Zdroj: Pixabay.com
AKTUALITY INSPIRACE ZAHRANIČNÍ

GALERIE: PŘEHLÍDKA REKLAM NA LETOŠNÍM SUPER BOWL

10. 2. 2022
V neděli 13. února se bude konat Super Bowl, na americkém trhu reklamní událost číslo jedna. MediaGuru sdílí výběr letošních reklam.

Finále americké národní fotbalové ligy, zvané Super Bowl, se letos koná v neděli 13. února. Kromě sportovního zážitku představuje i reklamní událost, při níž se zadavatelé již tradičně předhání se svými reklamními spoty. K již zavedeným inzerujícím značkám, jako je Pepsi, Budweiser, Doritos nebo BMW, se letos přidají i nováčci, například Crypto.com.

Za půlminutový reklamní spot si NBCUniversal letos účtuje 6,5 milionu dolarů, k čemuž je potřeba připočítat i produkční náklady a investice do digitální reklamy. Zadavatelé na svých spotech na Super Bowl opravdu nešetří, což dokládá i celá řada známých jmen, jako je Idris Elba, Lindsay Lohan, Snoop Dogg, Arnold Schwarzenegger nebo Martha Stewart, kteří se v reklamách objeví.






Budweiser – A Clydesdale’s Journey (agentura: VaynerMedia)



















Bud Light Seltzer Hard Soda – Land of Loud Flavour (Wieden+Kennedy)








Busch Light – Voice of the Mountains (The Martin Agency)








PepsiCo – Road to Super Bowl LVI (VML)




















Doritos: Push It – Flamin’ Hot (Goodby Silverstein & Partners)




















Lay’s – Golden Memories




















Booking.com – Idris Calls his Legendary Spokes-Blokes for Advice














BMW – Something Electric is Brewing (Goodbye Silverstein & Partners)





































Načítání dalších...