STUDIE UK: HYBRIDNÍ SLEDOVÁNÍ JE EVROPSKÁ NORMA

25. 10. 2021
Míra osvojení CTV se v evropských domácnostech od roku 2020 zvýšila o 30 %.

Nová studie CTV is for Everyone: 2021 firmy Magnite zjistila, že pět domácností je nyní možné zasáhnout pomocí CTV.

Proč je to důležité


CTV sledují více než tři čtvrtiny evropských diváků. Tento kanál je nyní pro inzerenty základní složkou plánování televize. Tím spíš, že CTV vykazuje lepší výsledky než sociální média nebo tradiční televize, pokud jde o zaujetí.

Pohled Velké Británie


Zpráva CTV is for Everyone: 2021 firmy Magnite, která funguje jako reklamní platforma na straně prodeje, přináší následující poznatky:

  • Dvě třetiny (65 %) britských diváků připojené televize věnují větší pozornost reklamě v CTV, než když je reklama na sociálních médiích (22 %).

  • U britských diváků CTV je o 54 % větší pravděpodobnost, že budou sdílet osobní informace, aby dostali relevantní reklamu. 57 % si myslí, že je důležité, aby se značky přiblížily jejich hodnotám a názorům.

  • Zásah britských rodičů je s CTV snadnější. Platí to zejména v domácnostech se staršími školními dětmi: 45 % domácností s teenagery se většinou dívá na streamovaný obsah.

  • CTV zasahuje různé diváky. Jsou mezi nimi ti, kteří rozhodují o nákupu (68%), hráči (89 %, z nichž 28 % sleduje pouze CTV), diváci, kteří televizi sledují sporadicky (65 %), i ti, kteří se narodili mimo Velkou Británii (69 %).




Zdroj: warc.com

Načítání dalších...