Zdroj: Unsplash.com
AKTUALITY KRÁTKÁ ZPRÁVA VÝZKUM

STUDIE USA: ZAMĚŘENÍ NA TESTOSTERON? HUDBA Z TELEVIZNÍCH REKLAM OSLOVUJE SPÍŠE MUŽE

23. 10. 2023
Podle nové studie společnosti Songtradr je v populárních televizních reklamách častěji používána hudba, která oslovuje muže než ženy. Technologie zvukové analýzy umělé inteligence společnosti Songtradr zkoumala 50 nejlepších televizních reklam s licencovanými skladbami v tomto roce (podle počtu zobrazení televizní reklamy v domácnostech, podle iSpotu) a zjistila, že průměrný výběr hudby více směřoval k hudbě, kterou pravděpodobněji preferují muži.

Studie dokládá, že mnoho televizních reklamních kampaní stále neodpovídá nákupním trendům domácností ve Spojených státech, protože ženy ovládají nebo ovlivňují 85 % spotřebitelských výdajů v USA.

  • Mezi písněmi v těchto 50 nejoblíbenějších reklamách bylo průměrné hodnocení příznivosti u mužů 52 %, zatímco u žen 48 %.

  • U skladeb, které byly příznivěji hodnoceny ženami, měla méně než polovina skóre 75 % a více (což znamená, že většina z nich nebyla převážně příznivá).

  • Naproti tomu 70 % příznivých písní pro muže mělo skóre 75 % nebo vyšší - což naznačuje, že se více reklam opírá o hudbu, která v drtivé většině oslovuje muže.




Zdroj: themeasure.net

Načítání dalších...