GLOBÁLNÍ DŮKAZ O SÍLE A POPULARITĚ TELEVIZE

5. 8. 2020
Možná je náš způsob života ve Velké Británii na míle vzdálený slunečným břehům Španělska, živosti Kolumbie a Santově polární záři ve Finsku. Ale způsob sledování televize ve světě je pozoruhodně podobný. Nejdůležitější je, že i přes místní rozdíly v nabídce videa a technických možnostech svět televizi miluje.

A pokud potřebujete důkaz, stačí vám poslední vydání zprávy The Global TV Deck od The Global TV Group.

Na 154 stranách nabízí rozsáhlou sbírku dat, která dokládají sílu a popularitu televize a televizní reklamy na celém světě. Přináší údaje z 27 zemí a dokazuje odolnost televize a její sílu coby reklamního média. Zpráva ukrývá spoustu skvělých poznatků. Pojďme se podívat alespoň na ty nejvýraznější.

Zásah televize ve světě za měsíc je více než 95 %


Ve většině sledovaných zemí je měsíční zásah televize více než 95 %. I v zemích s nejnižším zásahem (Polsko, USA, Švýcarsko a Austrálie) je to stále 89 %.

Pozoruhodná odolnost lineární televize


Zpráva ukazuje, že za posledních deset let došlo k výraznému nárůstu v přístupu na internet. V mnoha zemích se zdvojnásobil, v Ekvádoru vzrost z 6 % domácností v roce 2006 na 87 % domácností v roce 2019! Přestože internet na trhu proráží čím dál víc a spolu s ním roste i využívání různých zařízení a předplacených služeb, téměř 70 % zemí hlásí za posledních deset let stabilní míru sledování lineární televize. Někdy dokonce její zvýšení.

Oblíbená forma videa ve světě


Z vlastního výzkumu víme, že podíl televize na době sledování videa ve Velké Británii je pozoruhodný - tvoří 68 % sledování videa za den. Když se ale podíváme na ostatní země, je to jen průměr. Například v USA tvoří televize 74 % doby sledování videa za den, Rakušané a Němci věnují televizi 85 % času a vedou Nizozemci a Švýcaři s 86 %.

Nevídaný vliv


Televize zůstává na celém světě hlavním zdrojem zpráv. Poskytuje kvalitní informace a pro miliony lidí představuje pevnou součást denního režimu. To jsme všichni zažili v počátečních měsících globální zdravotní krize. Důvěra v televizní reklamu si drží vysokou úroveň. Je to evidentní v celé Evropě. Téměř polovina občanů EU uvedla, že v porovnání s ostatními reklamními médii nejvíce důvěřuje televizi. Velká je i pozornost, jakou si televizní reklama získává. Ve Švýcarsku si mladí lidé všímají televizní reklamy nejvíce, více než reklamy na sociálních médiích a YouTube. I Kanaďané věnují nejvíce pozornosti televizní reklamě v porovnání s ostatními formami reklamy. A 32 % Italů považuje televizi za vůbec nejužitečnější formu reklamy.

Televize je efektivní všude


Pro inzerenty je hlavní, že do televize se vyplatí investovat, protože se investice vrátí. Televize je dobře známá pro svou schopnost rychle budovat povědomí, uvést produkt na trh a posilovat značku. Existuje dostatek údajů ze všech koutů světa, které to potvrzují.

Zpráva ukazuje, že v Austrálii je televize nejefektivnější mediální kanál. Jeho výkonnost je téměř dvojnásobná oproti vyhledávání (které tvoří 57 % efektivity televize). Ve Francii televize zlepšuje výkonnost na internetu a zvyšuje návratnost investic o 19 % díky „haló efektu“ v dalších médiích. V Mexiku televize generuje nejvyšší kapitál značky a k jejímu měření přispívá více než jakákoli jiná reklamní platforma.

Pokud vás zajímají nejnovější údaje z Velké Británie o efektivitě televizní reklamy, najdete je zde.

Televize se hodí pro neustálé nové úpravy pomocí technologických novinek. Díky nim diváci a inzerenti získávají produkty a služby nejvyšší kvality. Obsáhlá knihovna informací The Global TV Group o televizi je plná důkazů, proč má televize před sebou světlou budoucnost bez ohledu na to, kde na světě ji sledujeme.

Zdroj: thinkbox.tv

Načítání dalších...