SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC
spolupráce s

15. 2. 2024

Zatímco důraz je kladen primárně na obchodní partnerství a spolupráce, spojení sil při prezentaci kreativity může být poměrně náročné, ale stejně tak přínosné. Tak tomu bylo i v případě partnerství mezi DPG Media a belgickým módním řetězcem JBC. Společnostem se podařila úspěšná kampaň, která spojila věhlas soutěže The Masked Singer s uvedením exkluzivní kolekce oblečení.

Soutěže The Masked Singer (Maskovaný zpěvák), široce uznávaný a vizuálně působivý televizní pořad, si v Belgii získal obrovskou diváckou přízeň. Díky své jedinečné kombinaci tajemství, zábavy a úžasných kostýmů poskytuje The Masked Singer vynikající příležitost rozšířit svou značku do módního průmyslu. Společnost DPG Media, která za pořadem stojí, se této příležitosti chopila a navázala spolupráci s JBC, důvěryhodným a oblíbeným belgickým prodejcem módy.

Záměrem bylo využít podmanivé vizuální stránky soutěže a přivést fantastické bytosti ze seriálu do života fanoušků prostřednictvím specializované kolekce oblečení. Také využít popularity formátu trhajícího rekordy k přilákání nových zákazníků a zvýšení návštěvnosti e-shopu a kamenných prodejen. Kolekce zahrnovala mikinu s kapucí „Don’t Talk To Me“ s přizpůsobitelnou zadní stranou a tričko s nejen obrázkem postavy, ale také s možností nechat si vytisknout vlastní text.

Uvedení kolekce na trh současně s debutem pořadu ve vysílání vyžadovalo synchronizované načasování a utajení, zejména pokud jde o detaily kostýmů a masek maskovaného zpěváka. Když se v únoru 2023 vysílala první epizoda, byly již trička a mikiny k dostání ve všech obchodech JBC. Jako klíčová se ukázala efektivní komunikace mezi partnery projektu, jež zajistila plodnou spolupráci.

Úspěch kampaně předčil očekávání a vedl k organickému začlenění do show. Porota a kandidáti, inspirovaní návrhy, se také stali nadšenými příznivci kolekce. Účastníci také sdíleli své nadšení z kolekce na platformách sociálních médií. Hřejivý příklad na sociálních sítích: Siska Schoetersová, jedna z účastnic přehlídky, sdílela obrázek své dcery, která nevědomky nosí tričko s kostýmem své vlastní matky ze soutěže Masked Singer.

Partnerství DPG Media s JBC a The Masked Singer využilo zajímavou příležitost spojit zábavu a módu, vytvořit jedinečný a prodejný produkt a ukázat význam kreativity v podnikání. Využitím vizuální přitažlivosti The Masked Singer tato spolupráce zapojila široké publikum a posílila prezentaci značky všech zúčastněných stran. Sladění strategických cílů, komplexní marketingové úsilí a dobře provedený proces návrhu staví toto partnerství do pozice úspěchu v dynamickém a konkurenčním odvětví.

„Naším hlavním přínosem je to, že díky kolekci Masked Singer, kterou lze v JBC přizpůsobit na míru, jsme se mohli podílet na propojení s rodinami ve Flandrech.“

doplnila Heleen Vanhoudt, Partnership coordinator, JBC

Zdroj: egtaknowledgehub.com

DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

FRANCOUZSKÉ ORGANIZACE SNPTV PŘEDSTAVILA NOVÝ VÝZKUM POZORNOSTI

18. 4. 2024

SNPTV, profesní organizace zastupující mediální domy ve Francii, se vydala na cestu, jejímž cílem bylo odhalit v čem tkví tajemství pozornosti diváků ve stále se vyvíjejícím prostředí televizní a video reklamy. V době, která se vyznačuje nebývalou fragmentací mediální spotřeby, se pochopení pozornosti spotřebitelů stalo pro zadavatele reklamy klíčovým měřítkem. Na spotřebitele denně dopadá v… Pokračovat ve čtení SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

DEGREE US: KAMPAŇ „NOT DONE YET/JEŠTĚ NENÍ HOTOVO“ S AD A OTEVŘENÝMI TITULKY

29. 3. 2024

V USA žije více než 60 milionů lidí se zdravotním postižením, ale velká část služeb, produktů a zážitků stále tuto komunitu nebere na vědomí a nebývají navržené tak, aby reflektovaly její potřeby. To ale neplatí pro značku Degree, jejíž inkluzivní obaly i reklama reflektují rovnocenné podmínky i pro osoby se zdravotním postižením. Kreativa: Degree® se… Pokračovat ve čtení SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

INOVATIVNÍ NÁSTROJ PRO PROPOJENÍ HODNOT ZNAČKY, OBSAHU A PUBLIKA OD SPOLEČNOSTI RAI PUBBLICITÀ

22. 3. 2024

Iniciativa společnosti Rai Pubblicità „Value Planning“, představená na MIM (Market Intelligence Meeting) v Madridu, má za cíl překlenout propast mezi hodnotami, které se odrážejí v mediálním obsahu, a vyvíjejícími se hodnotami naší společnosti. Tento jedinečný přístup představuje významný krok vpřed k pochopení toho, jak se hodnoty publika protínají s redakčním obsahem společnosti Rai. Iniciativa, vyvinutá… Pokračovat ve čtení SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

JAK NA EFEKTIVNÍ SPONZORING? SPONZORING NA CHANNEL 4 SALES JEDE BOMBY

21. 3. 2024

V situaci, kdy bezpečnost a transparentnost značek jsou v mediálním průmyslu prvořadým problémem, společnost Channel 4 Sales nedávno představila výsledky své exkluzivní studie Sponsorship Rocks. Tato komplexní analýza poskytuje přesvědčivé poznatky pro značky, které se pohybují ve složitém světě reklamy. Na základě téměř 240 sponzoringů a 666 vln výzkumu zahrnujících více než 400 000 diváků… Pokračovat ve čtení SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

INOVATIVNÍ REKLAMNÍ KAMPAŇ CANAL+ BRAND SOLUTIONS PRO AUDI VYTVOŘILA NA OBRAZOVKÁCH POHÁDKOVOU ZIMNÍ ŘÍŠI

15. 2. 2024

Kreativní oddělení Canal+ Brand Solutions nedávno představilo podmanivou reklamní kampaň pro nové Audi SQ8 Sportback e-tron a jeho technologii e-quattro. Kampaň je průkopnickým počinem, který v sobě spojuje technologie, kreativitu a automobilové inovace. Francouzský tým ve spolupráci se společnostmi Re-Mind PHD, Brand Content Fuse a Canal Brand Factory představil inovativní televizní kampaň prošpikovanou umělou inteligencí… Pokračovat ve čtení SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

15. 2. 2024

Zatímco důraz je kladen primárně na obchodní partnerství a spolupráce, spojení sil při prezentaci kreativity může být poměrně náročné, ale stejně tak přínosné. Tak tomu bylo i v případě partnerství mezi DPG Media a belgickým módním řetězcem JBC. Společnostem se podařila úspěšná kampaň, která spojila věhlas soutěže The Masked Singer s uvedením exkluzivní kolekce oblečení.… Pokračovat ve čtení SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

DÁVALI JSTE POZOR? PARAMOUNT ANZ & THE MARKETING SCIENTIST GROUP O ROLI POZORNOSTI V TELEVIZNÍM SPONZORINGU

19. 1. 2024

Pokud jste dávali pozor, jistě si vzpomínáte na výzkum účinnosti sponzoringu televizních pořadů, který provedla společnost Marketing Scientist Group ve spolupráci s Paramount ANZ (Austrálie a Nový Zéland). Studie zkoumá vliv pozornosti na aktiva značky v rámci televizního sponzoringu. Studie zahrnovala komplexní experiment, kterého se zúčastnilo 2200 australských televizních diváků ve věku 18-69 let, kteří… Pokračovat ve čtení SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

CHYTŘEJŠÍ REKLAMY: ITV PŘEDSTAVILA AUTOMATICKÝ NÁSTROJ PRO KONTEXTOVÉ CÍLENÍ

12. 12. 2023

V prezentaci na konferenci Future of TV Advertising Global, která se konala 5. prosince v Londýně, představily společnosti ITV a Captify svůj inovativní přístup k reklamě se zaměřením na emoce spotřebitelů. Prezentace s názvem „Využití dat a momentů, které mění záměry spotřebitelů“ (Leveraging data and moments that shift consumer intent), se zabývala složitostí cílení televizní… Pokračovat ve čtení SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

RMB’S SLICE: INOVACE A PRŮZKUM POHÁNĚJÍ REKLAMNÍ OBSAH NA NOVÉ ÚROVNĚ

20. 11. 2023

Belgická společnost RMB, která se zabývá prodejem médií, se zaměřuje na transformaci svého podnikání, aby bylo odolnější. Pozornost proto směřuje na inovace, průzkum a udržitelnost. Přesto se cítí pod tlakem nových hráčů na trhu. V důsledku toho se RMB v roce 2022 jako doplněk k jednotce kreativních řešení spuštěné v roce 2018 pod názvem Flash… Pokračovat ve čtení SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

ADMEIRA VYSÍLÁ PRVNÍ PŘÍSTUPNÝ TELEVIZNÍ SPOT VE ŠVÝCARSKU: REKLAMU GILLETTE SE ZVUKOVÝM PŘEPISEM

26. 10. 2023

Společnost Procter & Gamble poprvé odvysílala ve Švýcarsku televizní reklamu se zvukovým popisem. Reklama Gillette je prvním krůčkem na cestě přístupné televizní reklamy ve Švýcarsku. Funkce audiopopisu, která se již několik let používá v hraných filmech SRG SSR, se tak nyní dostává do televizní reklamy ve Švýcarsku.  V této televizní reklamě jsou vizuální scény na… Pokračovat ve čtení SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

EGTABITE 433: REALITA VÝVOJE A PROVOZOVÁNÍ ÚSPĚŠNÉ VOD PLATFORMY NA MALÉM TRHU

23. 6. 2023

Ve vysoce konkurenčním světě platforem videa na vyžádání (VOD) mohou úspěchu dosáhnout i vysílatelé na menších trzích. Egtabite se v tomto týdnu podívá, jak si švýcarská mediální společnost CH Media poradila s vývojem své streamovací platformy oneplus. Zásadní roli při tom sehrála rakouská vývojářská firma Lovely Systems, která byla ústředním dodavatelem služeb. CH Media upřednostnila… Pokračovat ve čtení SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

EGTABITE 431: JAK ZAŽEHNOUT OHEŇ ZNAČKY S ŘEŠENÍM ADSMART

9. 6. 2023

Egtabite se tento týden zaměří na poutavou a úspěšnou reklamní kampaň realizovanou pro značku Homefire, výrobce bezdýmného uhlí, polen a palivového dřeva. Tento dodavatel je na britském trhu 30 let, ale v televizi nikdy reklamu neměl. Z hlediska spotřebitelů ve Velké Británii existoval čistě jako produkt v regálech a žádný branding se s ním nepojil.… Pokračovat ve čtení SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

VŠECHNY CASE STUDIES