Studie zkoumá rozdíly v postojích a chování k médiím mezi těmi, kteří v médiích pracují, a průměrnými obyvateli Spojeného království. Poslední vlna studie (provedená v roce 2016) odhalila propastný rozdíl mezi návyky britské veřejnosti a mediálních profesionálů v oblasti konzumace médií. Společnost Ipsos nyní zjišťovala, zda se tato situace změnila.
Pokud se zaměříme konkrétně na postoje k reklamě, z údajů vyplývá, že forma reklamy v televizi britské veřejnosti nejčastěji utkví v paměti (57 %) a vyvolá v ní emoce (47 %). Televize je také formou reklamy, která se britským spotřebitelům nejvíce líbí (40 %) a které také, oproti ostatním médiím, nejvíce důvěřují (35 %).
Zdroj: Thinkbox, study Adnormal Behaviour 2022Další informace o studii naleznete zde.
Zdroj: thinkbox.tv
