CTV TĚŽÍ Z ODMÍTÁNÍ COOKIES

3. 5. 2022
Zdroj: Freepik.com
AKTUALITY KRÁTKÁ ZPRÁVA TRENDY VÝZKUM ZAHRANIČNÍ
Nová zpráva IAB uvádí, že se inzerenti obracejí k CTV jako ke způsobu, jak efektivně a účinně vynakládat prostředky na reklamu. CTV totiž chrání soukromí bez závislosti na souborech cookie třetích stran.

Kontext 

Výdaje na digitální videoreklamu rychle rostou. Podle zprávy IAB o výdajích na videoreklamu v roce 2021 a výhledu na rok 2022 se v roce 2021 výdaje zvýšily o 49 %. V roce 2022 se očekává nárůst o dalších 26 %. V této souvislosti je CTV nejrychleji rostoucím sektorem - v minulém roce vzrostl o 57 % a prognóza pro letošní rok mluví o zvýšení o 39 %.

Přes to přese všechno neodpovídají výdaje na CTV množství času, který spotřebitelé na tomto kanálu tráví. CTV bude tvořit  36 % celkového času, který diváci v roce 2022 věnují společně lineární televizi a CTV. Investice ale představují pouze 18 % prostředků vyčleněných na veškerou videoreklamu.

Hlavní poznatky

Klíčový citát

„Nastal čas, aby značky a nákupčí sledovali pozornost spotřebitelů.“ – Eric John, viceprezident, IAB Media Center.

Zdroj: IAB

Zdroj: warc.com

Načítání dalších...