Zdroj: GettyImages.com
AKTUALITY VÝZKUM ZAHRANIČNÍ

TELEVIZNÍ DIVÁCI Z GENERACE Z TRÁVÍ MÉNĚ ČASU U DIGITÁLNÍHO VIDEA

16. 2. 2023
Nová studie společnosti Hub Research Video Redefined ukazuje, že ani pro diváky generace Z neztrácí televizní vysílání na významu. Televize byla po desetiletí středobodem zábavního ekosystému. Pro spotřebitele z generace Z je však jen jedním z několika způsobů, jak tráví svůj čas. Odlišnosti oproti starší generaci se projevují ve způsobu konzumace obsahu a v preferovaném typu videí.

Podle Hub Research stráví z generace Z v USA 16,5 hodiny, které týdně věnují televizi. Tito diváci sledují digitální video i lineární televizi. O více jak tři hodiny méně než s televizí (13,1 hodiny týdně) pak tráví s videi na TikToku a dalším obsahem vytvářeným uživateli.

Oproti tomu diváci ve věku 35 let a více tráví u televize téměř třikrát více hodin než u videí vytvářených uživateli.



Podle zprávy "US Social Video Usage 2022" proto musí marketéři s rostoucí kupní silou generace Z odrážet lépe jejich mediální návyky. Do mediálního mixu této generace patří jak tradiční obsah tak digitální kanály, které lze zacílit pomocí strategií pro placenou i organickou reklamu zaměřenou na video a krátký obsah, který bude dobře fungovat na CTV i platformách, jako je TikTok nebo Instagram. Důležité pro oslovení této cílové skupiny je také postavit obsah do centra každé kampaně.

Více viz studie "Video Redefined" společnosti Hub, která byla provedena mezi 1 900 spotřebiteli ve věku 13-74 let ve Spojených státech. Data byla shromážděna v prosinci 2022.

Zdroj: insiderintelligence.com

Načítání dalších...