EFFIE ZVEŘEJŇUJE SHORTLIST, NEJVÍCE NOMINACÍ MÁ MCCANN

16. 10. 2023
Letošní 26. ročník soutěže Effie zná své finalisty. Nejvíce nominací má agentura McCann, poté Publicis Groupe a Ogilvy.

Soutěž Effie, kterou pořádá Asociace komunikačních agentur (AKA), zveřejnila svůj letošní shortlist. Do finále se probojovalo 68 prací v 16 kategoriích. Nejvíce nominací získala agentura McCann (17). Jedenáct želízek v ohni má Publicis Groupe, sedm Ogilvy. Nejpočetněji zastoupenou kategorií je Aktivační marketing, kde o umístění bojuje celkem devět projektů.

Shortlist 26. ročníku soutěže Effie




















O vítězích rozhoduje porota složená ze zástupců zadavatelů, komunikačních agentur, mediálních agentur, výzkumných agentur (členů sdružení SIMAR), zástupců odborných médií a zástupců Google i skupiny Prima. Garantem kategorie PR je APRA. Partnerem výzkumné části je sdružení výzkumných agentur SIMAR. Dalšími partnery Effie jsou Ipsos a Behavio Labs.

Slavnostní předávání cen Effie se uskuteční 14. listopadu v Kině Lucerna pod taktovkou moderátora Marka Hlavici.

Zdroj: mediaguru.cz

Načítání dalších...