Zdroj: GettyImages.com
AKTUALITY VÝZKUM ZAHRANIČNÍ

GWI: REPORT O GLOBÁLNÍ SPOTŘEBĚ MÉDIÍ

9. 6. 2023
Společnost GWI představila svůj nový report o celosvětové spotřebě médií.

Podle údajů společnosti roste používání chytrých zařízení (televize, náramky a hodinky), které bylo nastartováno celosvětovou pandemií. Od roku 2019 vzrostlo vlastnictví těchto zařízení o 41 %. Dalším zajímavým poznatkem je sledování televize prostřednictvím herních zařízení, které rok od roku roste o 15 %.





Vývoj času s médii je viditelný na dalším grafu, mladší generace tráví čím dál více času s podcasty, kde jsou nejoblíbenějším žánrem zábava a komediální formáty.



Report přináší i porovnání mediálních návyků mezi jednotlivými kontinenty či věkovými skupinami.



Např. v generaci Z sleduje více než polovina účastníků studie (53,1 %) denně YouTube a zatímco v roce 2022 strávili lidé mladší 18 let na YouTube celosvětově v průměru 67 minut denně, nyní zaznamenáváme 20% meziroční nárůst.

Zpráva dále obsahuje např. i to:

  • Jak se generace Z snaží vrátit k bezstarostnějšímu žití.

  • Jak se cítí ve vztahu ke svým financím.

  • Jaké sociální platformy mladí z gen Z používají.

  • Jak vyhledávají nové značky a produkty.

  • Jak komunikují a jak chtějí, aby se s nimi komunikovalo.


Zpráva je ke stažení zde.

Zdroj: warc.com

Načítání dalších...