Zdroj: GettyImages.com
AKTUALITY VÝZKUM ZAHRANIČNÍ

WARC CREATIVE: OBCHODNÍ ÚSPĚCH PODPOŘÍ ODDANOST ÚČELU ZNAČKY, TECHNOLOGICKÉ INOVACE A PŘEKONÁVÁNÍ NOREM

26. 4. 2023
Podle nové zprávy společnosti WARC Creative Lessons from the Effective 100 vede k obchodnímu úspěchu značky především její oddanost účelu, technologické inovace a překonávání norem v dané kategorii.

V letošním žebříčku Effective 100 lze najít inspiraci a poučení z nejefektivnějších kampaní, které byly v roce 2022 oceněny nejvyšším počtem cen.
"Analyzovali jsme několikrát oceněné kampaně zařazené do žebříčku Effective 100, abychom získali představu o přístupech, které vysoce efektivní značky používají k dosažení komerčního dopadu,"

říká Amy Rodgers, vedoucí oddělení WARC Creative a autorka zprávy. "Tato zjištění poskytnou jistotu při marketingových rozhodnutích díky poznatkům založeným na důkazech a inspiraci."

Funkční účel značky pomáhá růstu


Polovina hodnocených kampaní, dosud nejvyšší počet zaznamenaný v Effective 100, má v sobě prvek účelu, kterým se značky snaží změnit svět k lepšímu. Ale i když stále existují kampaně, které lze považovat za čistě účelovou práci značky, stále více značek investuje do iniciativ, které podporují a propojují značku a publikum a zároveň zvyšují hospodářský výsledek.

Technologické inovace dláždí nové cesty k pozornosti.


Technologický pokrok poskytuje marketérům inovativní způsoby, jak oslovit své publikum prostřednictvím sociálních médií a her. Využití virtuální reality, CGI a 3D technologií je využíváno v kampaních, které získaly nejvíce ocenění za efektivitu, často v kombinaci s využitím vlivu, ať už lidského, nebo virtuálního, pro zacílení na konkrétní publikum.

Hlad prodává.


Marketéři by se měli inspirovat v kategoriích potravin, nápojů a QSR, které tvoří 34 % ze 100 nejlepších kampaní, včetně čtyř z pěti nejlepších kampaní - Michelob Ultra (1. místo), Cadbury (2. místo), McDonald's (3. místo) a Jif (5. místo). Inovace a všestrannost v rámci kategorie je zřejmá. Využití kreativity posouvá hranice norem kategorie, aby si získala pozornost, a účel a partnerství s celebritami/influencery se osvědčily jako účinné strategie.



Zpráva Lessons from the Effective 100 je k dispozici předplatitelům WARC Creative. Studie obsahuje komentáře odborníků, vítězné případové studie, analýzu dat a osvědčené postupy pro inzerenty, agentury a vlastníky médií. Zpráva WARC Effective 100 byla sestavena na základě přísné, nestranné a transparentní metodiky. Žebříček, který je k dispozici v plném znění zde, zahrnuje 100 nejlepších kampaní na světě oceněných za efektivitu, 50 nejlepších kreativních, mediálních a digitálních/specializovaných agentur, agenturních sítí, značek, inzerentů, zemí a nejlepších holdingových společností.

Zdroj: warc.com

Načítání dalších...