Zdroj: GettyImages.com
AKTUALITY VÝZKUM ZAHRANIČNÍ

STUDIE USA: DOMÁCNOSTI STRÁVÍ TÉMĚŘ 6 MINUT HLEDÁNÍM OBSAHU, KTERÝ BY MOHLY STREAMOVAT V TELEVIZI.

13. 4. 2023
Vzhledem k tomu, že američtí diváci stále častěji přecházejí na připojené televizory, stává se pro ně také stále větším problémem najít v moři nabídek obsahu to, co by si vybrali a co by se dalo streamovat.

Podle nových údajů společnosti LG Ad Solutions stráví průměrná americká domácnost hledáním obsahu ke streamování 5,7 minuty. Přestože diváci streamují více bezplatné televize s podporou reklam, téměř polovina amerických domácností si není jistá, co chce sledovat, když zapne televizi. A i když vědí, co chtějí sledovat, 40 % z nich neví, kde tento obsah najít.

"Spotřebitelům trvá v průměru téměř 6 minut, než si po zapnutí televizoru vyberou obsah, který chtějí sledovat," uvedl v prohlášení Tony Marlow, CMO společnosti LG Ad Solutions. "To představuje velkou příležitost využít domovské stránky Smart TV pro vyhledávání obsahu." Marlow tvrdí, že z údajů vyplývá, že 39 % diváků využilo doporučení z domovské stránky svého televizoru, když hledali něco nového ke sledování. "Očekáváme, že toto číslo se bude zvyšovat, protože počet uživatelů Smart TV stále stoupá," řekl. "Domovská obrazovka je novým centrem zážitku z ČT, kde mohou spotřebitelé vyhledávat konkrétní obsah a najít doporučení, když si nejsou jisti, co chtějí sledovat."

Studie založená na průzkumu více než 750 amerických spotřebitelů v březnu 2023 zjistila, že téměř každý druhý divák (46 %) zrušil streamovací službu, aby ušetřil peníze. Dále 59 % diváků je ochotno zrušit předplatné po dokončení požadovaného obsahu, což podporuje trend, že předplatitelé přeskakují mezi službami, aby snížili náklady.

Dalších 63 % spotřebitelů dává přednost streamování obsahu zdarma před placením předplatného. Podle zprávy v příštích 12 měsících 32 % spotřebitelů zruší předplacenou službu CTV a 21 % přidá další bezplatné služby CTV podporované reklamou.

V neposlední řadě 39 % respondentů průzkumu uvedlo, že po zhlédnutí reklamy na CTV vyhledávali na internetu a 37 % navštívilo nějakou webovou stránku. "To znamená, že provozovatelé streamingu musí nejen propagovat svůj obsah, aby spotřebitele nalákali, ale také musí mít dostatek obsahu, aby je zaujali a udrželi u aplikace nebo kanálu," uvedl Marlow.

Zdroj: mediaplaynews.com

Načítání dalších...