Flex kitchen je název pořadu, který nedávno uvedl Channel 4 ve spolupráci se značkou Heinz. Zbrusu nová krátkoformátová komediální série na sociálních sítích a online kanálech Channel 4 je výsledkem snahy tohoto britského vysílatele poskytovat značkový obsah na sociálních sítích. Tuto snahu podpořilo i spuštění divize 4Studio v roce 2020.
Série se značkou podporovaným obsahem na soc. sítích
Série Flex Kitchen měla premiéru v lednu na youtubovém kanálu C4 a na All 4. Kratší sestřihy každého dílu běžely na facebookovém, instagramovém, twitterovém a tiktokovém účtu Channel 4 a společnosti Heinz.
Channel 4 se tak stal jediným britským vysílatelem, který nabídl inzerentům seznam příležitostí značkové zábavy uváděné nejprve na sociálních sítích. Zveřejněná bude na kvalitních, pro značku bezpečných sociálních kanálech, včetně Facebooku, YouTube a Instagramu. Zakázkový sestřih obsahu série navíc poskytne kreativu pro novou reklamu značky Heinz v lineární televizi i na internetu.
Veganuary / Veganský měsíc
Pro mnoho Britů je tato roční doba výjimečná, protože ohlašuje počátek každoroční výzvy nazvané Veganuary. Prosazuje veganský životní styl a trvá celý měsíc.
Seriál značkového obsahu, primárně uváděný na sociálních sítích, je pro původního průkopníka rostlinných produktů značku Heinz první aktivitou tohoto druhu a představuje rostlinné (Made from Plants) produkty této ikonické značky, jako jsou fazole Heinz a rajčatový kečup Heinz.
Nová pětidílná série o vaření uvede některé nejoblíbenější britské komiky, jako je Alex Brooker, Kerry Godliman, Suzi Ruffell, Lou Sanders a Phil Wang. Budou se pokoušet připravit rostlinné lahůdky pro velmi specifické konzumenty s pomocí veganských produktů Heinz a chytré mikrovlnné trouby Flex.
Komička Kerry Godliman při popisu úskalí této kulinářské výzvy přiznala: „Flex Kitchen jsem si skvěle užila. Když si odmyslíte, že ragbyový tým, pro který jsem vařila, nemá rád to, co jsem vařit chtěla, musela jsem vařit venku a v kuchyni jsem musela být společně s mluvící mikrovlnkou.“
Matt Mill, marketingový vedoucí pro Heinz Meals, řekl: „Po více než 150 let je Heinz průkopníkem mnoha produktů, které už jsou přirozeně rostlinné – od našeho milovaného kečupu přes fazole Heinz Beanz až po novinky, včetně všeho od Vegan Mayo po Beanz Burgerz. V roce 2022 a dalších letech k nim přibude ještě mnoho dalších. Víme, že toto nové a zábavné partnerství s 4Studio se bude divákům líbit. Nejenže představí naše portfolio rostlinných výrobků, ale doufáme, že bude také inspirovat veškeré flexitariánské publikum. Vždy jsme byli a nadále budeme vášnivými výrobci chutných rostlinných potravin.“
Historické reference
Producentem pořadu Flex Kitchen byla společnost Ranga Bee a zadavatelem Channel 4. 4Studio dojednalo partnerství s mediálními agenturami značky Heinz Carat a The Story Lab. Kampaň také podpořila kreativní komunikační agentura Wonderland a obchodní komunikační specialisté The Hub.
David Amodio, zástupce vedoucího pro digitální inovace a 4Studio, prohlásil: „Jsme skutečně velice šťastní, že můžeme zahájit rok 2022 se značkou Heinz a nabídnout divákům zábavný pořad Flex Kitchen. Máme působivé historické reference v potravinářství i v komediálním žánru, proto je úžasné rozšířit je prostřednictvím této inovativní spolupráce na sociální platformy. Pro 4Studio jde o jedno z dosud nejvýznamnějších partnerství.“
DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE
PROMĚNA LOTERIE V PŮSOBIVÝ ZÁŽITEK V ROZŠÍŘENÉ REALITĚ
11. 9. 2025V létě 2025 společnost RTL AdAlliance v Rakousku přetvořila tradiční loterie na interaktivní zážitek s rozšířenou realitou. Místo čekání na cenu v fyzickém balíčku zaslaném vítězům mohli účastníci pomocí smartphonu umístit virtuální dárkovou krabičku do svého obývacího pokoje a sami ji rozbalit. To, co bylo dlouho statickým objektem, se najednou stalo hravým a nezapomenutelným zážitkem,… Pokračovat ve čtení EGTABITE 369: FLEX KITCHEN – ONLINE KOMEDIÁLNÍ KULINÁŘSKÁ SÉRIE OD CHANNEL 4 A ZNAČKY HEINZ
SPOTDELI: JEDNOTNÁ PLATFORMA PRO UMÍSTĚNÍ TV REKLAMY V HOLANDSKU
17. 7. 2025V rámci významného kroku směrem k modernizaci a zefektivnění spolupráce Screenforce s televizními vysílateli v Nizozemsku spustila SpotDeli, centralizovanou platformu pro předkládání televizních reklam. SpotDeli, vyvinutý společnostmi Screenforce a MediaLab, se stal exkluzivní bránou pro dodávání reklamních spotů do hlavních nizozemských prodejních domů, včetně Ster, Talpa Network a Ad Alliance. Tento vývoj zjednodušuje a standardizuje… Pokračovat ve čtení EGTABITE 369: FLEX KITCHEN – ONLINE KOMEDIÁLNÍ KULINÁŘSKÁ SÉRIE OD CHANNEL 4 A ZNAČKY HEINZ
MADE IN AUSTRIA – MADE FOR AUSTRIA
16. 7. 2025Jednotná mediální kampaň pro rakouský reklamní ekosystém Poprvé v historii zahájila celá rakouská mediální branže, veřejnoprávní i soukromé vysílací společnosti, tiskoví a digitální vydavatelé společnou kampaň s cílem zdůraznit význam místních médií pro ekonomické a demokratické zdraví země. Rakouská rozhlasová a televizní společnost (ORF), Asociace rakouských soukromých rozhlasových a televizních stanic (VÖP) a Asociace rakouských… Pokračovat ve čtení EGTABITE 369: FLEX KITCHEN – ONLINE KOMEDIÁLNÍ KULINÁŘSKÁ SÉRIE OD CHANNEL 4 A ZNAČKY HEINZ
ITV VYUŽÍVÁ YOUTUBE JAKO STRATEGICKÝ DISTRIBUČNÍ A OBCHODNÍ KANÁL
24. 6. 2025V rámci rozhodujícího odklonu od starších modelů založených pouze na vysílání ITV plně integrovala YouTube do své obsahové a obchodní strategie na přelomu let 2024 a 2025. Namísto využívání YouTube čistě jako propagačního kanálu přešla ITV k tomu, aby tuto platformu považovala za základní pilíř své distribuční architektury, zveřejňovala plnohodnotné epizody, spouštěla tematické kanály a… Pokračovat ve čtení EGTABITE 369: FLEX KITCHEN – ONLINE KOMEDIÁLNÍ KULINÁŘSKÁ SÉRIE OD CHANNEL 4 A ZNAČKY HEINZ
ADS & DATA X SPA REINE ECO-PACK: ROZŠIŘUJÍ DOSAH TV REKLAMY PROSTŘEDNICTVÍM DATOVĚ ŘÍZENÉHO CÍLENÍ
22. 5. 2025Kampaň SPA Reine Eco-Pack s Ads & Data nastavila nový standard v oblasti mediálních inovací tím, že kombinuje lineární televizi s adresovatelnou televizí (Smart AD) za účelem zvýšení dosahu a optimalizace frekvence. V kategorii neperlivých vod, která čelí rostoucímu tlaku ze strany zvyšující se konzumace vody z vodovodu a na cenu orientovaných soukromých značek, spolupracovala… Pokračovat ve čtení EGTABITE 369: FLEX KITCHEN – ONLINE KOMEDIÁLNÍ KULINÁŘSKÁ SÉRIE OD CHANNEL 4 A ZNAČKY HEINZ
OPTIMALIZÁTOR FREKVENCE SPOLEČNOSTI ATRESMEDIA PUBLICIDAD
21. 5. 2025Optimalizace frekvence v reklamě na připojených televizích Společnost Atresmedia Publicidad představila Frequency Optimizer, nové technologické řešení zaměřené na zlepšení účinnosti a efektivity reklamy na připojených televizích (CTV). Systém využívá technologii HbbTV (Hybrid Broadcast Broadband TV) a sofistikovanou platformu pro zobrazování reklam k řízení a kontrole frekvence reklam v reálném čase, což je pokrok, který dosud… Pokračovat ve čtení EGTABITE 369: FLEX KITCHEN – ONLINE KOMEDIÁLNÍ KULINÁŘSKÁ SÉRIE OD CHANNEL 4 A ZNAČKY HEINZ
AD MANAGER BY RTL ADALLIANCE – JEDINEČNÁ BRÁNA K PREMIUM DIGITÁLNÍMU VIDEO INVENTÁŘI V EVROPĚ
17. 4. 2025Jedinečná brána k prémiovému digitálnímu video inventáři v Evropě RTL AdAlliance představila AdManager, samoobslužnou reklamní platformu, která inzerentům umožňuje přímo nakupovat prémiový digitální video inventář na několika evropských trzích. Platforma konsoliduje přístup k Connected TV (CTV), Broadcaster Video-On-Demand (BVOD) a online video inventáři v rámci jediného uživatelsky přívětivého rozhraní. Jedná se o první řešení svého… Pokračovat ve čtení EGTABITE 369: FLEX KITCHEN – ONLINE KOMEDIÁLNÍ KULINÁŘSKÁ SÉRIE OD CHANNEL 4 A ZNAČKY HEINZ
STUDIE VEVO A CHANNEL 4 – OTEVÍRÁ POTENCIÁL PREMIOVÉHO OBSAHU
17. 4. 2025V souvislosti s probíhajícími diskusemi v oboru o definici prémiového obsahu a roli globálních streamovacích platforem v širším ekosystému „televize“ zveřejnila společnost Vevo, přední světová síť hudebních videí, která distribuuje největší síť prémiových hudebních kanálů na YouTube, novou studii. Výzkum provedený společností Amplified Intelligence nabízí cenné poznatky o vlivu zvýšené pozornosti, kterou prémiový obsah vyžaduje,… Pokračovat ve čtení EGTABITE 369: FLEX KITCHEN – ONLINE KOMEDIÁLNÍ KULINÁŘSKÁ SÉRIE OD CHANNEL 4 A ZNAČKY HEINZ
KOUZLO OPAKOVÁNÍ: MAXIMALIZACE ÚČINKU REKLAMY
26. 3. 2025Ve světě, kde jsou rozptýlení všudypřítomná, je upoutání pozornosti spotřebitelů jako snaha chytit blesk do láhve. Od procházení sociálních médií při sledování televize až po poslech rádia při řízení auta – spotřebitelé jsou často rozptýlení. To představuje pro inzerenty jedinečnou výzvu: jak se spojit s publikem, které se věnuje více činnostem najednou? Odpověď, jak se… Pokračovat ve čtení EGTABITE 369: FLEX KITCHEN – ONLINE KOMEDIÁLNÍ KULINÁŘSKÁ SÉRIE OD CHANNEL 4 A ZNAČKY HEINZ
TELETEST 2.0: RAKOUSKÉ MĚŘENÍ TELEVIZE NOVÉ GENERACE
21. 3. 2025Teletest 2.0 je nový rakouský systém měření televizního vysílání vyvinutý společností AGTT, který výrazně zlepšuje způsob měření sledovanosti a dosahu reklamy. Zavádí nový panel diváků se 100 000 syntetickými účastníky peoplemetru, což výrazně zvyšuje přesnost a hloubku měření sledovanosti, umožňuje sběr dat v reálném čase a zlepšuje kvalitu dat v celém rakouském televizním prostředí. Potřeba… Pokračovat ve čtení EGTABITE 369: FLEX KITCHEN – ONLINE KOMEDIÁLNÍ KULINÁŘSKÁ SÉRIE OD CHANNEL 4 A ZNAČKY HEINZ
ADS & DATA: VYUŽITÍ BEHAVIORÁLNÍCH A KONTEXTOVÝCH POZNATKŮ PRO CHYTŘEJŠÍ REKLAMU
14. 2. 2025V dnešním rychlém digitálním prostředí je Ads & Data průkopníkem v oblasti behaviorálního cílení. Jedná se o využití behaviorálních a kontextových dat k zobrazování nejrelevantnějších reklam. Tato case study se zabývá tím, jak cílení společnost Ads & Data využívá k inzerci, čímž zvyšuje výkonnost kampaní. Do konce roku by se tato technologie mohla rozšířit i… Pokračovat ve čtení EGTABITE 369: FLEX KITCHEN – ONLINE KOMEDIÁLNÍ KULINÁŘSKÁ SÉRIE OD CHANNEL 4 A ZNAČKY HEINZ
BUDOUCNOST MALOOBCHODNÍCH MÉDIÍ: SPOLEČNÉ TRŽIŠTĚ PRO CÍLENOU TELEVIZNÍ REKLAMU
14. 2. 2025Na podzim loňského roku společnosti FranceTV Publicité, M6 Publicité a RMC BFM Ads ve spolupráci se společností Unlimitail spustily TV Retail Connect, první společné maloobchodní mediální tržiště pro adresovatelnou televizi (ATV) a HVOD v zemi. Adresovatelná televize zaznamenala v posledních letech ve Francii znatelný nárůst, od začátku roku 2024 se počet impresí zvýšil o 41… Pokračovat ve čtení EGTABITE 369: FLEX KITCHEN – ONLINE KOMEDIÁLNÍ KULINÁŘSKÁ SÉRIE OD CHANNEL 4 A ZNAČKY HEINZ