Zdroj: GettyImages.com
AKTUALITY VÝZKUM ZAHRANIČNÍ

STUDIE USA: CTV JE NEJEFEKTIVNĚJŠÍM DIGITÁLNÍM REKLAMNÍM KANÁLEM

31. 3. 202431. 3. 2024
Podle průzkumu společnosti tvScientific plánuje 23 % respondentů v roce 2024 zvýšit své výdaje na reklamu v CTV.

Nový průzkum mezi marketéry zjistil, že inzerenti považují reklamu v CTV za nejefektivnější digitální kanál ve svém mediálním mixu. 23,6 % z nich plánuje v roce 2024 zvýšit své výdaje na kampaně v propojené televizi (CTV), jak vyplývá z nové studie společnosti tvScientific.

Studie, která shromáždila odpovědi od více než 600 marketingových profesionálů ve 4. čtvrtletí roku 2023, zjistila, že 35 % respondentů plánuje v roce 2024 zvýšit své celkové výdaje na reklamu.
"Konečně máme od velké skupiny marketérů potvrzeno to, co jsme vždycky věděli - televize je vysoce efektivní reklamní médium, které lze nyní také propojit s obchodními výsledky,"

řekl Jason Fairchild, spoluzakladatel a generální ředitel společnosti tvScientific. "Marketéři vkládají své peníze tam, kde mají výsledky, přičemž CTV vede mezi všemi médii, pokud jde o plánované zvýšení investic pro rok '24."

Podle pololetní prognózy společnosti GroupM se očekává, že v roce 2024 vzroste celosvětově objem televizní reklamy o 22,4 % na 25,9 miliardy dolarů.

Mezi další zjištění průzkumu tvScientific patří:

  • 65 % inzerentů uvádí nárůst tržeb, pokud se CTV přidá k dalším placeným kanálům, jako je vyhledávání a sociální sítě.

  • Díky rozmanitému marketingovému mixu 68 % respondentů uvádí, že se povědomí o značce jejich společnosti po využití CTV zvýšilo.

  • 62 % respondentů uvedlo, že je pro ně a jejich tým snadné prokázat dopad reklamy v TV.


"Očekáváme, že inzerenti budou i v roce 2024 pokračovat v odvážných investicích do CTV, protože pomáhá značkám zvyšovat angažovanost, ROAS a prodeje," uvedl Fairchild. "Vzhledem k probíhajícím strukturálním změnám v ostatních digitálních reklamních kanálech jsou adresnost, dostupnost a efektivita CTV připraveny změnit pravidla hry pro inzerenty všeho druhu."



POZN. Údaje byly shromážděny v době probíhajícího přechodu trhu s televizní reklamou v hodnotě 72 miliard dolarů na programatickou realizaci, kdy se objevují technologie, které umožňují nákup a měření televizní reklamy podobným způsobem jako trh s vyhledáváním a sociálními médii v hodnotě 200 miliard dolarů.

Zdroj: tvtechnology.com

Načítání dalších...