EGTABITE 254: TLAČÍTKO OK: ADMEIRA SPOUŠTÍ VE ŠVÝCARSKU INTERAKTIVNÍ TV REKLAMU
spolupráce s

29. 3. 2019

Spotřebitelé jsou denně zaplavováni reklamou, a proto je pro značky stále těžší vyniknout a zaujmout své cílové publikum. Televizní průmysl neustále inovuje a usilovně hledá kreativní a účinné způsoby, jak přilákat pozornost svých diváků.

K posledním inovacím na televizní obrazovce patří vývoj interaktivních reklam. Ty dodávají uživatelskému zážitku další rozměr a nabízejí značkám vynikající způsob přímé interakce s potenciálními zákazníky před obrazovkou. Egtabite tento týden představuje švýcarskou agenturu Admeira a její nový oceněný formát v interaktivní reklamě – tlačítko OK, které se dnes představí na výročním setkání asociace Egta nazvaném DigitalNext v Lisabonu.

Jak tlačítko OK funguje?

Admeira vyvinula tlačítko OK jako interaktivní rozšíření současné televizní reklamy. Diváci konkrétně uvidí indikátor výzvy k akci (overlay grafiku), který se objeví v televizním spotu. Když na svém dálkovém ovladači stisknou tlačítko OK, jsou přesměrováni na specializovanou televizní aplikaci pro danou značku se spoustou možností – mohou si například objednat vzorek, zorganizovat testovací jízdu nebo se zúčastnit soutěže.

Tlačítko OK funguje na hlavních veřejnoprávních televizních kanálech pokrývajících všechny tři jazykové regiony Švýcarska, ale i přes televizi telekomunikační společnosti Swisscom zastoupené v soukromých domácnostech. Tato skutečnost na tomto specifickém trhu slibuje interakci s vysokým počtem diváků.

Tlačítko OK je jedinečné tím, že nabízí propojení s CRM rozhraním společnosti Swisscom. Diváci tak mohou automaticky vyplňovat údaje o své domácnosti nebo dát dobrovolně souhlas, že inzerent smí tyto informace použít.

Tlačítko OK tedy dokonale splňuje současná nařízení pro ochranu údajů. Se souhlasem diváků mohou inzerenti s diváky bez přerušení navázat skutečný dialog. Jednoduchost této interaktivní funkce a splnění zákonných požadavků zaručuje vysokou účast v reklamních kampaních.

Úspěch zadavatele reklamy: Volvo Cars

Jedním z největších inzerentů, kteří interaktivní tlačítko OK na švýcarském trhu zkouší, je nadnárodní automobilka Volvo Cars. Podle ní tato čtyřtýdenní interaktivní televizní kampaň vytvořila absolutní novinku v reklamním průmyslu.

Spotřebitelé mohli přímo reagovat na reklamu pomocí dálkového ovladače a pouhým stisknutím tlačítka se dostat na registrační stránku pro testovací jízdy nejnovějšího modelu Volvo V60.

„Tato interaktivní forma inzerce představuje budoucnost televizní reklamy,“ řekl Philipp Mason, ředitel NextGen TV v Admeira. Tyto interaktivní kampaně byly velice úspěšné.

Reakce trhu

Reklamní průmysl tuto interaktivní iniciativu uvítal s otevřenou náručí. Nový formát interaktivní televizní reklamy od agentury Admeira získal dvě prestižní oborová ocenění.

Za několik měsíců po spuštění získalo tlačítko OK společnosti Admeira Cenu HbbTV v Berlíně za nejlepší využití HbbTV pro reklamu. Soutěže se zúčastnilo 47 přihlášených v 7 různých kategoriích z 12 různých zemí.

Dalším příkladem velkého uznání projektu agentury Admeira a kampaně přes tlačítko OK pro Volvo Cars byla cena za propagaci od výkonného vedení skupiny Ringier v kategorii „Inovátor“. Tlačítko OK zvítězilo v konkurenci 18 nominovaných finalistů, což úspěch jasně potvrzuje.

„Admeira vyvíjí inovativní reklamní řešení, aby dosáhla maximálního dopadu reklamy pro inzerenty. V tomto smyslu je tlačítko OK milníkem, který poprvé umožňuje přímou interakci mezi značkou a televizními diváky. Jsem na svůj tým velmi hrdý,“ prohlásil ve svém sdělení generální ředitel agentury Admeira Bertrand Jungo.

 

DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE



PROMĚNA LOTERIE V PŮSOBIVÝ ZÁŽITEK V ROZŠÍŘENÉ REALITĚ

11. 9. 2025

V létě 2025 společnost RTL AdAlliance v Rakousku přetvořila tradiční loterie na interaktivní zážitek s rozšířenou realitou. Místo čekání na cenu v fyzickém balíčku zaslaném vítězům mohli účastníci pomocí smartphonu umístit virtuální dárkovou krabičku do svého obývacího pokoje a sami ji rozbalit. To, co bylo dlouho statickým objektem, se najednou stalo hravým a nezapomenutelným zážitkem,… Pokračovat ve čtení EGTABITE 254: TLAČÍTKO OK: ADMEIRA SPOUŠTÍ VE ŠVÝCARSKU INTERAKTIVNÍ TV REKLAMU

SPOTDELI: JEDNOTNÁ PLATFORMA PRO UMÍSTĚNÍ TV REKLAMY V HOLANDSKU

17. 7. 2025

V rámci významného kroku směrem k modernizaci a zefektivnění spolupráce Screenforce s televizními vysílateli v Nizozemsku spustila SpotDeli, centralizovanou platformu pro předkládání televizních reklam. SpotDeli, vyvinutý společnostmi Screenforce a MediaLab, se stal exkluzivní bránou pro dodávání reklamních spotů do hlavních nizozemských prodejních domů, včetně Ster, Talpa Network a Ad Alliance. Tento vývoj zjednodušuje a standardizuje… Pokračovat ve čtení EGTABITE 254: TLAČÍTKO OK: ADMEIRA SPOUŠTÍ VE ŠVÝCARSKU INTERAKTIVNÍ TV REKLAMU

MADE IN AUSTRIA – MADE FOR AUSTRIA

16. 7. 2025

Jednotná mediální kampaň pro rakouský reklamní ekosystém Poprvé v historii zahájila celá rakouská mediální branže, veřejnoprávní i soukromé vysílací společnosti, tiskoví a digitální vydavatelé společnou kampaň s cílem zdůraznit význam místních médií pro ekonomické a demokratické zdraví země. Rakouská rozhlasová a televizní společnost (ORF), Asociace rakouských soukromých rozhlasových a televizních stanic (VÖP) a Asociace rakouských… Pokračovat ve čtení EGTABITE 254: TLAČÍTKO OK: ADMEIRA SPOUŠTÍ VE ŠVÝCARSKU INTERAKTIVNÍ TV REKLAMU

ITV VYUŽÍVÁ YOUTUBE JAKO STRATEGICKÝ DISTRIBUČNÍ A OBCHODNÍ KANÁL

24. 6. 2025

V rámci rozhodujícího odklonu od starších modelů založených pouze na vysílání ITV plně integrovala YouTube do své obsahové a obchodní strategie na přelomu let 2024 a 2025. Namísto využívání YouTube čistě jako propagačního kanálu přešla ITV k tomu, aby tuto platformu považovala za základní pilíř své distribuční architektury, zveřejňovala plnohodnotné epizody, spouštěla tematické kanály a… Pokračovat ve čtení EGTABITE 254: TLAČÍTKO OK: ADMEIRA SPOUŠTÍ VE ŠVÝCARSKU INTERAKTIVNÍ TV REKLAMU

ADS & DATA X SPA REINE ECO-PACK: ROZŠIŘUJÍ DOSAH TV REKLAMY PROSTŘEDNICTVÍM DATOVĚ ŘÍZENÉHO CÍLENÍ

22. 5. 2025

Kampaň SPA Reine Eco-Pack s Ads & Data nastavila nový standard v oblasti mediálních inovací tím, že kombinuje lineární televizi s adresovatelnou televizí (Smart AD) za účelem zvýšení dosahu a optimalizace frekvence. V kategorii neperlivých vod, která čelí rostoucímu tlaku ze strany zvyšující se konzumace vody z vodovodu a na cenu orientovaných soukromých značek, spolupracovala… Pokračovat ve čtení EGTABITE 254: TLAČÍTKO OK: ADMEIRA SPOUŠTÍ VE ŠVÝCARSKU INTERAKTIVNÍ TV REKLAMU

OPTIMALIZÁTOR FREKVENCE SPOLEČNOSTI ATRESMEDIA PUBLICIDAD

21. 5. 2025

Optimalizace frekvence v reklamě na připojených televizích Společnost Atresmedia Publicidad představila Frequency Optimizer, nové technologické řešení zaměřené na zlepšení účinnosti a efektivity reklamy na připojených televizích (CTV). Systém využívá technologii HbbTV (Hybrid Broadcast Broadband TV) a sofistikovanou platformu pro zobrazování reklam k řízení a kontrole frekvence reklam v reálném čase, což je pokrok, který dosud… Pokračovat ve čtení EGTABITE 254: TLAČÍTKO OK: ADMEIRA SPOUŠTÍ VE ŠVÝCARSKU INTERAKTIVNÍ TV REKLAMU

AD MANAGER BY RTL ADALLIANCE – JEDINEČNÁ BRÁNA K PREMIUM DIGITÁLNÍMU VIDEO INVENTÁŘI V EVROPĚ

17. 4. 2025

Jedinečná brána k prémiovému digitálnímu video inventáři v Evropě RTL AdAlliance představila AdManager, samoobslužnou reklamní platformu, která inzerentům umožňuje přímo nakupovat prémiový digitální video inventář na několika evropských trzích. Platforma konsoliduje přístup k Connected TV (CTV), Broadcaster Video-On-Demand (BVOD) a online video inventáři v rámci jediného uživatelsky přívětivého rozhraní. Jedná se o první řešení svého… Pokračovat ve čtení EGTABITE 254: TLAČÍTKO OK: ADMEIRA SPOUŠTÍ VE ŠVÝCARSKU INTERAKTIVNÍ TV REKLAMU

STUDIE VEVO A CHANNEL 4 – OTEVÍRÁ POTENCIÁL PREMIOVÉHO OBSAHU

17. 4. 2025

V souvislosti s probíhajícími diskusemi v oboru o definici prémiového obsahu a roli globálních streamovacích platforem v širším ekosystému „televize“ zveřejnila společnost Vevo, přední světová síť hudebních videí, která distribuuje největší síť prémiových hudebních kanálů na YouTube, novou studii. Výzkum provedený společností Amplified Intelligence nabízí cenné poznatky o vlivu zvýšené pozornosti, kterou prémiový obsah vyžaduje,… Pokračovat ve čtení EGTABITE 254: TLAČÍTKO OK: ADMEIRA SPOUŠTÍ VE ŠVÝCARSKU INTERAKTIVNÍ TV REKLAMU

KOUZLO OPAKOVÁNÍ: MAXIMALIZACE ÚČINKU REKLAMY

26. 3. 2025

Ve světě, kde jsou rozptýlení všudypřítomná, je upoutání pozornosti spotřebitelů jako snaha chytit blesk do láhve. Od procházení sociálních médií při sledování televize až po poslech rádia při řízení auta – spotřebitelé jsou často rozptýlení. To představuje pro inzerenty jedinečnou výzvu: jak se spojit s publikem, které se věnuje více činnostem najednou? Odpověď, jak se… Pokračovat ve čtení EGTABITE 254: TLAČÍTKO OK: ADMEIRA SPOUŠTÍ VE ŠVÝCARSKU INTERAKTIVNÍ TV REKLAMU

TELETEST 2.0: RAKOUSKÉ MĚŘENÍ TELEVIZE NOVÉ GENERACE

21. 3. 2025

Teletest 2.0 je nový rakouský systém měření televizního vysílání vyvinutý společností AGTT, který výrazně zlepšuje způsob měření sledovanosti a dosahu reklamy. Zavádí nový panel diváků se 100 000 syntetickými účastníky peoplemetru, což výrazně zvyšuje přesnost a hloubku měření sledovanosti, umožňuje sběr dat v reálném čase a zlepšuje kvalitu dat v celém rakouském televizním prostředí. Potřeba… Pokračovat ve čtení EGTABITE 254: TLAČÍTKO OK: ADMEIRA SPOUŠTÍ VE ŠVÝCARSKU INTERAKTIVNÍ TV REKLAMU

ADS & DATA: VYUŽITÍ BEHAVIORÁLNÍCH A KONTEXTOVÝCH POZNATKŮ PRO CHYTŘEJŠÍ REKLAMU

14. 2. 2025

V dnešním rychlém digitálním prostředí je Ads & Data průkopníkem v oblasti behaviorálního cílení. Jedná se o využití behaviorálních a kontextových dat k zobrazování nejrelevantnějších reklam. Tato case study se zabývá tím, jak cílení společnost Ads & Data využívá k inzerci, čímž zvyšuje výkonnost kampaní. Do konce roku by se tato technologie mohla rozšířit i… Pokračovat ve čtení EGTABITE 254: TLAČÍTKO OK: ADMEIRA SPOUŠTÍ VE ŠVÝCARSKU INTERAKTIVNÍ TV REKLAMU

BUDOUCNOST MALOOBCHODNÍCH MÉDIÍ: SPOLEČNÉ TRŽIŠTĚ PRO CÍLENOU TELEVIZNÍ REKLAMU

14. 2. 2025

Na podzim loňského roku společnosti FranceTV Publicité, M6 Publicité a RMC BFM Ads ve spolupráci se společností Unlimitail spustily TV Retail Connect, první společné maloobchodní mediální tržiště pro adresovatelnou televizi (ATV) a HVOD v zemi. Adresovatelná televize zaznamenala v posledních letech ve Francii znatelný nárůst, od začátku roku 2024 se počet impresí zvýšil o 41… Pokračovat ve čtení EGTABITE 254: TLAČÍTKO OK: ADMEIRA SPOUŠTÍ VE ŠVÝCARSKU INTERAKTIVNÍ TV REKLAMU

VŠECHNY CASE STUDIES