Head of Customer Insights & Offer Management
RTL INTERACTIVE GMBH
Magnus vystudoval Technickou univerzitu v Ilmenau a již jeho diplomová práce s tématem „Mediální průmysl“ naznačovala směr jeho dalšího působení. Více než 15 let pracuje v médiích pro značky jako RTL2, maxdome (P7S1) a Amazon. Od roku 2014 Magnus vede v RTL operační tým TVNOW (customer journey / insights / offer / CRM) a pomohl vybudovat tohoto hrdinu na německém území.
RTL+ – Local hero of the German streaming market
- Jak se vyvíjí mediální návyky v Německu?
- Jak RTL přistoupilo k vývoji své video platformy od TVNOW až po RTL+?
- Jak rozvíjí své produktové a obchodní koncepty?
- A jak se vyvíjela výkonnost?
https://www.screenvoice.cz/wp-content/uploads/Magnus-Fisher.mp4?_=2
PŘÍSPĚVKY, KTERÉ CITUJÍ AUTORA #magnus-fischer
LOKÁLNÍ HRDINA NĚMECKÉHO TRHU STREAMOVACÍCH SLUŽEB
Německá streamovací služba RTL+ v loňském roce dosáhla 2 milionů předplatitelů a chystá se na další velkou expanzi. Její úspěchy a další plány představil v Praze Magnus Fischer, vedoucí zákaznického výzkumu v RTL interactive. Evropský trh s VOD službami roste a podle predikce se během následujících pěti let stane nejsilnější zemí Německo. Podle dat společnosti Statista by v roce 2025 mělo být na… Pokračovat ve čtení LOKÁLNÍ HRDINA NĚMECKÉHO TRHU STREAMOVACÍCH SLUŽEB