RICHARD BROUGHTON

5. 1. 2022

Research Director

AMPERE ANALYSIS

Richard je absolventem univerzity v Cambridge a má více než desetiletou zkušenost s analýzou televizního, filmového a komunikačního průmyslu. Spolupracoval s řadou špičkových mezinárodních mediálních, sportovních, telekomunikačních a technologických společností, kterým také poskytuje poradenství. Má zkušenosti s finančním modelováním, kvantovým výzkumem a strategií.

Ve společnosti Ampere Analysis Richard navrhuje nové generace mediálních a komunikačních analýz a podílí se na jejich vývoji. Spojuje osvědčené metody výzkumu s nejnovějšími technikami a postupy při sběru dat a manipulace s nimi.

The European VOD landscape – the state of play

Evropský trh videa na vyžádání:

  • Jaká je velikost trhu videa na vyžádání v Evropě, jaké jsou jeho trendy a jaký je jeho příspěvek k ekonomice regionu?
  • Jak se chovají spotřebitelé VOD a jak se v různých skupinách publika mění příjem a používání videa na vyžádání?
  • Prezentace se zaměří i na místní vs mezinárodní platformy. Kdo jsou lídři trhu a jak si evropské skupiny vedou ve srovnání s americkými účastníky?
  • Roste význam distribučních partnerů na tomto přeplněném a složitém trhu?
  • A jak se vyvíjejí strategie obsahu a cílení? Jak mění globální streamovací skupiny svůj přístup na evropský trh a co to znamená pro vysílací společnosti i pro místní hráče VOD?

Richard Broughton – The European VoD landscape – the state of play.pdf

PŘÍSPĚVKY, KTERÉ CITUJÍ AUTORA #richard-broughton

17. 2. 2022

VIDEO ON DEMAND SE STÁVÁ HLAVNÍM TAHOUNEM RŮSTU EVROPSKÉHO MEDIÁLNÍHO TRHU – 2. ČÁST

Největší evropští provozovatelé TV vysílání se snaží těžit ze vzrůstajícího zájmu o VOD služby, kterému nahrála pandemie covid-19. V loňském roce už tento segment dosáhl 30 % veškerých výnosů audiovizuálního sektoru. Jednou ze strategií je zaměřit se na různé divácké skupiny a připravit jim obsahovou nabídku na míru na platformě, kterou preferují. Velké příležitosti jsou zejména u starších diváků,… Pokračovat ve čtení VIDEO ON DEMAND SE STÁVÁ HLAVNÍM TAHOUNEM RŮSTU EVROPSKÉHO MEDIÁLNÍHO TRHU – 2. ČÁST

16. 2. 2022

VIDEO ON DEMAND SE STÁVÁ HLAVNÍM TAHOUNEM RŮSTU EVROPSKÉHO MEDIÁLNÍHO TRHU – 1. ČÁST

Dle analýzy společnosti Ampere Analytics výnosy z konzumace VOD služeb v Evropě rostou a v loňském roce už tento segment představoval 30 % z celkových výnosů mediálního sektoru.

1. 12. 2021

ANALÝZA: VOD UŽ TVOŘÍ TŘETINU VÝNOSŮ NA EVROPSKÉM TRHU

Online video se stává nezanedbatelnou součástí financování audiovizuálního sektoru v Evropě. Podle Ampere Analysis představuje 30 % na celkových výnosech. Online video (video na vyžádání, VOD) je v současnosti hlavním prvkem, který táhne evropskou mediální ekonomiku. Velikost audiovizuálního evropského trhu je letos odhadována na 142 mld. euro, což je téměř o třetinu více než před pěti lety. Na… Pokračovat ve čtení ANALÝZA: VOD UŽ TVOŘÍ TŘETINU VÝNOSŮ NA EVROPSKÉM TRHU