Zdroj: QR Tiger.com
AKTUALITY VÝZKUM ZAHRANIČNÍ

STUDIE USA: QR KÓD V REKLAMĚ PODNÍTÍ ZÁJEM O NÁKUP NEBO DALŠÍ INTERAKCI SE ZNAČKOU U 36 % TELEVIZNÍCH DIVÁKŮ

21. 8. 202321. 8. 2023
Nová zpráva společnosti VAB upozorňuje na rozšiřující se možnosti nakupovatelných televizních reklam

V době, kdy provozovatelé televizního vysílání hledají nové zdroje příjmů a snaží se prokázat stále přínosnou hodnotu televizní reklamy, zkoumá nová zpráva společnosti Video Advertising Bureau (VAB) stav nakupovatelných televizních reklam (shoppable TV ads) a upozorňuje na příležitosti, které vytvářejí.

"Interaktivní reklamní formáty dále posilují televizi jako vysoce výkonný kanál, který podněcuje výsledky v celém tunelu a zároveň poskytuje marketérům inovativní způsoby, jak zvýšit angažovanost potenciálních zákazníků" uvedl Jason Wiese, senior viceprezident a ředitel strategických analýz společnosti VAB.

Nová zpráva "Shortening the Path Purchase (Zkrácení cesty k nákupu)" zjistila, že diváci, kteří interagují s reklamou v režimu "shoppable", prokazují větší pravděpodobnost, že následně uskuteční nákup.


Zpráva zdůraznila také skutečnost, že kromě nákupů diváci také různými způsoby interagují s různými formáty shoppable reklamy, aby zjistili více o inzerovaných značkách a produktech. Průzkum zjistil, že více než třetina (36 %) diváků interagovala s QR kódy shoppable reklamy a 67 % diváků interagovalo s reklamním formátem "kliknutím obdržíte informace na svůj e-mail".

Zpráva také poukázala na údaje společností Samba TV a HarrisX, které ukazují, že spotřebitelé projevují jasný zájem o nákupy prostřednictvím nakupovatelných reklam v televizi, což podle VAB znamená pro značky obrovskou příležitost.

Průzkum VAB navíc zjistil, že mladší diváci si častěji vzpomenou na to, že viděli nakupovatelné reklamy, což poskytuje marketérům příležitost navázat kontakt s tímto cenným segmentem. Vlastní průzkum VAB provedla společnost Hub Entertainment Research. Data shromážděna v červnu 2023 a pocházejí z průzkumu společnosti Hub mezi 1 602 televizními spotřebiteli ve věku 16-74 let.

Celá zpráva je k dispozici zde.

Zdroj: tvtechnology.com

Načítání dalších...