OBJEM TELEVIZNÍCH GRP SE MEZIROČNĚ TÉMĚŘ NEZMĚNIL

25. 4. 2022
Zdroj: GettyImages.com
AKTUALITY DOMÁCÍ KRÁTKÁ ZPRÁVA
Za období prvního čtvrtletí letošních roku se objem televizních reklamních GRP ve srovnání se stejným loňským obdobím téměř nezměnil.

Celkový objem doručených reklamních televizních GRP v období prvního letošního čtvrtletí zůstal na téměř stejné úrovni jako ve srovnatelném loňském období. Podle dat z monitoringu Nielsen Admosphere byl v prvním letošním čtvrtletí nižší o 0,5 %. Výsledek se vztahuje na televizní spoty i na sponzoring.

Televizní trh tak v prvním čtvrtletí nezaznamenal výraznější výkyvy. Jak už jsme informovali, objem monitorovaných reklamních investic do TV reklamy se pak meziročně zvýšil o 9 %.
Nejvyšší podíly na počtu doručených GRP nadále zaujímají Media Club (skupiny Prima, Óčko, Barrandov a dalších několik tematických stanic) a Nova Group (stanice skupiny Nova). Meziročně si nejvíce polepšilo zastupitelství Atmedia.

Zdroj: mediaguru.cz / Nielsen


Zdroj: mediaguru.cz

Načítání dalších...