SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC
spolupráce s

15. 2. 2024

Zatímco důraz je kladen primárně na obchodní partnerství a spolupráce, spojení sil při prezentaci kreativity může být poměrně náročné, ale stejně tak přínosné. Tak tomu bylo i v případě partnerství mezi DPG Media a belgickým módním řetězcem JBC. Společnostem se podařila úspěšná kampaň, která spojila věhlas soutěže The Masked Singer s uvedením exkluzivní kolekce oblečení.

Soutěže The Masked Singer (Maskovaný zpěvák), široce uznávaný a vizuálně působivý televizní pořad, si v Belgii získal obrovskou diváckou přízeň. Díky své jedinečné kombinaci tajemství, zábavy a úžasných kostýmů poskytuje The Masked Singer vynikající příležitost rozšířit svou značku do módního průmyslu. Společnost DPG Media, která za pořadem stojí, se této příležitosti chopila a navázala spolupráci s JBC, důvěryhodným a oblíbeným belgickým prodejcem módy.

Záměrem bylo využít podmanivé vizuální stránky soutěže a přivést fantastické bytosti ze seriálu do života fanoušků prostřednictvím specializované kolekce oblečení. Také využít popularity formátu trhajícího rekordy k přilákání nových zákazníků a zvýšení návštěvnosti e-shopu a kamenných prodejen. Kolekce zahrnovala mikinu s kapucí „Don’t Talk To Me“ s přizpůsobitelnou zadní stranou a tričko s nejen obrázkem postavy, ale také s možností nechat si vytisknout vlastní text.

Uvedení kolekce na trh současně s debutem pořadu ve vysílání vyžadovalo synchronizované načasování a utajení, zejména pokud jde o detaily kostýmů a masek maskovaného zpěváka. Když se v únoru 2023 vysílala první epizoda, byly již trička a mikiny k dostání ve všech obchodech JBC. Jako klíčová se ukázala efektivní komunikace mezi partnery projektu, jež zajistila plodnou spolupráci.

Úspěch kampaně předčil očekávání a vedl k organickému začlenění do show. Porota a kandidáti, inspirovaní návrhy, se také stali nadšenými příznivci kolekce. Účastníci také sdíleli své nadšení z kolekce na platformách sociálních médií. Jeden skvělý příklad na sociálních sítích: Siska Schoetersová, jedna z účastnic přehlídky, sdílela obrázek své dcery, která nevědomky nosí tričko s kostýmem své vlastní matky ze soutěže Masked Singer.

Partnerství DPG Media s JBC a The Masked Singer využilo zajímavou příležitost spojit zábavu a módu, vytvořit jedinečný a prodejný produkt a ukázat význam kreativity v podnikání. Využitím vizuální přitažlivosti The Masked Singer tato spolupráce zapojila široké publikum a posílila prezentaci značky všech zúčastněných stran. Sladění strategických cílů, komplexní marketingové úsilí a dobře provedený proces návrhu staví toto partnerství do pozice úspěchu v dynamickém a konkurenčním odvětví.

„Naším hlavním přínosem je to, že díky kolekci Masked Singer, kterou lze v JBC přizpůsobit na míru, jsme se mohli podílet na propojení s rodinami ve Flandrech.“

doplnila Heleen Vanhoudt, Partnership coordinator, JBC

Zdroj: egtaknowledgehub.com

 

DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE



JAK VYUŽÍT NEPRODANÝ MEDIÁLNÍ PROSOTOR K PROKÁZÁNÍ ÚČINNOSTI TELEVIZE

28. 11. 2025

Belgická společnost Transfer Media, vysílající tématické a dětské kanály, spolupracovala s DSTRSD media na přeměně neprodaných minut lineárního televizního vysílání na měřitelné obchodní testy jednotlivých produktů. Cílem bylo ukázat, jak může nevyužitý vysílací čas podpořit s malým úsilím konverzní projekt, který přináší dodatečné příjmy a poskytuje obchodním týmům konkrétní důkazy o reakci diváků, umístění a… Pokračovat ve čtení SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

JAK MÉNĚ REKLAMY NA STREAMOVACÍCH PLATFORMÁCH ZVYŠUJE EFEKTIVITU VE VŠECH FÁZÍCH TRYCHTÝŘE

28. 11. 2025

Společnost Canal Brand Solutions – obchodní zastoupení společnosti Canal ve Francii – zveřejnila výsledky studie o reklamním zážitku nabízeném na Streamu, platformě digitálního videa, která omezuje reklamu na průměrně tři minuty za hodinu a dvě předtočené reklamy na začátku každého programu. Výsledky ukazují, že krátká a pečlivě vyvážená „reklamní choreografie“ – dva pre-rolly místo pěti… Pokračovat ve čtení SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

DPG: NOVINKA V REKLAMNÍ PLATFORMĚ VYUŽÍVÁ AI PRO SPRÁVU PUBLIKA

24. 10. 2025

Společnost DPG Media rozšiřuje svou interní platformu o Ad Manager. Aktualizace přidává rozšíření o umělou inteligenci, kreativní nástroje a podporu pracovních postupů ve stejném samoobslužném prostředí, které podporuje aktivaci Full CTV a maloobchodních dat. Pro prodejní domy: maloobchodní a komerční data se stávají adresovatelnými na velkoplošném inventáři v rámci zásobníku prodejních domů, s nástroji pro… Pokračovat ve čtení SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

AI PLÁNOVACÍ VRSTVA ADSPACE-IA SPOLEČNOSTI FRANCETV PUBLICITÉ

14. 10. 2025

Společnost FranceTV Publicité přechází při nákupu médií na režim podporovaný umělou inteligencí. ADspace-ia nyní vytváří doporučení v reálném čase s ohledem na zásoby pro televizní cross-video kampaně. Tyto plány realizuje jako řízenou službu v prémiové nabídce france.tv. Pro obchodní domy to znamená hmatatelný krok v komercializaci AI: algoritmické Total Video mixy obohacené o pozornost a… Pokračovat ve čtení SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

PROMĚNA LOTERIE V PŮSOBIVÝ ZÁŽITEK V ROZŠÍŘENÉ REALITĚ

11. 9. 2025

V létě 2025 společnost RTL AdAlliance v Rakousku přetvořila tradiční loterie na interaktivní zážitek s rozšířenou realitou. Místo čekání na cenu v fyzickém balíčku zaslaném vítězům mohli účastníci pomocí smartphonu umístit virtuální dárkovou krabičku do svého obývacího pokoje a sami ji rozbalit. To, co bylo dlouho statickým objektem, se najednou stalo hravým a nezapomenutelným zážitkem,… Pokračovat ve čtení SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

SPOTDELI: JEDNOTNÁ PLATFORMA PRO UMÍSTĚNÍ TV REKLAMY V HOLANDSKU

17. 7. 2025

V rámci významného kroku směrem k modernizaci a zefektivnění spolupráce Screenforce s televizními vysílateli v Nizozemsku spustila SpotDeli, centralizovanou platformu pro předkládání televizních reklam. SpotDeli, vyvinutý společnostmi Screenforce a MediaLab, se stal exkluzivní bránou pro dodávání reklamních spotů do hlavních nizozemských prodejních domů, včetně Ster, Talpa Network a Ad Alliance. Tento vývoj zjednodušuje a standardizuje… Pokračovat ve čtení SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

MADE IN AUSTRIA – MADE FOR AUSTRIA

16. 7. 2025

Jednotná mediální kampaň pro rakouský reklamní ekosystém Poprvé v historii zahájila celá rakouská mediální branže, veřejnoprávní i soukromé vysílací společnosti, tiskoví a digitální vydavatelé společnou kampaň s cílem zdůraznit význam místních médií pro ekonomické a demokratické zdraví země. Rakouská rozhlasová a televizní společnost (ORF), Asociace rakouských soukromých rozhlasových a televizních stanic (VÖP) a Asociace rakouských… Pokračovat ve čtení SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

ITV VYUŽÍVÁ YOUTUBE JAKO STRATEGICKÝ DISTRIBUČNÍ A OBCHODNÍ KANÁL

24. 6. 2025

V rámci rozhodujícího odklonu od starších modelů založených pouze na vysílání ITV plně integrovala YouTube do své obsahové a obchodní strategie na přelomu let 2024 a 2025. Namísto využívání YouTube čistě jako propagačního kanálu přešla ITV k tomu, aby tuto platformu považovala za základní pilíř své distribuční architektury, zveřejňovala plnohodnotné epizody, spouštěla tematické kanály a… Pokračovat ve čtení SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

ADS & DATA X SPA REINE ECO-PACK: ROZŠIŘUJÍ DOSAH TV REKLAMY PROSTŘEDNICTVÍM DATOVĚ ŘÍZENÉHO CÍLENÍ

22. 5. 2025

Kampaň SPA Reine Eco-Pack s Ads & Data nastavila nový standard v oblasti mediálních inovací tím, že kombinuje lineární televizi s adresovatelnou televizí (Smart AD) za účelem zvýšení dosahu a optimalizace frekvence. V kategorii neperlivých vod, která čelí rostoucímu tlaku ze strany zvyšující se konzumace vody z vodovodu a na cenu orientovaných soukromých značek, spolupracovala… Pokračovat ve čtení SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

OPTIMALIZÁTOR FREKVENCE SPOLEČNOSTI ATRESMEDIA PUBLICIDAD

21. 5. 2025

Optimalizace frekvence v reklamě na připojených televizích Společnost Atresmedia Publicidad představila Frequency Optimizer, nové technologické řešení zaměřené na zlepšení účinnosti a efektivity reklamy na připojených televizích (CTV). Systém využívá technologii HbbTV (Hybrid Broadcast Broadband TV) a sofistikovanou platformu pro zobrazování reklam k řízení a kontrole frekvence reklam v reálném čase, což je pokrok, který dosud… Pokračovat ve čtení SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

AD MANAGER BY RTL ADALLIANCE – JEDINEČNÁ BRÁNA K PREMIUM DIGITÁLNÍMU VIDEO INVENTÁŘI V EVROPĚ

17. 4. 2025

Jedinečná brána k prémiovému digitálnímu video inventáři v Evropě RTL AdAlliance představila AdManager, samoobslužnou reklamní platformu, která inzerentům umožňuje přímo nakupovat prémiový digitální video inventář na několika evropských trzích. Platforma konsoliduje přístup k Connected TV (CTV), Broadcaster Video-On-Demand (BVOD) a online video inventáři v rámci jediného uživatelsky přívětivého rozhraní. Jedná se o první řešení svého… Pokračovat ve čtení SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

STUDIE VEVO A CHANNEL 4 – OTEVÍRÁ POTENCIÁL PREMIOVÉHO OBSAHU

17. 4. 2025

V souvislosti s probíhajícími diskusemi v oboru o definici prémiového obsahu a roli globálních streamovacích platforem v širším ekosystému „televize“ zveřejnila společnost Vevo, přední světová síť hudebních videí, která distribuuje největší síť prémiových hudebních kanálů na YouTube, novou studii. Výzkum provedený společností Amplified Intelligence nabízí cenné poznatky o vlivu zvýšené pozornosti, kterou prémiový obsah vyžaduje,… Pokračovat ve čtení SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

VŠECHNY CASE STUDIES