Reese's: Čokoládový chléb
Je to tak! Značka Reese's zamířila na trh sendvičů. Výrobce cukrovinek představil „dokonalé vylepšení oblíbených sendvičů s arašídovým máslem a džemem“ v podobě čokoládového chleba Reese's. „Namažte si jej arašídovým máslem Reese's a vaším oblíbeným džemem a vychutnejte si dokonalý sendvič.“ Toto „oznámení“ se objevilo na sociálních sítích značky.
Zobrazit příspěvek na Instagramu
Manscaped a Dude Wipes: The Dude Man 2.0
Dva výrobci pánských kosmetických produktů se spojili a vyvinuli „revoluční technologii Wipe Tech“, která péči o mužské tělo posouvá na úplně novou úroveň. Nabízejí nástavec na zastřihování pro „dokonalý zadek“. Prostě už žádné nepříjemné chloupky. „Je to nezbytná součást péče o tělo,“ tvrdí svorně. Značky Manscaped a Dude Wipes budou na Instagramu zveřejňovat společné příspěvky, počítá se i s další podporou na sociálních sítích. Zajímá vás, jak se tento nástavec používá?
Whisker: Cat Pu / No. 2
Nepříjemný zápach z kočičího záchodu je od této chvíle minulostí. Výrobce produktů pro péči o kočky nabízí svíčku Cat Pu / No. 2 k objednávkám kočičí toalety Little Robot (pouze 1. dubna). Aprílový produkt se promění v bonus pro zákazníky. Tento záměr byl před 1. dubnem naznačen na sociálních sítích, v e-mailech a prostřednictvím influencerů.

YogaRenew: Mimo podložku
Online platforma pro výuku jógy si hravě pohrává s digitálním světem v „nové reality show“, která sledující zavede do zákulisí špičkového jógového studia… nebo že by ne? Série, která představuje exkluzivní pohled na to, jak YogaRenew najímá špičkové talenty, řídí dynamické studio a buduje svou strategii, zní jako inspirativní mistrovská lekce řídících schopností a bdělé pozornosti a všímavosti. Ve skutečnosti však ve studiu panuje naprostý chaos.

Grindr, ONE/SIZE: Fixační sprej odolný i proti náhodným sexuálním kontaktům
Aplikace na sociální síti pro homosexuály, bisexuály, transsexuály a queer (Q) jedince se spojila s nejprodávanějším produktem kosmetické značky „On Til Dawn Mattifying Waterproof Setting Spray“ a přišla s produktem aktualizovaným pro sociální platformu Grindr (sprej má na plechovce vyznačenu stupnici, aby bylo možno změřit to, na čem „skutečně záleží“).

Serhant: SERH-ANT
Společnost Serhant využila vtipné slovní hříčky založené na výslovnosti názvu Serhant: No, it’s not Ser-haaaant like “haunt,” but Ser-hant like “ant”. Do češtiny by se to dalo přeložit asi jako Ne, nečte se to jako Serh-aaaant jako “haunt” (strašit, přízrak), ale Ser-hant jako “ant” (mravenec).

Co si počít, když panuje takový zmatek ohledně výslovnosti slova „Serhant“? Prostě změníte značku na Serh-ant. Globální realitní společnost spouští rozsáhlou kampaň, která ji promění v „říši inspirovanou mravenci“. Součástí kampaně je interní e-mail pro zaměstnance, video na sociálních sítích, digitální aktivity, oslovení influencerů a limitovaná edice merchandisingových produktů. Webové stránky mění své tradiční logo na SERH-ANT, včetně nového loga a faviconu, a realitní makléři budou mít aktualizované e-mailové podpisy a brandové prvky pro sdílení na sociálních sítích.
Tak pochopte to konečně. Nevyslovuje se to „Ser-haaaant“ jako ‚haunt‘, ale „Ser-hant“ jako „ant“!
Lubella: Makronky s makarónami
Polská potravinářská značka nabízející těstoviny, snídaňové cereálie i sladké snacky pojala aprílový den hravě a vzala si na mušku trend nazvaný „fúzní kuchyně“. Lubella využila oblíbenou francouzskou cukrovinku – makronky –, ale namísto malinové či citronové příchutě přidala italské ingredience, jako jsou špagety bolognese, fusilli s pestem nebo sýrová náplň. Makronky v limitované edici byly v prodeji pouze jeden den ve varšavské dočasné kavárně, která byla navržena speciálně pro tuto příležitost. Budou také k zakoupení online s doručením po celém Polsku. Influenceři zaměření na jídlo ochutnali „nové příchutě makronek“ a propagovaly pop-up kavárnu na svých profilech na TikToku a Instagramu.

Husqvarna: Tajemné kruhy v trávě
Výrobce motorového zahradního vybavení a robotických přístrojů zveřejnil na sociálních sítích sérii příspěvků, v nichž představil záhadné „kruhy na trávníku“. Kdo za tím stojí? Mohlo by jít o UFO? Společnost Husqvarna prozradila, že kruhy nejsou dílem mimozemšťanů, ale nejnovější řady robotických sekaček na trávu Automower iQ Series.
Priceline: Brýle pro skutečnou realitu
Online cestovní kancelář uvedla na trh falešný VR headset, který má přiblížit sny o cestování. V reklamním spotu vystupuje komička Atsuko Okatsuka, která předává následující poselství: „Ve světě posedlém imaginárními realitami a nekonečnou inspirací chce Priceline pomoci změnit myšlení spotřebitelů z „možná někdy“ na „právě teď“.

Kikkoman: Vůně sójovky
Inspirována pátou základní lidskou chutí umami a gurmánskými trendem v parfumerii, které ovládly svět krásy, vstoupila společnost Kikkoman do odvětví parfémů. Tato limitovaná edice parfému Spritz of Soy „zachycuje esenci oblíbené sójové omáčky Kikkoman s čistými tóny sójových bobů a vyváženým akcentem pšenice a soli“.

Zdroj: musebyclios.com