Zdroj: GettyImages.com
AKTUALITY VÝZKUM ZAHRANIČNÍ

MARKETÉŘI DEKLARUJÍ DŮVĚRU V UMĚLOU INTELIGENCI

10. 10. 2023
Podle nového průzkumu společnosti LinkedIn se tři čtvrtiny (73 %) marketérů na celém světě cítí jistě při používání nástrojů umělé inteligence a podobný podíl (74 %) předpokládá, že tato technologie v příštím roce výrazně změní způsob jejich práce.

Celosvětově dnes AItechnologii využívá šest z deseti marketérů, přičemž přibližně polovina (49 %) experimentuje s nástroji, jako je ChatGPT. 84 % respondentů věří, že umělá inteligence podpoří jejich práci a pomůže vytvořit týmům prostor pro inovativní myšlení. A 42 % respondentů z řad marketérů doufá, že jim pomůže být produktivnější.

Marketéři plánují využívat AI pro každodenní úkoly, jako je shrnutí dlouhých článků a videí (77 %), vytváření prvních návrhů psaného obsahu a prezentací (74 %) a pomoc při řešení problémů (75 %).

Proč je AI v marketingovém odvětví důležitá?

AI je nyní ve fázi hype cyklu: stále přetrvávají otázky ohledně jejího fungování a spolehlivosti některých výstupů, ale je zřejmé, že odvětví přijímá argument, že AI umožní marketérům věnovat více času práci s vyšší hodnotou.

Sama společnost LinkedIn pilotuje Accelerate, novou automatizovanou službu pro tvorbu marketingových kampaní v oblasti B2B, která je poháněna umělou inteligencí.



O VÝZKUMU: Výzkum zahrnoval 29 937 profesionálů ve Velké Británii, USA, Kanadě, Austrálii, Singapuru, Indii, Francii, Německu, Brazílii, Španělsku, Saúdské Arábii, Nizozemsku, Itálii, Indonésii, Filipínách, Malajsii, Spojených arabských emirátech a Japonsku, včetně 1 574 marketingových profesionálů.

Zdroj: warc.com

Načítání dalších...