Zdroj: GettyImages.com
AKTUALITY VÝZKUM ZAHRANIČNÍ

MARKETÉŘI STÁLE PŘIDÁVAJÍ TECHNOLOGIE, PŘESTOŽE SE CÍTÍ ZAHLCENI PŘÍLIŠ MNOHA NÁSTROJI

24. 2. 202424. 2. 2024
Podle nové studie společnosti Clevertouch Consulting téměř dvě třetiny (65 %) marketérů upřednostňují technologie před kreativitou.

Pro marketéry jsou martech technologie prioritou. Některé organizace ale již zjistily, že množství využívaných nástrojů je čím dál větší a jsou stále složitější, a snaží se již o zjednodušení. Podle nové studie britské společnosti Clevertouch Consulting se přibližně 57 % marketérů cítí zahlceno množstvím martech platforem, které jsou na trhu k dispozici. Padesát čtyři procent marketérů uvádí, že používá 50 a více technologických platforem.

Z 250 oslovených marketérů 55 % uvedlo, že jejich společnosti chtějí v příštích 12 měsících zjednodušit svůj zásobník.

Je problematické chtít po lidech v kreativní profesi, jako je marketing, aby si vybírali mezi technologiemi a kreativitou. Pravděpodobnější je, že marketéři upřednostňují technologie, protože zvyšují jejich kreativní kapacitu. Nástroje pro automatizaci marketingu a generativní umělou inteligenci zvyšují také míru, s jakou mohou marketéři zapojit spotřebitele.

Pronikněte hlouběji: Marketéři potřebují jednotnou platformu, ne více samostatných nástrojů.

Další zjištění.

  • 65 % marketérů dává přednost technologiím před kreativitou

  • 21 % není schopno držet krok s tím, jak se platformy vyvíjejí;

  • 17 % nemá vlastní odborné znalosti pro správu platforem;

  • 64 % se domnívá, že jejich martech stacky se v posledních letech staly složitějšími;

  • 54 % si myslí, že martech zefektivnil marketingové strategie a 25 % si myslí, že martech poskytuje větší možnost sledovat návratnost investic a generování leadů.


O VÝZKUMU: Zpráva vychází z průzkumu mezi 250 marketéry v USA, Velké Británii a EU.

Zdroj: martech.org

Načítání dalších...