Zdroj: Freepik.com
AKTUALITY VÝZKUM ZAHRANIČNÍ

STUDIE UK: TELEVIZE JE NEJZAPAMATOVATELNĚJŠÍ FORMOU REKLAMY

28. 10. 2022
Společnost Thinkbox odhalila nový graf měsíce, který vychází z nové studie "Adnormal Behaviour". Ta je aktualizovanou verzí výzkumu "Ad Nation" z doby před deseti lety. Televize je dle této studie pro britskou veřejnost klíčovým reklamním médiem, kterému věří, mají ho rádi a které v nich dokáže vzbudit emoce. Právě televize si stojí nejlépe i ve snadnosti zapamatování reklamního sdělení.

Studie zkoumá rozdíly v postojích a chování k médiím mezi těmi, kteří v médiích pracují, a průměrnými obyvateli Spojeného království. Poslední vlna studie (provedená v roce 2016) odhalila propastný rozdíl mezi návyky britské veřejnosti a mediálních profesionálů v oblasti konzumace médií. Společnost Ipsos nyní zjišťovala, zda se tato situace změnila.

Pokud se zaměříme konkrétně na postoje k reklamě, z údajů vyplývá, že forma reklamy v televizi britské veřejnosti nejčastěji utkví v paměti (57 %) a vyvolá v ní emoce (47 %). Televize je také formou reklamy, která se britským spotřebitelům nejvíce líbí (40 %) a které také, oproti ostatním médiím, nejvíce důvěřují (35 %).

Zdroj: Thinkbox, study Adnormal Behaviour 2022


Další informace o studii naleznete zde.



Průzkum "Adnormal Behaviour" vychází z náhodného pravděpodobnostního průzkumu společnosti Ipsos, kterého se zúčastnilo 1 158 osob vážených tak, aby byly reprezentativní pro celostátní populaci, a z průzkumu mezi 216 mediálními profesionály. Zkoumá deklarované údaje o postojích a chování týkající se televizního obsahu a sledovanosti, používání zařízení/platforem a vnímání reklamy.



Zdroj: thinkbox.tv


Načítání dalších...