GLOBÁLNÍ VÝDAJE NA REKLAMU POROSTOU V ROCE 2024 RYCHLEJI

8. 2. 2024
Nejnovější výhled společnosti Insider Intelligence předpovídá, že celosvětové náklady na digitální, tradiční a celkové mediální výdaje porostou v roce 2024 rychleji než v roce 2023 (kdy růst činil 0,5 procenta meziročně).
„Po dvou letech relativního neklidu jsou vyhlídky v globálním měřítku a ve všech hlavních regionech velmi pozitivní,“

komentoval Ethan Cramer-Flood z Insider Intelligence 9,7procentní růst celkových celosvětových výdajů na reklamu, což je nejrychlejší odhad Insider Intelligence od doby, kdy je začala sledovat v roce 2011 (kromě nárůstu v době pandemie v roce 2021).

Zdroj: Insider Intelligence


Tradiční výdaje na reklamu v tomto roce podpoří spendy do letních olympijských her, politické reklamy a „lepších makroekonomických podmínek“, zatímco výdaje na digitální reklamu budou letos tvořit 70 procent celosvětových výdajů a do roku 2027 téměř tři čtvrtiny výdajů. „Vzhledem k tomuto obrovskému podílu nyní metriky pro celkovou mediální reklamu do značné míry odrážejí metriky pro tu digitální,“ dodal Cramer-Flood.

Zdroj: advanced-television.com

Načítání dalších...