Zdroj: Unsplash.com
AKTUALITY VÝZKUM ZAHRANIČNÍ

SPOTŘEBITELÉ CHTĚJÍ VÍCE STREAMOVAT NA VÍCE MÍSTECH

4. 11. 2021
Příchod 5G samořídících vozidel zvyšuje dostupnost CTV mimo domov, tvrdí Vericast.

Streamování televize připojené k internetu (CTV) se stalo realitou pro více zákazníků než kdy dřív. Podle nového průzkumu jsou diváci přesto optimističtí vůči dalšímu zvyšování dostupnosti streamování mimo domácí prostředí.

CTV se definuje jako televize, která funguje přímo přes internet (např. chytrý televizor), nebo jako zařízení připojené k televizoru, kterým se streamuje obsah z internetu takzvaně „over the top“ (aniž by poskytovatel internetového připojení obsah kontroloval).

Společnost Vericast provedla průzkum mezi více než tisícovkou dospělých v USA. Zjistila, že v minulosti streamovalo televizi během letu pouze 26 % respondentů a během dálkové jízdy po silnici 36 %. 50 % respondentů v každé kategorii by streamovalo, kdyby jim v tom nebránila dostupnost a propojitelnost zařízení. Vericast se domnívá, že to značkám přináší nové reklamní příležitosti. Pomocí CTV budou moct šířit svá sdělení cílovému publiku, které je na cestě. Studie také zjistila, že spotřebitelé mají zájem streamovat televizi ve veřejné dopravě i v taxících a při sdílené jízdě.

„Technologický pokrok, jako je standard 5G, a větší dosažitelnost v dopravě, např. v samořídících automobilech, budou dál zvyšovat dostupnost streamování televize mezi spotřebiteli,“ uvedla Michelle Engle, ředitelka pro produkty ve společnosti Vericast. „CTV je v posledních letech důležitý marketingový kanál. Pro mnohakanálové strategie ale začíná být ještě zásadnější. Spotřebitelé chtějí více streamovat mimo domov. Do hry vstupují nové typy konektivity. Značky by proto měly zvážit, jak CTV začlení do svého marketingového mixu, aby posílily další zájem.“

Studie ukázala velkou chuť streamovat televizi v autonomních vozidlech. Spotřebitelé předvídají, že streamování a samořídící vozidla se v budoucnu spojí. Mnoho spotřebitelů tvrdí, že kdyby mohli streamovat televizi kdekoli uvnitř samořídícího vozu, uvažovali by o streamování na středovém panelu (41 %), projekci na displeji na čelním skle ve výši očí (24 %) nebo na dalších zábavních obrazovkách uvnitř vozu (24 %).

O streamování televize v samořídícím vozidle by neuvažovalo pouze 37 % respondentů.

CTV versus tradiční televize

Podle společnosti Vericast průzkum ukázal, že 75 % spotřebitelů v současnosti streamuje obsah doma pomocí televize. 41 % streamuje přes chytrý telefon. To představuje 5% nárůst oproti zjištěním průzkumu, který společnost Vericast provedla v únoru 2021. Tehdy používalo služby streamované televize 70 % dotázaných spotřebitelů. 68 % projevilo ochotu sdílet údaje se značkami, aby zlepšili zážitek ze streamované reklamy v televizi.

O cílený marketing spotřebitelé stojí, když jsou na cestách.

Velká většina (78 %) spotřebitelů chce během cest na nová místa dostávat doporučení restaurací a 70 % chce doporučit hotel pomocí reklamy. O personalizovanou reklamu se nejvíce zajímají spotřebitelé, kteří dojíždějí do práce. Cestou chtějí doporučit restaurace a čerpací stanice.

Zdroj: tvtechnology.com

Načítání dalších...