Ve zprávě se dále uvádí, že měsíční počet hodin na diváka vzrostl během fotbalové sezóny NFL o 57 %, nicméně v březnu klesla měsíční sledovanost o 59 % oproti vrcholu dosaženému díky fotbalu.
Zpráva, která se podrobně zabývá způsobem, jakým diváci konzumují televizi v roce 2025 a přináší poznatky o tom, kde mohou inzerenti najít nové příležitosti, také zjistila, že v současné době připadá většina času stráveného sledováním televize na streamování a chytré televize jsou čím dál častěji používány nejen k pasivnímu sledování. Tato zjištění podtrhují novou éru pozornosti spotřebitelů a reklamní strategie.
„Vstupujeme do nové kapitoly v historii televize, ve které již obrazovka v obývacím pokoji neslouží pouze k pasivní zábavě,“
řekl Justin Fromm, vedoucí oddělení Insights & Thought Leadership ve společnosti Samsung Ads. „CTV je místem, kde spotřebitelé tráví čas, zapojují se do dění a nakupují. Tato zpráva jasně ukazuje, že inzerenti, kteří v současné době ještě stále přistupují k CTV jen jako k lineární televizi, přicházejí o významný růstový potenciál. Je čas využít všechny možnosti této platformy, a to nejen k dosažení většího dosahu, ale také lepších výsledků.“
Další klíčové poznatky:
- Zpráva zdůrazňuje, že nové způsoby sledování televize generují nové datové signály, díky nimž se CTV stává výkonnostním médiem. Televize už neslouží jen ke sledování. 83 % vlastníků chytrých televizí a 96 % lidí ve věku 25–34 let používá na svých chytrých televizích aplikace k různým aktivitám. Jejich prostřednictvím například sledují sociální videa, praktikují fyzické i mentální cvičení, učí se, vzdělávají i nakupují. Z dat vyplývajících z těchto nových způsobů využívání televize lze velmi dobře předpovídat chování spotřebitelů.
- Vestavěné operační systémy CTV vedly v letech 2023 až 2024 k poklesu používání připojených mediálních zařízení o 31 %. A zatímco CTV odpovídá za 55 % času stráveného sledováním digitálního videa (a zaznamenává další růst), 41 % dosahu reklamních kampaní je duplikováno napříč lineární televizí a CTV. To představuje ztrátu až 141 miliard dolarů v podobě promarněných příležitostí ke konverzi a zajištění dosahu.
- CTV odpovídá za 74 % času stráveného sledováním na chytrých televizích Samsung. 69 % času stráveného streamováním je nyní podporováno reklamou, což představuje obrovskou příležitost, která může dál růst.
- Problémem je i nadále odchod uživatelů od streamovacích služeb. Během posledního čtvrtletí odešlo – když vezmeme v úvahu všechny aplikace v ekosystému Tizen – 9 z 10 uživatelů, kteří se zaregistrovali během posledních 12 měsíců. U nejoblíbenějších aplikací odešli v posledním čtvrtletí 2 ze 3 uživatelů zaregistrovaných v minulém roce.
- Televizní přijímač nyní představuje multifunkční digitální centrum. 83 % majitelů chytrých televizí používá svou televizi nejen ke sledování pořadů a filmů, ale také k procházení sociálních médií (37 %), vytváření atmosféry pomocí vizuálních efektů na pozadí nebo simulací krbu (35 %), cvičení (33 %), online nakupování (26 %) a ovládání chytré domácnosti (17 %). Generace Z a mileniálové jsou průkopníky v oblasti interaktivních zážitků s možností nakupování.
- CTV: Conversion TV. Díky vlastním datům z více než 77 milionů aktivních televizorů v USA umožňuje služba Samsung Ads inzerentům oslovit správné publikum ve správný okamžik prostřednictvím správného sdělení.
„Nejde jen o měření, ale o plán, jak dosáhnout lepších výsledků,“ uzavřel Fromm. „Pomáháme inzerentům překlenout mezery, podnítit akci a realizovat kampaně, které jsou v souladu s tím, jak lidé dnes skutečně interagují se svou televizí.“
Celá zpráva je k dispozici zde.
Zdroj: tvtechnology.com