Analýza založená na umělé inteligenci na sedmi trzích zdůraznila hodnotu vyprávění příběhů zaměřeného na postavy, kontextově relevantního obsazení a emocionální rozmanitosti. Studie odhaluje nové způsoby, jak mohou kosmetické značky překročit tradiční reklamní přístupy pro tuto kategorii.
Závěry:
- Přestože 86 % reklam na krásu staví do centra pozornosti produkty, značky mohou těžit z toho, že v nich budou hvězdami lidé a produkty budou hrát v příběhu vedlejší roli.
- Na rolích postav záleží - Kosmetické značky musí zajistit, aby každá postava měla ve vyprávění smysluplnou roli, díky čemuž bude obsah autentičtější a vztahovější, než aby používaly přístup "kdokoli obsadí".
- Efektivita celebrit - Luxusní reklamy s celebritami dosáhly o 104 % vyšší míry zapojení, ale pouze v případě, že celebrity odpovídaly danému okamžiku s jasným úhlem pohledu relevantním pro vyprávění.
- Emocionální rozmanitost funguje - Využití nečekaných emocí, jako je překvapení a humor, vedle tradičních emocí (štěstí nebo vážnost) pomáhá značkám vyniknout v "moři stejnosti"
Celou studii si členové WARC mohou přečíst zde.
Zdroj: warc.com