Zdroj: Pixabay.com
AKTUALITY TRENDY ZAHRANIČNÍ

JSOU QR KÓDY KLÍČEM K TELEVIZI S MOŽNOSTÍ NÁKUPU?

7. 3. 2022
Propojení televizní reklamy a prodeje je směsicí umění a vědy, která již dlouho definuje odvětví reklamních technologií. Nedávný spot společnosti Coinbase na Super Bowlu však ukázal potenciál QR kódů, které mohou účinně překlenout propast mezi příčinou a následkem. 

Ačkoli se jistě jednalo o vysoce prestižní experiment, inzerenti nepotřebují utratit 6,5 milionu dolarů za spot na Super Bowlu, aby tuto technologii efektivně využili. Například společnost Neiman Marcus používá QR kódy v televizních reklamách na podporu uvedení nových značek, zvýšení povědomí a generování přímé odezvy již více než rok.

Nedávná kampaň se značkou CBD péče o pleť Cannaluxe, která byla spuštěna v listopadu loňského roku, přivedla více než 150 000 návštěv na webové stránky prodejce s využitím televizních reklam s kreativou podporující QR kódy. Kampaň byla poháněna společností MadHive, která nabízí platformu infrastruktury jako služby stojící za aktivitami CTV velkých vysílatelů, značek a agentur.
„CTV umožňuje značkám využívat možnosti digitálního cílení s vysokým dopadem televizního prostředí, a v době, kdy 70 % spotřebitelů používá při sledování televize chytré telefony, může kreativa s QR kódy proměnit CTV v plnohodnotný marketingový nástroj pro inzerenty",

řekl Adam Helfgott, generální ředitel společnosti MadHive.

Celkově kampaň vygenerovala 10 milionů zobrazení u prémiových vydavatelů, jako jsou Fox, ESPN, FX, AMC a Bravo, The CW, Food Network, Bravo a HGTV. Kreativa zahrnovala pokročilou technologii QR kódů od Flowcode, která generovala 96% míru shlédnutí videa do konce (VCR) a 4% míru prokliku (CTR) - téměř o 400 % vyšší než průměrná CTR Facebooku.

Kampaň navíc pomohla zvýšit návštěvnost 21 prodejen Neiman Marcus, v nichž se produkt Cannaluxe prodává. Možnosti geo-cílení MadHive umožnily značkám cílit na domácnosti v lokálním dosahu od konkrétních příběhů, zpřesněné pomocí údajů o nákupu konopí a CBD od společnosti Fyllo, které splňují požadavky na ochranu osobních údajů.

To vedlo k 3,4násobnému zvýšení prodeje na vysoce výkonných trzích, jako je Texas, a přispělo k 51 % celkového prodeje v průběhu celé kampaně.

„S tím, jak dochází k nasycení sociálních sítí, se značky DTC zaměřují na nové kanály, aby nejen našly nové zákazníky, ale také pochopily a prokázaly návratnost investic,“ řekl Brad Tipper, zakladatel značky Cannaluxe. „Tato kampaň ukazuje schopnosti CTV, které nám úspěšně umožňují zvyšovat povědomí o nových zákaznících, získat si je a podporovat prodej.“

Zdroj: tvrev.com




Načítání dalších...