INOVATIVNÍ NÁSTROJ PRO PROPOJENÍ HODNOT ZNAČKY, OBSAHU A PUBLIKA OD SPOLEČNOSTI RAI PUBBLICITÀ
spolupráce s

22. 3. 2024

Iniciativa společnosti Rai Pubblicità „Value Planning“, představená na MIM (Market Intelligence Meeting) v Madridu, má za cíl překlenout propast mezi hodnotami, které se odrážejí v mediálním obsahu, a vyvíjejícími se hodnotami naší společnosti. Tento jedinečný přístup představuje významný krok vpřed k pochopení toho, jak se hodnoty publika protínají s redakčním obsahem společnosti Rai. Iniciativa, vyvinutá ve spolupráci s GfK a propojená s plánovacími a vyhodnocovacími nástroji Mediasoft, má klientům umožnit výběr pořadů a reklamních bloků Rai, které úzce odpovídají étosu jejich značky a komunikačním cílům.

Obsah společnosti Rai trvale prokazuje svou schopnost pozitivně ovlivňovat klíčové ukazatele výkonnosti značky, posilovat loajalitu publika, upoutávat pozornost a zvyšovat zapamatovatelnost a vybavitelnost značky. S jasným cílem vytvořit nástroj pro plánování hodnot, který by byl v souladu s komunikačními strategiemi jejich klientů, sestavila společnost Rai Pubblicità soubor 17 hodnot. Tyto hodnoty, odvozené z rozsáhlé statistické analýzy více než 150 proměnných, zahrnují řadu hodnot současného životního stylu, označených mimo jiné jako přídavná jména od inovativních a dynamických po vlivné, estetické a udržitelné.

Další posílení této iniciativy představovala komplexní studie, jejímž cílem bylo posoudit soulad mezi těmito hodnotami a redakční a komerční nabídkou společnosti Rai. Zahrnovala podrobné zkoumání všech kontaktních míst společnosti Rai, včetně televizních a rozhlasových kanálů, RaiPlay, RaiPlay Sound, Rai@YouTube a VEVO, kina a událostí. Kromě toho byly hodnoty sladěny s cíli udržitelného rozvoje OSN 2030 prostřednictvím korespondenční studie, což značkám umožnilo sladit své komunikační aktivity s širšími společenskými cíli.

Díky bezproblémové integraci databáze GfK-TSSP a jejímu propojení s DMP společnosti Rai nabízí přístup společnosti Rai komplexní řešení pro celkové plánování videa a nástroje pro následné hodnocení. Pokročilý a integrovaný systém profilování zajišťuje přesné zacílení na vybrané segmenty publika, což představuje hodnoty, které jsou základním kamenem multiplatformního a rozvinutého přístupu společnosti Rai Pubblicità k plánování, který podporuje digitální konvergenci. Důraz na granulární mediální provedení zvyšuje efektivitu touchpointů.

Pro dosažení maximálního účinku Rai Pubblicità upřednostňuje synergii a komplementaritu napříč médii a platformami. Jejich crossmediální a Total Video plánování založené na datech je usnadněno integrovanými systémy a prostřednictvím DMP.

Všechny hodnoty, od cílení až po plánování, jsou snadno dostupné v rámci databáze GfK-TSSP a jsou integrovány do nástrojů prodejního domu od analýz, přes plánování až po předběžné hodnocení a jsou také propojeny s jejich DMP.

Příklad z praxe: Vlasy a kosmetika

Vlasy slouží jako mocný prostředek sebevyjádření, který často předčí oblečení nebo líčení, pokud jde o vyjádření identity. Pro značky v oblasti péče o vlasy a krásu je sladění s hodnotou „inkluzivní“, která ztělesňuje rovné příležitosti, integraci a respekt k jedinečnosti, hluboce spojeno s jejich účelem a vizí.

Cílovou skupinu pro hodnotu „inkluzivní“ tvoří 20 % Italů, celkem 10,4 milionu osob v rámci této demografické skupiny, přičemž dotykové body zahrnují celou řadu inventáře v oblasti videa, audia, kina, koncertů a dalších zážitků na místě.

Nedávná televizní kampaň značky vlasové a kosmetické péče, která byla naplánována s ohledem na hodnotu „inclusive“ společnosti Rai Pubblicità jako referenční cíl, přinesla působivé výsledky: Afinita: GRPs: +23 bodů, affiliate: +23 bodů, GRPs: +23 bodů, GRPs: +23 bodů: +13 %, dosah: +CPG: -9 %. Všeho bylo dosaženo při identických výdajích a alokaci videí v prime-time.

Iniciativa Value Planning společnosti Rai podtrhuje symbiotický vztah mezi hodnotami televizního obsahu a vyvíjejícími se hodnotami diváků, čímž efektivně naplňuje marketingové a komunikační cíle značek. Chcete-li se dozvědět více, podívejte se na prezentaci společnosti Rai na MIM v Madridu.

Zdroj: egtaknowledgehub.com

DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

ITV UVEDLA DVĚ KREATIVNÍ REKLAMNÍ PŘESTÁVKY PRO ZVÝŠENÍ POVĚDOMÍ O SVĚTOVÉM DNI PŘÍSTUPNOSTI (GAAD)

23. 5. 2024

U příležitosti Světového dne přístupnosti (GAAD) uvedla televize ITV dva kreativní reklamní bloky, jejichž cílem je zvýšit povědomí o přístupnosti a inkluzi. Tyto reklamní bloky se objevily na ITV1 a během denní talk show „This Morning“. Vzhledem k tomu, že ve Spojeném království žije 12 milionů dospělých lidí s hluchotou, ztrátou sluchu nebo tinnitem a… Pokračovat ve čtení INOVATIVNÍ NÁSTROJ PRO PROPOJENÍ HODNOT ZNAČKY, OBSAHU A PUBLIKA OD SPOLEČNOSTI RAI PUBBLICITÀ

SVĚTOVÝ DEN PŘÍSTUPNOSTI: DŮLEŽITOST ZNAKOVÉHO JAZYKA A TITULKŮ V TELEVIZI

23. 5. 2024

Na celém světě žije více než miliarda lidí se zdravotním postižením. Podle nejnovějších údajů Národního centra pro veřejné zdraví se počet lidí s diagnózou „hluchota“ v Bulharsku v roce 2022 blíží 3 000. Přestože byl teprve před třemi lety přijat zákon o znakovém jazyce, který oficiálně uznává bulharský znakový jazyk (BGSL) jako samostatný jazyk, země… Pokračovat ve čtení INOVATIVNÍ NÁSTROJ PRO PROPOJENÍ HODNOT ZNAČKY, OBSAHU A PUBLIKA OD SPOLEČNOSTI RAI PUBBLICITÀ

FRANCOUZSKÉ ORGANIZACE SNPTV PŘEDSTAVILA NOVÝ VÝZKUM POZORNOSTI

18. 4. 2024

SNPTV, profesní organizace zastupující mediální domy ve Francii, se vydala na cestu, jejímž cílem bylo odhalit v čem tkví tajemství pozornosti diváků ve stále se vyvíjejícím prostředí televizní a video reklamy. V době, která se vyznačuje nebývalou fragmentací mediální spotřeby, se pochopení pozornosti spotřebitelů stalo pro zadavatele reklamy klíčovým měřítkem. Na spotřebitele denně dopadá v… Pokračovat ve čtení INOVATIVNÍ NÁSTROJ PRO PROPOJENÍ HODNOT ZNAČKY, OBSAHU A PUBLIKA OD SPOLEČNOSTI RAI PUBBLICITÀ

DEGREE US: KAMPAŇ „NOT DONE YET/JEŠTĚ NENÍ HOTOVO“ S AD A OTEVŘENÝMI TITULKY

29. 3. 2024

V USA žije více než 60 milionů lidí se zdravotním postižením, ale velká část služeb, produktů a zážitků stále tuto komunitu nebere na vědomí a nebývají navržené tak, aby reflektovaly její potřeby. To ale neplatí pro značku Degree, jejíž inkluzivní obaly i reklama reflektují rovnocenné podmínky i pro osoby se zdravotním postižením. Kreativa: Degree® se… Pokračovat ve čtení INOVATIVNÍ NÁSTROJ PRO PROPOJENÍ HODNOT ZNAČKY, OBSAHU A PUBLIKA OD SPOLEČNOSTI RAI PUBBLICITÀ

INOVATIVNÍ NÁSTROJ PRO PROPOJENÍ HODNOT ZNAČKY, OBSAHU A PUBLIKA OD SPOLEČNOSTI RAI PUBBLICITÀ

22. 3. 2024

Iniciativa společnosti Rai Pubblicità „Value Planning“, představená na MIM (Market Intelligence Meeting) v Madridu, má za cíl překlenout propast mezi hodnotami, které se odrážejí v mediálním obsahu, a vyvíjejícími se hodnotami naší společnosti. Tento jedinečný přístup představuje významný krok vpřed k pochopení toho, jak se hodnoty publika protínají s redakčním obsahem společnosti Rai. Iniciativa, vyvinutá… Pokračovat ve čtení INOVATIVNÍ NÁSTROJ PRO PROPOJENÍ HODNOT ZNAČKY, OBSAHU A PUBLIKA OD SPOLEČNOSTI RAI PUBBLICITÀ

JAK NA EFEKTIVNÍ SPONZORING? SPONZORING NA CHANNEL 4 SALES JEDE BOMBY

21. 3. 2024

V situaci, kdy bezpečnost a transparentnost značek jsou v mediálním průmyslu prvořadým problémem, společnost Channel 4 Sales nedávno představila výsledky své exkluzivní studie Sponsorship Rocks. Tato komplexní analýza poskytuje přesvědčivé poznatky pro značky, které se pohybují ve složitém světě reklamy. Na základě téměř 240 sponzoringů a 666 vln výzkumu zahrnujících více než 400 000 diváků… Pokračovat ve čtení INOVATIVNÍ NÁSTROJ PRO PROPOJENÍ HODNOT ZNAČKY, OBSAHU A PUBLIKA OD SPOLEČNOSTI RAI PUBBLICITÀ

INOVATIVNÍ REKLAMNÍ KAMPAŇ CANAL+ BRAND SOLUTIONS PRO AUDI VYTVOŘILA NA OBRAZOVKÁCH POHÁDKOVOU ZIMNÍ ŘÍŠI

15. 2. 2024

Kreativní oddělení Canal+ Brand Solutions nedávno představilo podmanivou reklamní kampaň pro nové Audi SQ8 Sportback e-tron a jeho technologii e-quattro. Kampaň je průkopnickým počinem, který v sobě spojuje technologie, kreativitu a automobilové inovace. Francouzský tým ve spolupráci se společnostmi Re-Mind PHD, Brand Content Fuse a Canal Brand Factory představil inovativní televizní kampaň prošpikovanou umělou inteligencí… Pokračovat ve čtení INOVATIVNÍ NÁSTROJ PRO PROPOJENÍ HODNOT ZNAČKY, OBSAHU A PUBLIKA OD SPOLEČNOSTI RAI PUBBLICITÀ

SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

15. 2. 2024

Zatímco důraz je kladen primárně na obchodní partnerství a spolupráce, spojení sil při prezentaci kreativity může být poměrně náročné, ale stejně tak přínosné. Tak tomu bylo i v případě partnerství mezi DPG Media a belgickým módním řetězcem JBC. Společnostem se podařila úspěšná kampaň, která spojila věhlas soutěže The Masked Singer s uvedením exkluzivní kolekce oblečení.… Pokračovat ve čtení INOVATIVNÍ NÁSTROJ PRO PROPOJENÍ HODNOT ZNAČKY, OBSAHU A PUBLIKA OD SPOLEČNOSTI RAI PUBBLICITÀ

DÁVALI JSTE POZOR? PARAMOUNT ANZ & THE MARKETING SCIENTIST GROUP O ROLI POZORNOSTI V TELEVIZNÍM SPONZORINGU

19. 1. 2024

Pokud jste dávali pozor, jistě si vzpomínáte na výzkum účinnosti sponzoringu televizních pořadů, který provedla společnost Marketing Scientist Group ve spolupráci s Paramount ANZ (Austrálie a Nový Zéland). Studie zkoumá vliv pozornosti na aktiva značky v rámci televizního sponzoringu. Studie zahrnovala komplexní experiment, kterého se zúčastnilo 2200 australských televizních diváků ve věku 18-69 let, kteří… Pokračovat ve čtení INOVATIVNÍ NÁSTROJ PRO PROPOJENÍ HODNOT ZNAČKY, OBSAHU A PUBLIKA OD SPOLEČNOSTI RAI PUBBLICITÀ

CHYTŘEJŠÍ REKLAMY: ITV PŘEDSTAVILA AUTOMATICKÝ NÁSTROJ PRO KONTEXTOVÉ CÍLENÍ

12. 12. 2023

V prezentaci na konferenci Future of TV Advertising Global, která se konala 5. prosince v Londýně, představily společnosti ITV a Captify svůj inovativní přístup k reklamě se zaměřením na emoce spotřebitelů. Prezentace s názvem „Využití dat a momentů, které mění záměry spotřebitelů“ (Leveraging data and moments that shift consumer intent), se zabývala složitostí cílení televizní… Pokračovat ve čtení INOVATIVNÍ NÁSTROJ PRO PROPOJENÍ HODNOT ZNAČKY, OBSAHU A PUBLIKA OD SPOLEČNOSTI RAI PUBBLICITÀ

RMB’S SLICE: INOVACE A PRŮZKUM POHÁNĚJÍ REKLAMNÍ OBSAH NA NOVÉ ÚROVNĚ

20. 11. 2023

Belgická společnost RMB, která se zabývá prodejem médií, se zaměřuje na transformaci svého podnikání, aby bylo odolnější. Pozornost proto směřuje na inovace, průzkum a udržitelnost. Přesto se cítí pod tlakem nových hráčů na trhu. V důsledku toho se RMB v roce 2022 jako doplněk k jednotce kreativních řešení spuštěné v roce 2018 pod názvem Flash… Pokračovat ve čtení INOVATIVNÍ NÁSTROJ PRO PROPOJENÍ HODNOT ZNAČKY, OBSAHU A PUBLIKA OD SPOLEČNOSTI RAI PUBBLICITÀ

KAMPAŇ SPOLEČNOSTI UNILEVER EFEKTIVNĚ PROPOJILA TELEVIZI A ROZHLAS

26. 10. 2023

Nejnovější kampaň společnosti Unilever propojila televizi a rozhlas. V této případové studii se zabýváme televizní a rozhlasovou kampaní společnosti IMS pro společnost Unilever, která využila komplementarity těchto dvou masových médií. Poté, co společnost Kantar Media zahájila v Uzbekistánu měření poslechovosti rozhlasu, vzrostl zájem klientů o rozhlas, kteří konečně mohli mít vedle televizních údajů k dispozici… Pokračovat ve čtení INOVATIVNÍ NÁSTROJ PRO PROPOJENÍ HODNOT ZNAČKY, OBSAHU A PUBLIKA OD SPOLEČNOSTI RAI PUBBLICITÀ

VŠECHNY CASE STUDIES