NOVA HLÁSÍ VÝZNAMNÝ POSUN V DIGITALIZACI PŘEDEVŠÍM DÍKY ÚSPĚCHU PLATFORMY VOYO

9. 1. 2023
Silvia Majeská; Zdroj: TV kompas
AKTUALITY DOMÁCÍ KRÁTKÁ ZPRÁVA
Streamingová platforma Voyo z portfolia skupiny CME má za sebou mimořádně úspěšný rok, kdy podle medializovaných údajů překročila hranici 400 000 předplatitelů v České republice a na Slovensku. Ti v průměru tráví na Voyo téměř 12 hodin týdně. Skupina CME loni určila Voyo za svou klíčovou prioritu, a díky masivní reklamní kampani a investicím do původního obsahu začala platforma ve velkém získávat nové platící diváky. Voyo disponuje nejen neustále se rozšiřující prémiovou nabídkou filmů, seriálů, dokumentů z domácí i světové produkce, ale především postupně vznikajícími původními formáty z dílny Voyo Originál.

„Loni jsme tvrdě pracovali na splnění našich ročních cílů, které jsme pomyslně překročili už na začátku podzimu. Přinesli jsme spoustu novinek z dílny Voyo Originál a Voyo Film, rozšířili knihovnu filmů i seriálů všech žánrů a v neposlední řadě zapracovali na uživatelském rozhraní tak, aby diváci měli ten nejlepší zážitek ze sledování. Osobně se těším na rok 2023, kdy se chystáme posunout celý online zase o kus dál,“ říká nový generální ředitel TV Nova Daniel Grunt, jenž byl původně odpovědný právě za rozvoj a růst platformy Voyo.

„Daří se nám navazovat spolupráci s těmi nejlepšími tvůrci. Vedle programové stálice Ordinace v růžové zahradě 2 bodují u diváků Voyo Originál jako například Iveta, Jitřní záře a Král Šumavy,“ dodává Grunt.

Zpravodajský portál TN.cz zaznamenal nárůst o 41 % v meziročním srovnání, kdy jej navštívilo měsíčně v průměru téměř 3,4 miliony reálných uživatelů, uvedla Nova s odkazem na href="/slovnik-detail/?keyword=Data&post=6343"
target="_blank" class="search-highlight">dataV oblasti mediálního marketingu se jedná o informace o spotřebitelích, které zahrnují mimo jiné nákupní chování, osobní zájmy nebo psychografiku. Vlastníkem dat je buď klient/inzerent nebo mohou být získána od externích poskytovatelů. „Deklarovaná data“ jsou informace o pohlaví, adrese, věku, ale i postojích či hodnotách a jsou poskytnuta s přímým souhlasem jednotlivých osob, zatímco „pozorovaná/zaznamenaná data“ jsou shromažďována např. pomocí souborů cookies, které sledují preference a zájmy napříč internetem. NetMonitoru. Čtenáře nejvíce zajímala témata spojená s válkou na Ukrajině.

Zvýšený zájem vykazuje také aplikace HbbTV pro chytré televize. Měsíční href="/slovnik-detail/?keyword=Zásah&post=6664"
target="_blank" class="search-highlight">zásahviz Reach v minulém roce byl 2,4 miliony diváků starších 4 let. Skupina Nova má záměr být lídrem v této oblasti.
„HbbTV v sobě skýtá nespočet možností. Jde o neustále se rozvíjející se technologii, která nabízí efektivní propojení online světa s lineárním prostředí. Za minulý rok se nám povedlo představit hned čtyři průlomové novinky. V tomto roce nebudeme zahálet a chystáme několik dalších inovací, jak zdokonalit prostředí červeného tlačítka pro naše diváky,“

říká Business Development manažerka HbbTV na TV Nova Iva Dohnálková.

Jednou z ukázek rozšířeného obsahu k pořadům Novy je aplikace Love Island Česko Slovensko, přes kterou mohli fanoušci nejen nahlédnout do zákulisí pořadu, ale i hlasovat pro své favority a ovlivňovat dění ve vile. Aplikace si získala více než 307 tisíc uživatelů, a zařadila se mezi nejstahovanější aplikace na tuzemském trhu. O vítězi rozhodlo téměř 179 tisíc lidí.



Skupina CME loni určila Voyo za svou klíčovou prioritu, a díky masivní reklamní kampani a investicím do původního obsahu začala platforma ve velkém získávat nové platící diváky. Původní formáty pro platformu Voyo vznikají pod značkou Voyo Originál.

Zdroj: tvkompas.cz

Načítání dalších...