Zdroj: GettyImages.com
AKTUALITY INSPIRACE KRÁTKÁ ZPRÁVA

KOMENTÁŘ: NIČÍ DIGITÁLNÍ MÉDIA TELEVIZNÍ REKLAMU?

8. 3. 2022
Když mluvíme o digitálních médiích, máme na mysli především sociální sítě, webové stránky a streamovací služby. Televizní reklama má tendenci působit zcela jinak, možná proto, že je tu s námi už tak dlouho. Nevnímejte ji však jako zastaralou službu. Reklama v televizi v sobě skrývá větší potenciál, než si možná myslíte, a digitální média jí rozhodně neškodí. Musíte začít přemýšlet nad tím, jak můžete televizní reklamu využít, abyste ze své značky vytěžili to nejlepší. Je to totiž skvělý způsob, jak přilákat více zákazníků.

Je doba televizní reklamy už za námi?


Televizní reklama je tu s námi již velmi dlouho. Mnoho lidí ji může považovat za zastaralé reklamní médium. Ale upřímně řečeno, televizní reklamu není radno ignorovat. Její využití je dokonalým způsobem, jak vytvořit image vaší značky, zejména pokud jste začínající firma. Zaplatit si reklamu na televizním kanálu, jako je Sky, ITV nebo Channel 4, znamená, že bude vaše společnost na očích. Televize je navíc známá jako důvěryhodné médium, proto je pravděpodobnější, že lidé uvěří tomu, co vaše značka nabízí. Digitální média nemusí být hodnocena tak pozitivně jako televizní reklamy, protože online svět je plný spamu a podvodů. Proto není možné, aby digitální média dokázala „zabít“ televizní reklamu.

Technologie a televize


V dnešní době je televize mnohem víc než jen kliknutí na tlačítko a zobrazení toho, co je k dispozici ke sledování. Možná si myslíte, že pouze internet je místem, kde mohou inzerenti volně umisťovat své reklamy na jakýkoli typ streamovacího systému. Ale právě to jim paradoxně škodí. Spamové reklamy mohou vést k tomu, že je lidé okamžitě odkliknou. V případě televize však adresovatelná reklama od společností, jako je Finecast, může zajistit, že reklamy budou personalizované směrem k divákovi. To znamená, že je pravděpodobnější, že si divák koupí něco, co se mu líbí. Marketingoví odborníci mohou využít údaje, které jim poskytne klient, a přizpůsobit tak tyto reklamy divákovi na míru.

Kreativní značky


V online světě mají reklamy tendenci se objevovat náhodně. Ačkoli některé z nich nelze přeskočit, diváci mají tendenci je spíše ignorovat, než se na ně soustředit. Televizní reklamy bývají o něco kreativnější než ty, na které narážíme v online světě. Mnoho inzerentů rádo používá reklamy, které se hodí k pořadu, během něhož se reklama vysílá. Například pokud se reklama vysílá během detektivního seriálu, může se se tvůrčí tým snažit, aby byla reklama spojena s tématem vyšetřování. Díky tomu bude zapamatovatelnější a je pravděpodobné, že si zákazníci propagovaný produkt koupí. Buďte tedy kreativní, aby vaše reklamy vynikly.

Kombinace digitálních médií a televizní reklamy


Upřímně řečeno, pokud bychom vám měli dát nějakou radu, bylo by to využití jak online, tak televizní reklamy pro vaše produkty. Obě mají své chyby, ale s oběma těmito médii budete schopni dostat svou značku do hledáčku věrného publika.

Zdroj: techround.co.uk

Načítání dalších...