GOLDEN DRUM OZNÁMIL SHORTLISTY, ČEŠI MAJÍ 11 NOMINACÍ

3. 10. 20233. 10. 2023
Mezinárodní soutěž Golden Drum vyhlásila shortlisty, z českých agentur na nich figurují Havas, Leo Burnett, McCann a VMLY&R.

Soutěž Golden Drum, jež letos zaznamenala nárůst počtu přihlášených prací, vyhlásila své shortlisty. Figurují na něm i české práce, konkrétně od agentur Havas Prague, Leo Burnett (ve spolupráci s MSL), McCann Prague a VMLY&R. Vítězové budou vyhlášeni 10. října ve slovinské Portoroži.

Nejvíce nominací získala z českých agentur McCann Prague, jež boduje zejména se svou kampaní Bez spěchu, kterou vytvořila pro Českou asociaci pojišťoven. S ní se do finále probojovala v pěti kategoriích – Live Experience, Real-time Engagement, Use of Low/Small Budget, Events, Sports, Pop Culture & Arts.



Další nominaci má agentura McCann Prague v kategorii Live Experience, kde zaujala s e-shopem odkrývajícím ceny za konkrétní úkony ve zdravotnictví, který vytvořila pro VZP.



S celkem třemi nominacemi jde do finále VMLY&R, všechny za práce pro Českou spořitelnu. Dvě nominace – v kategoriích TV/Cinema Film a Cinematography – získala za kampaň „Když spolu mluvíme, jsme silnější“.



Třetí nominaci si pak VMLY&R připsala za kolekci Be Safe, jež upozorňovala na rizika online nakupování.

Po jedné nominaci mají agentury Havas Prague, jež se do finále dostala v kategorii Print & Publishing s kampaní Horizonty pro České dráhy, a Leo Burnett se svým kečupovým mýdlem Heinz, jenž zaujal porotu v kategorii Product Design.

Kampaň „Horizonty“ od Havas Prague pro České dráhy, zdroj: Golden Drum


Kampaň s kečupovým mýdlem Heinz od agentury Leo Burnett, zdroj: Golden Drum


Kompletní shortlist je k dispozici na stránkách soutěže.

Zdroj: mediaguru.cz


Načítání dalších...