TELEVIZE LONI DORUČILY TÉMĚŘ STEJNÝ OBJEM REKLAMNÍCH GRP

9. 1. 2023
Zdroj: Pixabay.com
AKTUALITY DOMÁCÍ KRÁTKÁ ZPRÁVA
Tuzemské televizní stanice loni doručily srovnatelný objem reklamních href="/slovnik-detail/?keyword=Grp&post=6388"
target="_blank" class="search-highlight">GRPPoužívá se pro popis zásahu reklamní kampaně. Jedná se o součet všech dosažených sledovaností (ratingů) daného reklamního spotu. V množném čísle se uvádí také jako GRPs nebo GRPy. jako o rok dříve.


Tuzemské televizní stanice doručily v roce 2022 na reklamním televizním trhu srovnatelný počet href="/slovnik-detail/?keyword=Grp&post=6388"
target="_blank" class="search-highlight">GRPPoužívá se pro popis zásahu reklamní kampaně. Jedná se o součet všech dosažených sledovaností (ratingů) daného reklamního spotu. V množném čísle se uvádí také jako GRPs nebo GRPy. jako v roce 2021 (-0,7 %). Nejsilnějšími obchodními sítěmi z pohledu doručených href="/slovnik-detail/?keyword=Grp&post=6388"
target="_blank" class="search-highlight">GRPPoužívá se pro popis zásahu reklamní kampaně. Jedná se o součet všech dosažených sledovaností (ratingů) daného reklamního spotu. V množném čísle se uvádí také jako GRPs nebo GRPy. zůstávají Media Club a Nova Group, nejvyšší meziroční nárůsty na úrovni jednotek procent si loni připsala Atmedia. Ukazují to href="/slovnik-detail/?keyword=Data&post=6343"
target="_blank" class="search-highlight">dataV oblasti mediálního marketingu se jedná o informace o spotřebitelích, které zahrnují mimo jiné nákupní chování, osobní zájmy nebo psychografiku. Vlastníkem dat je buď klient/inzerent nebo mohou být získána od externích poskytovatelů. „Deklarovaná data“ jsou informace o pohlaví, adrese, věku, ale i postojích či hodnotách a jsou poskytnuta s přímým souhlasem jednotlivých osob, zatímco „pozorovaná/zaznamenaná data“ jsou shromažďována např. pomocí souborů cookies, které sledují preference a zájmy napříč internetem. z monitoringu Nielsen Admopshere.

Investice do televizní reklamy podle hrubých údajů z monitoringu Ad Intel loni opět rostly a většina televizních stanic se vypořádala s naplněností reklamního prostoru. Monitorovaná href="/slovnik-detail/?keyword=Data&post=6343"
target="_blank" class="search-highlight">dataV oblasti mediálního marketingu se jedná o informace o spotřebitelích, které zahrnují mimo jiné nákupní chování, osobní zájmy nebo psychografiku. Vlastníkem dat je buď klient/inzerent nebo mohou být získána od externích poskytovatelů. „Deklarovaná data“ jsou informace o pohlaví, adrese, věku, ale i postojích či hodnotách a jsou poskytnuta s přímým souhlasem jednotlivých osob, zatímco „pozorovaná/zaznamenaná data“ jsou shromažďována např. pomocí souborů cookies, které sledují preference a zájmy napříč internetem. za rok 2022 ještě nejsou uzavřena, ale do konce loňského listopadu, tedy za jedenáct měsíců roku, překračovala meziroční dynamika úroveň 10 %.

Nejvíce href="/slovnik-detail/?keyword=Grp&post=6388"
target="_blank" class="search-highlight">GRPPoužívá se pro popis zásahu reklamní kampaně. Jedná se o součet všech dosažených sledovaností (ratingů) daného reklamního spotu. V množném čísle se uvádí také jako GRPs nebo GRPy. loni doručily stanice Nova a Prima a pak s odstupem Prima Max, Prima Krimi, Nova Cinema, Prima Cool a Nova Fun. Vedle nových stanic, u nichž meziroční navýšení href="/slovnik-detail/?keyword=Grp&post=6388"
target="_blank" class="search-highlight">GRPPoužívá se pro popis zásahu reklamní kampaně. Jedná se o součet všech dosažených sledovaností (ratingů) daného reklamního spotu. V množném čísle se uvádí také jako GRPs nebo GRPy. je z podstaty vysoké (Prima Star, Prima Show a Nova Lady), se meziročně nejvíce navýšil objem doručených href="/slovnik-detail/?keyword=Grp&post=6388"
target="_blank" class="search-highlight">GRPPoužívá se pro popis zásahu reklamní kampaně. Jedná se o součet všech dosažených sledovaností (ratingů) daného reklamního spotu. V množném čísle se uvádí také jako GRPs nebo GRPy. na CNN Prima News a na Televizi Seznam.

Podíl obchodních sítí na doručených href="/slovnik-detail/?keyword=Grp&post=6388"
target="_blank" class="search-highlight">GRPPoužívá se pro popis zásahu reklamní kampaně. Jedná se o součet všech dosažených sledovaností (ratingů) daného reklamního spotu. V množném čísle se uvádí také jako GRPs nebo GRPy. v roce 2022



Z pohledu sledovanosti vstupuje mezi dva nejsilnější komerční subjekty Česká televize. V jejím případě je totiž objem reklamy výrazně omezen zákonem, proto její podíl na doručených href="/slovnik-detail/?keyword=Grp&post=6388"
target="_blank" class="search-highlight">GRPPoužívá se pro popis zásahu reklamní kampaně. Jedná se o součet všech dosažených sledovaností (ratingů) daného reklamního spotu. V množném čísle se uvádí také jako GRPs nebo GRPy. je nízký.

Media Club (stanice skupiny Prima, Barrandov, Óčko a některých tematických stanic) se stal nejsilnějším subjektem v celodenní i večerní sledovanosti v cílové skupině 15+ a v celodenní sledovanosti 15-69. Stanice skupiny Nova byly nejsilnější v kategorii 15-54 (platí pro celý den i prime-time) a v prime-time 15-69. Vzhledem k tomu, že Media Club zastupuje i stanice Atmedia, zvyšuje se jeho podíl při napočítání podílu Atmedia na nejvyšší hodnoty v celodenní a večerní sledovanosti v 15+ a 15-69. Skupina Nova je nejsilnější v celodenní i večerní sledovanosti 15-54.

Zdroj: target="_blank" class="search-highlight">grpPoužívá se pro popis zásahu reklamní kampaně. Jedná se o součet všech dosažených sledovaností (ratingů) daného reklamního spotu. V množném čísle se uvádí také jako GRPs nebo GRPy./">mediaguru.cz

Načítání dalších...