EGTABITE 410: MYŠLENKY A PŘÍPADOVÉ STUDIE O TELEVIZI, KTERÉ VÁM MOŽNÁ UNIKLY
spolupráce s

23. 12. 2022

Představujeme nejzajímavější případové studie roku 2022. Pojďteme si společně připomenout poznatky, myšlenky a tvůrčí inovace, o něž se s námi naši členové během uplynulých dvanácti měsíců tak ochotně podělili.

Pokud tento přehled vaši žízeň po poznání neuhasí, můžete hledat v archivu na internetových stránkách asociace Egta, kde najdete více než 400 případových studií Egtabite.

egtabite 408: Oslavujeme Světový den televize

21. listopadu jsme již po 26. oslavili Světový den televize. Při této příležitosti vznikla řada iniciativ, k nimž paří výroční televizní spot, místní zpravodajství, kampaně vyzdvihující silné stránky televize pro inzerenty nebo odborný seriál o ekonomice pozornosti.

Zjisti více

egtabite 406: TF1 PUB SE SPOJUJE SE SNAPCHATEM

Ve Francii se TF1 PUB spojila s aplikací Snapchat pro distribuci obsahu z televizní reality show Star Academy. Jde o součást strategie TF1 PUB, jejímž cílem je přilákat mladší publikum na všech zařízeních.

Zjisti více

egtabite 404: Il Collegio – JAK RAI PUBBLICITÀ přeměnila KLASICKÝ TELEVIZNÍ SPOT NA PŘÍBĚH značky

Italská agentura Rai Pubblicità bezproblémově začlenila značku hygienických produktů Lines do úspěšných sérií. Posílila povědomí o značce a řešila otázku genderových stereotypů a diskriminace.

Více zde

egtabite 402: JAK SE ITV SPOLEČNĚ ZLEPŠILA

Stanice ITV spustila novou strategii na základě jednoduché otázky: Co můžeme dělat lépe? Provedla 40 individuálních rozhovorů s agenturami, aby posoudila jejich názory na ITV. Výsledkem byly cenné úpravy dalšího postupu.

Další informace zde

egtabite 400: JEDINÝ PROPOJENÝ MEDIÁLNÍ EKOSYSTÉM DPG MEDIA

Belgická agentura DPG Media Advertising naplánovala strategii pro budování udržitelné budoucnosti reklamy s využitím trojího přístupu: budování vícekanálového video ekosystému, zaměření na primární údaje a propagace lokálního dopadu.

Více zde

egtabite 398:  E-OBCHOD S VÍNEM OD AGENTURY SEVEN.ONE MEDIA, který vyhrál cenu

Agentura Seven.One Media v Německu využila při tvorbě specializované e-commerce značky Vinzery celého svého hodnotového řetězce.

Více zde

egtabite 396: ATMEDIA INDEX POMÁHÁ ČESKÝM MEIDÁLNÍM HRÁČŮM V ORIENTACI NA TELEVIZNÍM TRHU

Atmedia index – výzkumná studie, kterou vydává české mediazastupitelství Atmedia – čtenářům přináší hlubší analýzu místního prostředí televize a videa na vyžádání

Zjistit více

egtabite 394: NA MÍRU ŠITÁ NABÍDKA PRODUCT PLACEMENTU OD PRO PLUS

Mediální společnost Pro Plus ve Slovinsku obohatila své portfolio o novou nabídku, která zahrnuje product placement a sponzorství pro inzerenty. Je upravená na míru prostředí, kde pro tento formát platí přísná pravidla.

Zjistit více zde

egtabite 391: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM EGTA WALTEREM ZINGGLEM

Nový prezident asociace Egta se v krátkém rozhovoru podělil o své názory na asociaci, svou funkci i budoucnost našeho odvětví v příštích letech.

Chci vidět rozhovor zde

egtabite 389: DPG MEDIA ADVERTISING A KIA: STRATEGIE 100% ŘÍZENÁ DATY

Jak provést rebranding, zaměřit se na inovaci a udržitelnost a zahájit kampaň, která maximalizuje zásah v úzce specializované cílové skupině? Případová studie se zaměřuje na nedávnou reklamní kampaň značky Kia, která vychází z dat a představily ji agentury DPG Media Advertising a Havas Media v Belgii.

Zjistit více

egtabite 387: RTL ADCONNECT A NOVÝ ŽIVOT OBÝVACÍHO POKOJE

Tato studie se zaměřila na nejnovější průzkum RTL AdConnect o tom, jak lépe inzerovat ve světě totálního videa, který se neustále vyvíjí.

Zjistit více

egtabite 385: Zpřístupnění televizní reklamy všem

Egtabite se zaměřuje na otázky začlenění a přístupnosti a podrobněji se zabývá tím, jak zpřístupnit televizní reklamu nevidomým a zrakově postiženým s pomocí služeb zvukového popisu. Toto vydání si klade za cíl inspirovat televizní společnosti k tomu, aby se vydaly na vlastní cestu, která skutečně zajistí přístupnost televize všem divákům.

Číst zde

DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE



PROMĚNA LOTERIE V PŮSOBIVÝ ZÁŽITEK V ROZŠÍŘENÉ REALITĚ

11. 9. 2025

V létě 2025 společnost RTL AdAlliance v Rakousku přetvořila tradiční loterie na interaktivní zážitek s rozšířenou realitou. Místo čekání na cenu v fyzickém balíčku zaslaném vítězům mohli účastníci pomocí smartphonu umístit virtuální dárkovou krabičku do svého obývacího pokoje a sami ji rozbalit. To, co bylo dlouho statickým objektem, se najednou stalo hravým a nezapomenutelným zážitkem,… Pokračovat ve čtení EGTABITE 410: MYŠLENKY A PŘÍPADOVÉ STUDIE O TELEVIZI, KTERÉ VÁM MOŽNÁ UNIKLY

SPOTDELI: JEDNOTNÁ PLATFORMA PRO UMÍSTĚNÍ TV REKLAMY V HOLANDSKU

17. 7. 2025

V rámci významného kroku směrem k modernizaci a zefektivnění spolupráce Screenforce s televizními vysílateli v Nizozemsku spustila SpotDeli, centralizovanou platformu pro předkládání televizních reklam. SpotDeli, vyvinutý společnostmi Screenforce a MediaLab, se stal exkluzivní bránou pro dodávání reklamních spotů do hlavních nizozemských prodejních domů, včetně Ster, Talpa Network a Ad Alliance. Tento vývoj zjednodušuje a standardizuje… Pokračovat ve čtení EGTABITE 410: MYŠLENKY A PŘÍPADOVÉ STUDIE O TELEVIZI, KTERÉ VÁM MOŽNÁ UNIKLY

MADE IN AUSTRIA – MADE FOR AUSTRIA

16. 7. 2025

Jednotná mediální kampaň pro rakouský reklamní ekosystém Poprvé v historii zahájila celá rakouská mediální branže, veřejnoprávní i soukromé vysílací společnosti, tiskoví a digitální vydavatelé společnou kampaň s cílem zdůraznit význam místních médií pro ekonomické a demokratické zdraví země. Rakouská rozhlasová a televizní společnost (ORF), Asociace rakouských soukromých rozhlasových a televizních stanic (VÖP) a Asociace rakouských… Pokračovat ve čtení EGTABITE 410: MYŠLENKY A PŘÍPADOVÉ STUDIE O TELEVIZI, KTERÉ VÁM MOŽNÁ UNIKLY

ITV VYUŽÍVÁ YOUTUBE JAKO STRATEGICKÝ DISTRIBUČNÍ A OBCHODNÍ KANÁL

24. 6. 2025

V rámci rozhodujícího odklonu od starších modelů založených pouze na vysílání ITV plně integrovala YouTube do své obsahové a obchodní strategie na přelomu let 2024 a 2025. Namísto využívání YouTube čistě jako propagačního kanálu přešla ITV k tomu, aby tuto platformu považovala za základní pilíř své distribuční architektury, zveřejňovala plnohodnotné epizody, spouštěla tematické kanály a… Pokračovat ve čtení EGTABITE 410: MYŠLENKY A PŘÍPADOVÉ STUDIE O TELEVIZI, KTERÉ VÁM MOŽNÁ UNIKLY

ADS & DATA X SPA REINE ECO-PACK: ROZŠIŘUJÍ DOSAH TV REKLAMY PROSTŘEDNICTVÍM DATOVĚ ŘÍZENÉHO CÍLENÍ

22. 5. 2025

Kampaň SPA Reine Eco-Pack s Ads & Data nastavila nový standard v oblasti mediálních inovací tím, že kombinuje lineární televizi s adresovatelnou televizí (Smart AD) za účelem zvýšení dosahu a optimalizace frekvence. V kategorii neperlivých vod, která čelí rostoucímu tlaku ze strany zvyšující se konzumace vody z vodovodu a na cenu orientovaných soukromých značek, spolupracovala… Pokračovat ve čtení EGTABITE 410: MYŠLENKY A PŘÍPADOVÉ STUDIE O TELEVIZI, KTERÉ VÁM MOŽNÁ UNIKLY

OPTIMALIZÁTOR FREKVENCE SPOLEČNOSTI ATRESMEDIA PUBLICIDAD

21. 5. 2025

Optimalizace frekvence v reklamě na připojených televizích Společnost Atresmedia Publicidad představila Frequency Optimizer, nové technologické řešení zaměřené na zlepšení účinnosti a efektivity reklamy na připojených televizích (CTV). Systém využívá technologii HbbTV (Hybrid Broadcast Broadband TV) a sofistikovanou platformu pro zobrazování reklam k řízení a kontrole frekvence reklam v reálném čase, což je pokrok, který dosud… Pokračovat ve čtení EGTABITE 410: MYŠLENKY A PŘÍPADOVÉ STUDIE O TELEVIZI, KTERÉ VÁM MOŽNÁ UNIKLY

AD MANAGER BY RTL ADALLIANCE – JEDINEČNÁ BRÁNA K PREMIUM DIGITÁLNÍMU VIDEO INVENTÁŘI V EVROPĚ

17. 4. 2025

Jedinečná brána k prémiovému digitálnímu video inventáři v Evropě RTL AdAlliance představila AdManager, samoobslužnou reklamní platformu, která inzerentům umožňuje přímo nakupovat prémiový digitální video inventář na několika evropských trzích. Platforma konsoliduje přístup k Connected TV (CTV), Broadcaster Video-On-Demand (BVOD) a online video inventáři v rámci jediného uživatelsky přívětivého rozhraní. Jedná se o první řešení svého… Pokračovat ve čtení EGTABITE 410: MYŠLENKY A PŘÍPADOVÉ STUDIE O TELEVIZI, KTERÉ VÁM MOŽNÁ UNIKLY

STUDIE VEVO A CHANNEL 4 – OTEVÍRÁ POTENCIÁL PREMIOVÉHO OBSAHU

17. 4. 2025

V souvislosti s probíhajícími diskusemi v oboru o definici prémiového obsahu a roli globálních streamovacích platforem v širším ekosystému „televize“ zveřejnila společnost Vevo, přední světová síť hudebních videí, která distribuuje největší síť prémiových hudebních kanálů na YouTube, novou studii. Výzkum provedený společností Amplified Intelligence nabízí cenné poznatky o vlivu zvýšené pozornosti, kterou prémiový obsah vyžaduje,… Pokračovat ve čtení EGTABITE 410: MYŠLENKY A PŘÍPADOVÉ STUDIE O TELEVIZI, KTERÉ VÁM MOŽNÁ UNIKLY

KOUZLO OPAKOVÁNÍ: MAXIMALIZACE ÚČINKU REKLAMY

26. 3. 2025

Ve světě, kde jsou rozptýlení všudypřítomná, je upoutání pozornosti spotřebitelů jako snaha chytit blesk do láhve. Od procházení sociálních médií při sledování televize až po poslech rádia při řízení auta – spotřebitelé jsou často rozptýlení. To představuje pro inzerenty jedinečnou výzvu: jak se spojit s publikem, které se věnuje více činnostem najednou? Odpověď, jak se… Pokračovat ve čtení EGTABITE 410: MYŠLENKY A PŘÍPADOVÉ STUDIE O TELEVIZI, KTERÉ VÁM MOŽNÁ UNIKLY

TELETEST 2.0: RAKOUSKÉ MĚŘENÍ TELEVIZE NOVÉ GENERACE

21. 3. 2025

Teletest 2.0 je nový rakouský systém měření televizního vysílání vyvinutý společností AGTT, který výrazně zlepšuje způsob měření sledovanosti a dosahu reklamy. Zavádí nový panel diváků se 100 000 syntetickými účastníky peoplemetru, což výrazně zvyšuje přesnost a hloubku měření sledovanosti, umožňuje sběr dat v reálném čase a zlepšuje kvalitu dat v celém rakouském televizním prostředí. Potřeba… Pokračovat ve čtení EGTABITE 410: MYŠLENKY A PŘÍPADOVÉ STUDIE O TELEVIZI, KTERÉ VÁM MOŽNÁ UNIKLY

ADS & DATA: VYUŽITÍ BEHAVIORÁLNÍCH A KONTEXTOVÝCH POZNATKŮ PRO CHYTŘEJŠÍ REKLAMU

14. 2. 2025

V dnešním rychlém digitálním prostředí je Ads & Data průkopníkem v oblasti behaviorálního cílení. Jedná se o využití behaviorálních a kontextových dat k zobrazování nejrelevantnějších reklam. Tato case study se zabývá tím, jak cílení společnost Ads & Data využívá k inzerci, čímž zvyšuje výkonnost kampaní. Do konce roku by se tato technologie mohla rozšířit i… Pokračovat ve čtení EGTABITE 410: MYŠLENKY A PŘÍPADOVÉ STUDIE O TELEVIZI, KTERÉ VÁM MOŽNÁ UNIKLY

BUDOUCNOST MALOOBCHODNÍCH MÉDIÍ: SPOLEČNÉ TRŽIŠTĚ PRO CÍLENOU TELEVIZNÍ REKLAMU

14. 2. 2025

Na podzim loňského roku společnosti FranceTV Publicité, M6 Publicité a RMC BFM Ads ve spolupráci se společností Unlimitail spustily TV Retail Connect, první společné maloobchodní mediální tržiště pro adresovatelnou televizi (ATV) a HVOD v zemi. Adresovatelná televize zaznamenala v posledních letech ve Francii znatelný nárůst, od začátku roku 2024 se počet impresí zvýšil o 41… Pokračovat ve čtení EGTABITE 410: MYŠLENKY A PŘÍPADOVÉ STUDIE O TELEVIZI, KTERÉ VÁM MOŽNÁ UNIKLY

VŠECHNY CASE STUDIES