Společnost DPG Media rozšiřuje svou interní platformu o Ad Manager . Aktualizace přidává rozšíření publika o umělou inteligenci, kreativní nástroje a podporu pracovních postupů ve stejném samoobslužném prostředí, které podporuje aktivaci Full CTV a maloobchodních dat. Pro prodejní domy: maloobchodní a komerční data se stávají adresovatelnými na velkoplošném inventáři v rámci zásobníku prodejních domů, s nástroji pro výkon, reportingem a balením na jednom místě.
Jak shrnuje ředitel digitálního oddělení společnosti DPG Media:
„Ad Manager je náš pohled na umělou inteligenci v reklamě – ale dělaný způsobem DPG Media: důvěryhodný, lokální a chytrý. Když spojíte AI s naším prémiovým prostředím, získáte něco jedinečného: výkon s klidem na duši.“
Stefan Havik, Chief Digital Officer, DPG Media
Funkce umělé inteligence jsou zabudovány přímo v nástroji Ad Manager
Společnost DPG představuje čtyři nástroje v rámci svého nového správce reklam . Jejich cílem je omezit manuální práci a urychlit rozhodování, aniž by byla obětována kontrola:
-
- Chytrá optimalizace využívá vlastní modely pro optimalizaci podle stanovených cílů, s podporou standardních metrik a připravovaných vlastních metrik, jako je pozornost a jedinečný dosah.
- FunkceSmart Audience rozšiřuje dosah, když se doručení opožďuje, a má přidat funkce plánování a segmentace.
- AplikaceSmart Studio se spouští s generováním textových variant, v plánu je i generování obrázků a ořezávání a rozšiřování.
- Smart Assistant je integrovaný asistent s umělou inteligencí, který podporuje nastavení a správu kampaní a pokládá základy pro vývoj Ad Manageru v budoucnosti s agenturní umělou inteligencí. Ty stojí na základních základech platformy, které zahrnují bohaté cílení na data první strany , spolu s přístupem k formátům Seamless a CTV. To vše bez jakýchkoli technických nákladů, což zajišťuje maximálně funkční média Ad Manager funguje bez souborů cookie nebo ID třetích stran v prostředí prohlížečů a aplikací.
Funguje samoobslužný nákup, údaje o partnerech a výkaznictví
Správce reklam byl představen 25. června 2025, interní testování hlásí 15-40% zlepšení s inteligentní optimalizací oproti současným nastavením. Nástroje jsou poskytovány zdarma bez technologických poplatků, inzerenti platí pouze za média, která se rozhodnou provozovat. Možnosti měření zahrnují brand-lift vedle standardního reportingu a v CTV bezpanelový mechanismus brand-lift, který využívá vlastní tag VAST vložený do přehrávače ke sběru odezvy na televizním zařízení prostřednictvím dálkového ovládání. Kampaně s podporou maloobchodních dat mají navíc přístup k přehledům o konverzích typu sales-uplift.
Společnost DPG Media funguje jako prodejní dům a vlastník platformy, zatímco inzerenti a agentury pracují samoobslužně a nastavují cíle, rozpočty a plány uvnitř nástroje Ad Manager. Plné CTV je k dispozici bez minimálních výdajů prostřednictvím samoobslužného pracovního postupu Ad Manageru. Datová partnerství přenášejí obchodní signály do katalogu: Unlimitail/Carrefour pro segmenty kupujících potravin a segmenty životního stylu a Tom&Co pro kategorie domácích mazlíčků. Aktivace zahrnuje VTM GO, HLN, RTL Play a Streamz Basic. Datalab podporuje konstrukci publika a onboarding CRM, zatímco zjednodušený dodavatelský řetězec a absence technologických nákladů udržují větší rozpočet v oblasti poskytování médií.
Menší počet zprostředkovatelů urychluje doručování, což dokazuje nárůst společnosti Naïf
Schopnost umělé inteligence je zabudována do platformy prodejního domu, nikoliv připojena k externím DSP. Nákupní řetězec je v rámci DPG Trusted Web zjednodušen díky datům první strany a menšímu počtu zprostředkovatelů. Ad Manager omezuje zásahy třetích stran; jeho rozhraní je umístěno jako o 30 % rychlejší než přední reklamní platformy.
Případová studie: Naïf – značka pro péči o děti – využila Full CTV prostřednictvím Ad Manageru k oslovení rodičů malých dětí pomocí segmentů maloobchodu Carrefour. Kampaň kombinovala zásah na první obrazovce s cílením na základě nákupu a vykázala 27,3% zvýšení povědomí o značce oproti 12,3% referenční hodnotě měřené pomocí DPG brand-lift.
Společnost DPG signalizuje, že Ad Manager má plán do roku 2025-2026. Sada se má rozšířit o generování obrázků Smart Studio a ořezávání a rozšiřování, generování obrázků na video, plánování a segmentaci Smart Audience a vlastní metriky včetně Attention a Unique Reach. Smart Assistant také položí základy pro vývoj Ad Manageru směrem k agentickému pracovnímu postupu s umělou inteligencí během několikaletého zavádění.
Zdroj: egta.com
DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE
JAK VYUŽÍT NEPRODANÝ MEDIÁLNÍ PROSOTOR K PROKÁZÁNÍ ÚČINNOSTI TELEVIZE
28. 11. 2025Belgická společnost Transfer Media, vysílající tématické a dětské kanály, spolupracovala s DSTRSD media na přeměně neprodaných minut lineárního televizního vysílání na měřitelné obchodní testy jednotlivých produktů. Cílem bylo ukázat, jak může nevyužitý vysílací čas podpořit s malým úsilím konverzní projekt, který přináší dodatečné příjmy a poskytuje obchodním týmům konkrétní důkazy o reakci diváků, umístění a… Pokračovat ve čtení SPUŠTĚNÍ SPRÁVCE REKLAMY SPOLEČNOSTI DPG PRO BEZPROBLÉMOVÉ ZOBRAZENÍ S PUBLIKEM ZALOŽENÝM NA TECHNOLOGII AI
JAK MÉNĚ REKLAMY NA STREAMOVACÍCH PLATFORMÁCH ZVYŠUJE EFEKTIVITU VE VŠECH FÁZÍCH TRYCHTÝŘE
28. 11. 2025Společnost Canal Brand Solutions – obchodní zastoupení společnosti Canal ve Francii – zveřejnila výsledky studie o reklamním zážitku nabízeném na Streamu, platformě digitálního videa, která omezuje reklamu na průměrně tři minuty za hodinu a dvě předtočené reklamy na začátku každého programu. Výsledky ukazují, že krátká a pečlivě vyvážená „reklamní choreografie“ – dva pre-rolly místo pěti… Pokračovat ve čtení SPUŠTĚNÍ SPRÁVCE REKLAMY SPOLEČNOSTI DPG PRO BEZPROBLÉMOVÉ ZOBRAZENÍ S PUBLIKEM ZALOŽENÝM NA TECHNOLOGII AI
SPUŠTĚNÍ SPRÁVCE REKLAMY SPOLEČNOSTI DPG PRO BEZPROBLÉMOVÉ ZOBRAZENÍ S PUBLIKEM ZALOŽENÝM NA TECHNOLOGII AI
24. 10. 2025Společnost DPG Media rozšiřuje svou interní platformu o Ad Manager . Aktualizace přidává rozšíření publika o umělou inteligenci, kreativní nástroje a podporu pracovních postupů ve stejném samoobslužném prostředí, které podporuje aktivaci Full CTV a maloobchodních dat. Pro prodejní domy: maloobchodní a komerční data se stávají adresovatelnými na velkoplošném inventáři v rámci zásobníku prodejních domů, s… Pokračovat ve čtení SPUŠTĚNÍ SPRÁVCE REKLAMY SPOLEČNOSTI DPG PRO BEZPROBLÉMOVÉ ZOBRAZENÍ S PUBLIKEM ZALOŽENÝM NA TECHNOLOGII AI
PROMĚNA LOTERIE V PŮSOBIVÝ ZÁŽITEK V ROZŠÍŘENÉ REALITĚ
11. 9. 2025V létě 2025 společnost RTL AdAlliance v Rakousku přetvořila tradiční loterie na interaktivní zážitek s rozšířenou realitou. Místo čekání na cenu v fyzickém balíčku zaslaném vítězům mohli účastníci pomocí smartphonu umístit virtuální dárkovou krabičku do svého obývacího pokoje a sami ji rozbalit. To, co bylo dlouho statickým objektem, se najednou stalo hravým a nezapomenutelným zážitkem,… Pokračovat ve čtení SPUŠTĚNÍ SPRÁVCE REKLAMY SPOLEČNOSTI DPG PRO BEZPROBLÉMOVÉ ZOBRAZENÍ S PUBLIKEM ZALOŽENÝM NA TECHNOLOGII AI

SPOTDELI: JEDNOTNÁ PLATFORMA PRO UMÍSTĚNÍ TV REKLAMY V HOLANDSKU
17. 7. 2025V rámci významného kroku směrem k modernizaci a zefektivnění spolupráce Screenforce s televizními vysílateli v Nizozemsku spustila SpotDeli, centralizovanou platformu pro předkládání televizních reklam. SpotDeli, vyvinutý společnostmi Screenforce a MediaLab, se stal exkluzivní bránou pro dodávání reklamních spotů do hlavních nizozemských prodejních domů, včetně Ster, Talpa Network a Ad Alliance. Tento vývoj zjednodušuje a standardizuje… Pokračovat ve čtení SPUŠTĚNÍ SPRÁVCE REKLAMY SPOLEČNOSTI DPG PRO BEZPROBLÉMOVÉ ZOBRAZENÍ S PUBLIKEM ZALOŽENÝM NA TECHNOLOGII AI

MADE IN AUSTRIA – MADE FOR AUSTRIA
16. 7. 2025Jednotná mediální kampaň pro rakouský reklamní ekosystém Poprvé v historii zahájila celá rakouská mediální branže, veřejnoprávní i soukromé vysílací společnosti, tiskoví a digitální vydavatelé společnou kampaň s cílem zdůraznit význam místních médií pro ekonomické a demokratické zdraví země. Rakouská rozhlasová a televizní společnost (ORF), Asociace rakouských soukromých rozhlasových a televizních stanic (VÖP) a Asociace rakouských… Pokračovat ve čtení SPUŠTĚNÍ SPRÁVCE REKLAMY SPOLEČNOSTI DPG PRO BEZPROBLÉMOVÉ ZOBRAZENÍ S PUBLIKEM ZALOŽENÝM NA TECHNOLOGII AI

ITV VYUŽÍVÁ YOUTUBE JAKO STRATEGICKÝ DISTRIBUČNÍ A OBCHODNÍ KANÁL
24. 6. 2025V rámci rozhodujícího odklonu od starších modelů založených pouze na vysílání ITV plně integrovala YouTube do své obsahové a obchodní strategie na přelomu let 2024 a 2025. Namísto využívání YouTube čistě jako propagačního kanálu přešla ITV k tomu, aby tuto platformu považovala za základní pilíř své distribuční architektury, zveřejňovala plnohodnotné epizody, spouštěla tematické kanály a… Pokračovat ve čtení SPUŠTĚNÍ SPRÁVCE REKLAMY SPOLEČNOSTI DPG PRO BEZPROBLÉMOVÉ ZOBRAZENÍ S PUBLIKEM ZALOŽENÝM NA TECHNOLOGII AI

ADS & DATA X SPA REINE ECO-PACK: ROZŠIŘUJÍ DOSAH TV REKLAMY PROSTŘEDNICTVÍM DATOVĚ ŘÍZENÉHO CÍLENÍ
22. 5. 2025Kampaň SPA Reine Eco-Pack s Ads & Data nastavila nový standard v oblasti mediálních inovací tím, že kombinuje lineární televizi s adresovatelnou televizí (Smart AD) za účelem zvýšení dosahu a optimalizace frekvence. V kategorii neperlivých vod, která čelí rostoucímu tlaku ze strany zvyšující se konzumace vody z vodovodu a na cenu orientovaných soukromých značek, spolupracovala… Pokračovat ve čtení SPUŠTĚNÍ SPRÁVCE REKLAMY SPOLEČNOSTI DPG PRO BEZPROBLÉMOVÉ ZOBRAZENÍ S PUBLIKEM ZALOŽENÝM NA TECHNOLOGII AI

OPTIMALIZÁTOR FREKVENCE SPOLEČNOSTI ATRESMEDIA PUBLICIDAD
21. 5. 2025Optimalizace frekvence v reklamě na připojených televizích Společnost Atresmedia Publicidad představila Frequency Optimizer, nové technologické řešení zaměřené na zlepšení účinnosti a efektivity reklamy na připojených televizích (CTV). Systém využívá technologii HbbTV (Hybrid Broadcast Broadband TV) a sofistikovanou platformu pro zobrazování reklam k řízení a kontrole frekvence reklam v reálném čase, což je pokrok, který dosud… Pokračovat ve čtení SPUŠTĚNÍ SPRÁVCE REKLAMY SPOLEČNOSTI DPG PRO BEZPROBLÉMOVÉ ZOBRAZENÍ S PUBLIKEM ZALOŽENÝM NA TECHNOLOGII AI

AD MANAGER BY RTL ADALLIANCE – JEDINEČNÁ BRÁNA K PREMIUM DIGITÁLNÍMU VIDEO INVENTÁŘI V EVROPĚ
17. 4. 2025Jedinečná brána k prémiovému digitálnímu video inventáři v Evropě RTL AdAlliance představila AdManager, samoobslužnou reklamní platformu, která inzerentům umožňuje přímo nakupovat prémiový digitální video inventář na několika evropských trzích. Platforma konsoliduje přístup k Connected TV (CTV), Broadcaster Video-On-Demand (BVOD) a online video inventáři v rámci jediného uživatelsky přívětivého rozhraní. Jedná se o první řešení svého… Pokračovat ve čtení SPUŠTĚNÍ SPRÁVCE REKLAMY SPOLEČNOSTI DPG PRO BEZPROBLÉMOVÉ ZOBRAZENÍ S PUBLIKEM ZALOŽENÝM NA TECHNOLOGII AI

STUDIE VEVO A CHANNEL 4 – OTEVÍRÁ POTENCIÁL PREMIOVÉHO OBSAHU
17. 4. 2025V souvislosti s probíhajícími diskusemi v oboru o definici prémiového obsahu a roli globálních streamovacích platforem v širším ekosystému „televize“ zveřejnila společnost Vevo, přední světová síť hudebních videí, která distribuuje největší síť prémiových hudebních kanálů na YouTube, novou studii. Výzkum provedený společností Amplified Intelligence nabízí cenné poznatky o vlivu zvýšené pozornosti, kterou prémiový obsah vyžaduje,… Pokračovat ve čtení SPUŠTĚNÍ SPRÁVCE REKLAMY SPOLEČNOSTI DPG PRO BEZPROBLÉMOVÉ ZOBRAZENÍ S PUBLIKEM ZALOŽENÝM NA TECHNOLOGII AI

KOUZLO OPAKOVÁNÍ: MAXIMALIZACE ÚČINKU REKLAMY
26. 3. 2025Ve světě, kde jsou rozptýlení všudypřítomná, je upoutání pozornosti spotřebitelů jako snaha chytit blesk do láhve. Od procházení sociálních médií při sledování televize až po poslech rádia při řízení auta – spotřebitelé jsou často rozptýlení. To představuje pro inzerenty jedinečnou výzvu: jak se spojit s publikem, které se věnuje více činnostem najednou? Odpověď, jak se… Pokračovat ve čtení SPUŠTĚNÍ SPRÁVCE REKLAMY SPOLEČNOSTI DPG PRO BEZPROBLÉMOVÉ ZOBRAZENÍ S PUBLIKEM ZALOŽENÝM NA TECHNOLOGII AI

