Source: Pixabay.com
AKTUALITY TRENDY VÝZKUM ZAHRANIČNÍ

L’ORÉAL ODHALUJE JAK NA MAXIMÁLNĚ ÚČINNÉ REKLAMY NA KRÁSU

3. 9. 20253. 9. 2025
Společnost L'Oréal ve spolupráci se společností Google a výzkumným partnerem Sundogs analyzovala 5 000 reklam na YouTube a zjistila, že překročení konvencí kategorie může vést k měřitelným přínosům: například nahrazení formátů zaměřených na produkty bohatším vyprávěním příběhů zaměřeným na postavy zvýšilo angažovanost o 55 %.

Analýza založená na umělé inteligenci na sedmi trzích zdůraznila hodnotu vyprávění příběhů zaměřeného na postavy, kontextově relevantního obsazení a emocionální rozmanitosti. Studie odhaluje nové způsoby, jak mohou kosmetické značky překročit tradiční reklamní přístupy pro tuto kategorii.

Závěry:



  • Přestože 86 % reklam na krásu staví do centra pozornosti produkty, značky mohou těžit z toho, že v nich budou hvězdami lidé a produkty budou hrát v příběhu vedlejší roli.

  • Na rolích postav záleží - Kosmetické značky musí zajistit, aby každá postava měla ve vyprávění smysluplnou roli, díky čemuž bude obsah autentičtější a vztahovější, než aby používaly přístup "kdokoli obsadí".

  • Efektivita celebrit - Luxusní reklamy s celebritami dosáhly o 104 % vyšší míry zapojení, ale pouze v případě, že celebrity odpovídaly danému okamžiku s jasným úhlem pohledu relevantním pro vyprávění.

  • Emocionální rozmanitost funguje - Využití nečekaných emocí, jako je překvapení a humor, vedle tradičních emocí (štěstí nebo vážnost) pomáhá značkám vyniknout v "moři stejnosti"


Celou studii si členové WARC mohou přečíst zde.

Zdroj: warc.com

Načítání dalších...