TÉMA MĚSÍCE: DŮVĚRYHODNOST

Klasická televizní reklama patří k nejdůvěryhodnějším reklamním kanálům. V globální studii Nielsen Trust in Advertising z roku 2022 celkem 44 % respondentů uvedlo, že jí zcela důvěřují. Mileniálové (25-40) a Gen X (41-56) jsou pak věkové skupiny, které reklamě věří nejvíce ze všech věkových kategorií. Podobné informace přinesl i výzkum společnosti MNTN research, který odhalil, že první místo v důvěře respondentů z řad dospělé populace mezi sebou sdílí televizní a tištěná reklama (bezmála 50 %). Na druhé straně žebříčku se s pouhými 19 % umístily pop-up reklamy, se kterými se nejčastěji setkáme na sociálních sítích.

Čím víc jsme dnes reklamou obklopeni, tím víc některé reklamní kanály na důvěryhodnosti ztrácejí. Ale tradiční média (a mezi nimi i televize), která mají pevně daná pravidla, etické kodexy i regulaci zákony, se přesto i nadále těší vysokému stupni spotřebitelské důvěry a pomáhají značkám upevnit postavení na trhu. Ve ScreenVoice MAGAZÍNU se zaměříme na to, kterým značkám TV reklamy pomáhají budovat nejen dobré jméno a image.

Přečtěte si k tématu

KIM PORTRATE: TELEVIZE JE V DOBĚ TECHNOLOGICKÝCH TURBULENCÍ MAJÁKEM STABILITY

15. 7. 2024

„S ohledem na blížící se změny v oblasti ochrany osobních údajů, avizovaný konec používání souborů cookie třetích stran a vliv umělé inteligence stojí před digitální reklamou budoucnost, která je nepředvídatelnější než kdykoli předtím. Uprostřed všech těchto turbulencí nabízí televize stabilitu, bezpečnost značky a spolehlivou návratnost investic, a to i přes masivní narušení celého trhu,“ říká… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: DŮVĚRYHODNOST

ADVERTISING ASSOCIATION: DŮVĚRA V REKLAMU ROSTE

19. 6. 2024

Poprvé po deseti letech již není reklama nejméně důvěryhodným odvětvím ve Spojeném království, protože podle nového výzkumu* think tanku Credos, který se zabývá reklamním průmyslem, předstihla vládu a média. Dan Wilks, ředitel společnosti Credos, uvádí tři důvody, proč je důvěra tak důležitá: „Za prvé, pokud jde o výsledky, důvěra ve značky a důvěra v reklamní… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: DŮVĚRYHODNOST

ANO, TELEVIZE JE PRO DNEŠNÍ INZERENTY JEŠTĚ STÁLE TÍM PRAVÝM MÍSTEM

6. 5. 2024

Jak se zorientovat v novém světě streamování Lineární televize má v dnešním mediálním mixu stále dominantní pozici, nicméně diváci se i nadále zajímají o streamování zdánlivě nekonečného množství obsahu na vyžádání. Ačkoliv má televize připojená k internetu (CTV) zatím největší podíl na celkovém užívání televizního vysílání, neposkytuje inzerentům vždy úplný obrázek. Například zatímco za 36… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: DŮVĚRYHODNOST

MÝTY VERSUS REALITA: PRAVDA O TELEVIZI A TELEVIZNÍ REKLAMĚ

18. 4. 2024

Televize i v dnešní době oslovuje velké množství diváků, vzbuzuje emoce, nabízí nejvyšší efektivitu a návratnost investic, maximální pozornost i důvěru. Nejen proto zůstává vysoce efektivním, důležitým a leckdy i klíčovým prvkem média mixu.

TELEVIZE MÁ STÁLE NEJVYŠŠÍ SLEDOVANOST. VELKÁ TELEVIZNÍ OBRAZOVKA MÁ PRO DIVÁKY SVÉ NEPOPIRATELNÉ KOUZLO

14. 4. 2024

Čísla hovoří jasně. Neporazitelnou královnou domácí zábavy je stále televize. Moderní technologie jsou sice zajímavé, ale televizi z trůnu nesesadily. Proč? Přečtěte si v našem shrnutí, jaká esa má dnešní televize v rukávu.

STUDIE UK: REGULACE PODPORUJE DŮVĚRU V REKLAMU

29. 3. 2024

Nejnovější výzkum z Velké Británie ukazuje, že pokud si lidé uvědomují to, že reklama je regulována, je pravděpodobnější, že budou odvětví obecně více důvěřovat a budou na něj mít kladný názor. Budou také projevovat vyšší míru důvěry v jednotlivé mediální kanály. To je hlavní závěr výzkumu britského Úřadu pro reklamní standardy (ASA), který zkoumal účinnost… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: DŮVĚRYHODNOST

TŘI FAKTORY, DÍKY NIMŽ JE TELEVIZE ROZHODUJÍCÍ PRO EFEKTIVITU

27. 3. 2024

Pozornost, vliv na emoce a důvěryhodnost – to jsou rozhodujícími prvky toho, co dělá televizi efektivní, říká Peter Field v nové zprávě, která zkoumá dlouhodobý obchodní dopad televizní reklamy. Na televizi (stále) záleží! Neustále a opakovaně se potvrzuje, že televize zůstává konstantou účinné reklamy a stále častěji i ziskových společností. „Tvrdím, že každý obchodník, který… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: DŮVĚRYHODNOST

TELEVIZE SE NALADILA NA UDRŽITELNOU REKLAMU

26. 3. 2024

Tento měsíc vyšla nová publikace, jejímž cílem je nasměrovat odvětví k udržitelnosti. Publikace se jmenuje „Sustainable Advertising: How Advertising Can Support a Better Future“ (Udržitelná reklama: Jak může reklama podpořit lepší budoucnost) a jejími autory jsou Matt Bourn, ředitel komunikace profesního sdružení Advertising Association a programu Ad Net Zero, a Sebastian Munden, předseda Ad Net… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: DŮVĚRYHODNOST

CNN PRIMA NEWS VYRAZILA DO BOJE PROTI DEEPFAKE VIDEÍM

21. 3. 2024

Multiplatforma CNN Prima News bojuje s takzvanými deepfake videi. Moderátorka Pavlína Wolfová varuje v novém spotu veřejnost. Podobně jako další tváře CNN Prima News se totiž stala nechtěným nástrojem podvodníků využívajících umělou inteligenci k oklamání lidí. S pomocí ukradených a upravených záběrů se podvodníci snaží přesvědčit internetové uživatele, že známé osobnosti doporučují pochybné investice či… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: DŮVĚRYHODNOST

TELEVIZE MÁ NEJVYŠŠÍ DŮVĚRU A POZORNOST. DÍKY TĚMTO FAKTORŮM JE VÝKONNĚJŠÍ NEŽ JINÁ MÉDIA

14. 3. 2024

Za pevnou pozicí televize jako reklamního média stojí důvěryhodnost a schopnost televizní reklamy získat a udržet pozornost publika.

STUDIE USA: DŮVĚŘUJÍ JEŠTĚ SPOTŘEBITELÉ DOPORUČENÍM CELEBRIT?

9. 3. 2024

Slavné osobnosti a propagace výrobku jejich prostřednictvím jsou spojeny už od dávných dob marketingu. Tehdy se příliš nehledělo na autenticitu a přesto často se skvělými výsledky. Velká část reklamního průmyslu je stále postavena na tomto spojení, i když s diskutabilním dopadem na výsledek. Když se na scéně objevili influenceři, přinesli vítaný svěží vzduch do tradičního… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: DŮVĚRYHODNOST

STUDIE: JAKÝ INFLUENCER MÁ NEJVĚTŠÍ VLIV NA NÁKUPY? TELEVIZE

8. 3. 2024

Americká organizace TVB zveřejnila výsledky studie Nákupní trychtýř 2024, která zjišťovala význam mediálních platforem při ovlivňování spotřebitelů během nákupního rozhodovacího procesu. TVB pověřila společnost GfK provedením této studie, která zkoumala spotřebitele vystavené reklamě v osmi kategoriích prostřednictvím KAŽDÉ z více než 20 mediálních platforem. Vzhledem k tomu, že se nové mediální platformy rozšiřují a spotřebitelé… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: DŮVĚRYHODNOST