Source: GettyImages.com
AKTUALITY VÝZKUM ZAHRANIČNÍ

STUDIE USA: U STARŠÍCH CÍLOVÝCH SKUPIN MAJÍ TV REKLAMY VELKÝ VLIV NA NÁKUPNÍ CHOVÁNÍ

27. 7. 202527. 7. 2025
Podle výsledků studie TV Advertising Bureau zůstává televizní reklama účinným prostředkem pro ovlivňování spotřebitelů z generace baby boomers a generace X, kteří se blíží důchodovému věku. Televizní reklama oslovila 80 % lidí z těchto generací a 94 % z nich díky ní podniklo nákupní akci.

Výzkum "The 2025 Active Adult/Retirement Community Purchase Funnel Study", kterou provedla společnost Dynata, zkoumala boomery a příslušníky generace X.

Studie zjistila, že osm z deseti spotřebitelů dospělých ze starších věkových skupin je osloveno televizní reklamou a 94 % z těch, které reklama oslovila, po jejím zhlédnutí podniklo nějakou akci, uvedla TVB.

Studie rovněž zjistila:

  • Televizní reklama má u starších spotřebitelů dvojnásobný dosah než jakákoli jiná platforma.

  • Televize měla největší vliv ve všech fázích nákupního trychtýře.

  • 7 z deseti respondentů zvolilo televizní vysílání jako nejdůležitější pro informovanost, oproti kabelové televizi.

  • 94 % dospělých ve věku 50 let+ podniklo nějakou akci poté, co v televizi viděli nebo slyšeli reklamu.

  • Ze starších dospělých, kteří jsou na internetu, 92 % uvedlo, že lineární televizní reklamy ovlivňují jejich výběr při vyhledávání na internetu.

  • Místní televizní webové stránky/aplikace jsou nejpreferovanější a nejnavštěvovanější a více než 90 % dospělých ve věku 50 let a více si při návštěvě webových stránek/aplikací televizní stanice prohlíží reklamy.


Další informace jsou k dispozici na webových stránkách TVB.

Zdroj: tvtechnology.com

Načítání dalších...