Zdroj: freepik.com
AKTUALITY TRENDY ZAHRANIČNÍ

QR KÓDY V TELEVIZNÍ REKLAMĚ: NOVÝ NORMÁL PRO TELEVIZNÍ INZERCI

25. 9. 2023
Jakou má dnes reklama s QR kódem pro marketéry a společnosti výhodu? Používání QR kódů v televizních reklamách značkám umožňuje interaktivně zapojit diváky, kteří se naskenováním QR kódu dostanou k online obsahu.

Inovativní marketéři mohou díky používání QR kódů v televizních reklamách přeměnit zaujetí offline na konverzi online. QR kódy dokážou diváky přivést k jakékoli formě televizní reklamy nebo propagace online pouhým naskenováním QR kódu za použití mobilního zařízení. Od obyčejného a statického zapojení diváka v televizi mohou značky využít QR kódy a s jejich pomocí podpořit interakci spotřebitelů se značkou.

Jakou má dnes reklama s QR kódem pro marketéry a společnosti výhodu?

QR kódy v televizních reklamách fungují


QR kódy jsou 2D čárové kódy, které obsahují informace (URL, video, sociální média, digitální vizitku atd.). Údaje vložené do QR kódu se vytvářejí za použití generátoru QR kódu online. QR kód je schopen dovést diváky k online informacím jakékoli povahy. Stačí jen QR kód naskenovat pomocí chytrého zařízení.

QR kódy jsou viditelné a přístupné, kdekoli je umístíme, ať je to v tištěných materiálech offline marketingové kampaně (brožury, letáčky, billboardy, samolepky apod.) nebo v online marketingové kampani nebo jde o digitální QR kód (QR kódy v televizních reklamách, na sociálních sítích, webových stránkách, počítačových monitorech, mobilních zařízeních atd.)

Reklamy s QR kódy už nejsou žádná novinka.


Ve skutečnosti je používá mnoho marketérů k zaujetí televizních diváků a propagaci svých produktů a služeb, posílení návštěvnosti svých webových stránek, zvýšení přítomnosti online, přesměrování pomocí skenů do online prodejny a k mnoha dalším účelům.

Digitální QR kód


Televizní reklamy s QR kódy používají digitální QR kódy, které směrují uživatele na online marketingové platformy.

Digitální QR kódy, jako jsou QR kódy zobrazené v televizní reklamě, jsou formou marketingové kampaně přes QR kód, který prostřednictvím televize využívá online platformu.

Jak jsme uvedli, QR kódy mají vynikající využití, protože poskytují dvojí formu marketingu (offline i online).

QR kódy v televizní reklamě: příklady ze života


Existuje mnoho příkladů použití QR kódů v televizní reklamě.

Níže uvádíme různé možnosti, jak inovativní marketéři využívají QR kódy v televizních reklamách!

Televizní reklama Burger King s QR kódem, která vede k získání burgeru Whopper zdarma


Obří fastfoodový řetězec Burger King nedávno přišel se zábavnou televizní reklamou s QR kódem, kde divákům bezplatně nabízí whopper.

Cílem společnosti je také zbavit úzkosti ty diváky, kteří během vrcholící pandemie uvázli doma.

Během reklam se v televizi objeví QR kód. Pokud má divák štěstí a naskenuje QR kód, který obsahuje nabídku whopperu zdarma, čeká ho bezplatné občerstvení!

Kanál Fashion TV posiluje návštěvnost webových stránek a zaujetí


Reklamy s QR kódy jako marketingovou kampaň v televizním vysílání využívá také Fashion TV - mezinárodní televizí kanál, který vysílá o módě.

Každou chvíli se divákům na televizní obrazovce objeví QR kód, který je po naskenování dovede na webovou stránku, kde můžou zhlédnout a pročítat různé příběhy o módě a streamovat nejrůznější kampaně velkých značek. Tím se zvyšuje návštěvnost jejich stránek!

Televizní reklama značky Lacoste s QR kódem, který uživateli umožňuje koupit si zboží


Na módní vlně televizních reklam s QR kódy se veze i známá francouzská oděvní společnost.

Značka Lacoste představila televizní reklamu umožňující nákup pomocí QR kódu, který po naskenování přesměruje uživatele do elektronického obchodu, kde mohou diváci nakoupit její produkty.

Film „Love or Money“ používá televizní reklamu s QR kódem pro prodej vstupenek divákům


Filipínský film „Love or Money“ používá QR kódy v televizní reklamě, které divákům umožňují okamžitě získat vstupenky na tento pořad!

Jak používat QR kódy v televizní reklamě


Jaká je možná funkce reklamy s QR kódem? Jak přesně funguje?

V závislosti na tom, jaký typ obsahu propagujete nebo prodáváte divákům, vám generátor QR kódů QR TIGER nabídne různá řešení pro QR kódy, které můžete pro televizní reklamu využít.

Níže uvádíme některé televizní reklamy, které QR kódy používají.

QR kódy umožňující nákup


Neexistuje lepší způsob, jak podpořit přímé nákupy, než umístit QR kódy pro nákup do televizních reklam!

Místo aby vám vaši cíloví diváci kvůli nákupu vašeho zboží volali nebo vás kontaktovali, můžete použít QR kódy. Ty je přesměrují, a oni si mohou vaše produkty, zboží nebo jakékoli jiné položky ihned koupit!

Aby to bylo možné, potřebujete jen vygenerovat URL svého elektronického obchodu a vložit ho do QR kódu.

Jednoduše nakopírujete URL/odkaz svého online obchodu a vložíte ho do online generátoru QR kódu (a ujistíte se, že vkládáte URL do dynamického QR kódu).

Pokud chcete, aby byl váš zákazník přesměrován na určitou položku online, zkopírujete URL této položky a vložíte ji do online generátoru QR kódu.

Použití QR kódu s URL spotřebitele přesměruje přímo na váš produkt a umožní jim snadno si ho prohlédnout.

Posílení návštěvnosti webových stránek a povědomí o značce pro podnikání


Kanál Fashion TV používá QR kódy k propagaci různých luxusních značek u diváků v pohodlí jejich domova, kdy sedí na pohovce a upíjejí kávu. Stejně tak je QR kód jedním z nejlepších způsobů, jak velmi lehce posílit návštěvnost webových stránek a povědomí o značce pro vaše podnikání konverzí URL na QR kód.

Diváci mohou snadno naskenovat QR kódy a nechat se přesměrovat na vaši online marketingovou kampaň a webovou stránku.

Ať si diváci stáhnou vaši aplikaci


Na trendu reklam s QR kódem je v současnosti skvělé, že můžete nabízet aplikaci a propagovat a zvyšovat počet stažení.

Můžete si vygenerovat QR kód obchodu s aplikacemi, který vaše snímací zařízení navede k okamžitému stažení aplikace.

Tím uděláte svým divákům dobrou službu. Nemusejí aplikaci hledat ručně v Apple App Store nebo Google Play Store.

QR kódy pro uplatnění vstupenek do kina


Spolu s propagací filmu můžete prodávat vstupenky do kina rychleji zobrazením QR kódu v televizní reklamě, která diváky přesměruje k okamžitému nákupu vstupenek online!

Nasměrujte diváky k bezplatnému občerstvení


Lidé samozřejmě rádi jedí a získat jídlo zdarma z jejich oblíbené restaurace bude vždycky znít fantasticky.

Burger King, jeden z obřích fastfoodových řetězců na globálním trhu, nedávno využil QR kódy velmi interaktivním způsobem, aby pozvedl náladu svých diváků, kteří jsou během pandemie uvěznění doma.

Dal jim šanci získat whopper zdarma. Na obrazovce se několikrát objevil pohyblivý QR kód, který měli naskenovat a který je k whopperu zdarma dovedl.

Pokud je divák dost rychlý, aby pohyblivý QR kód zachytil a naskenoval, může dostat šanci vyhrát bezplatný whopper!

QR kódy v televizní reklamě, které přinášejí dárkové poukazy


Své diváky můžete zaujmout, i když budou sedět doma na pohovce. Můžete jim rozdávat ceny, jako jsou slevy na produkty nebo dárkové poukázky, pokud splní nějaký úkol. Poukázku si mohou vyzvednout online a použít později.

Můžete také udělit více bodů nebo bezplatných kupónů za sdílení s přáteli nebo na sociálních sítích.

Umožněte divákům hrát zábavné hry


Zvyšte úroveň zážitku diváků doma použitím QR kódu k přesměrování na zábavné hry, jako jsou scavenger hunt, vědomostní soutěže, PokemonGo, nebo dokonce můžete hrát vlastní hru.

Většina lidí je zavřená doma a pravděpodobně celý den jen tak civí na televizní obrazovku. Nejlepší příležitostí tak pro vás může být propagace, kdy marketingovou kampaň proměníte na zábavnou hru, kterou si diváci rádi zahrají!

Proč byste měli používat v televizní reklamě QR kódy


Nalákejte diváky na interaktivní obsah


Na rozdíl od tradičního, obyčejného a statického zaujetí televizí umí QR kód poskytnout interaktivní vizuální rozhraní, aby diváky vizuálně zaujal a pobavil.

QR kódy v televizních reklamách dávají prostor interaktivnímu obsahu, například přesměrovávají diváky na video, obrázky, průzkumy mínění a hry. Ty diváky zapojí mnohem jedinečnějším a přímějším způsobem a přinesou jim působivější zákaznickou zkušenost.

Tím se posílí zájem zákazníků o značku a jejich zapamatování značky. Mohou být její součástí díky osobnější zkušenosti, ne jen vzdáleným divákem.

Zvyšte sledování sociálních médií


Vygenerováním QR kódu pro sociální média můžete navýšit počet sledujících na všech sociálních sítích!

Jeden QR kód na míru pro sociální média může spojit všechny vaše sociální sítě a další digitální zdroje na jedné stránce!

Spojte všechny aplikace na sociálních sítích do jednoho QR kódu zobrazeného v televizních reklamách.

QR kód pro sociální média zobrazuje po naskenování všechny vaše aplikace pro sociální sítě, jako je Facebook, Twitter, Instagram, TikTok, Pinterest, Snapchat for Business, Reddit, Inc. atd., v JEDNÉ vstupní stránce optimalizované pro mobilní zařízení. JO!

Usnadněte svému publiku cestu, aby si mohli ihned oblíbit, prohlédnout a sledovat vaše profily na sociálních sítích. Už žádné sdílení dlouhých individuálních odkazů, které je nešikovné a zabírá čas.

QR kódy jsou aktualizovatelné co do obsahu i po nasazení v televizních reklamách


S QR řešením vygenerovaným v dynamickém QR kódu, což je modifikovatelný typ QR kódu, můžete dělat změny v obsahu skrytém za QR kódem, abyste diváky přesměrovali k dalšímu obsahu!

To vám umožňuje mít více televizních reklam v jednom QR kódu! A ne – nemusíte znovu vytvářet další QR kód.

Musíte jen jít na QR TIGER – online QR kód software, kde se vaše dynamické QR kódy také ukládají, a udělat rychlé změny a aktualizace.

Sledujte své kampaně s QR kódy


Data můžete sledovat na skenech QR kódů, např. počet skenů, které byly provedeny během dne/týdnů/měsíců nebo let.

Navíc můžete sledovat demografické údaje a polohu skeneru.

Dejte divákům informace ihned


QR kódy mají schopnost poskytovat divákům přímé informace jen pomocí skenu. Diváci nemusí k získání informací používat jiná zařízení. Jednoduše otevřou své chytré telefony a naskenují QR kód zobrazený v televizi.

Jak vygenerovat QR kód v televizní reklamě


Jaký je postup vytvoření QR kódu pro reklamy? Tady je:

  • Běžte na generátor QR kódů QR TIGER online

  • Vyberte typ QR kódu, který budete pro svou televizní reklamu potřebovat

  • Vygenerujte dynamický QR kód

  • Personalizujte svůj QR kód

  • Proveďte test skenování

  • Stáhněte a použijte


Jan naskenovat QR kód na televizní obrazovce


Pro naskenování QR kódu na televizní obrazovce nebo kdekoli, kde QR kód uvidíte, musíte mít chytré zařízení a v nastavení umožnit čtení QR kódů. Uživateli stačí jen na 2-3 sekundy namířit fotoaparát na QR kód, aby se dostal k jeho obsahu. Pokud chytré zařízení neumí číst QR kódy, můžete si také stáhnout čtečky/skenery QR kódů. Schopnost číst QR kódy mají i aplikace sociálních sítí, např. Messenger, LinkedIn, Snapchat, Instagram a jim podobné.

Registrace televizoru za použití QR kódů


QR kód pro Samsung TV


Společnosti používají QR kódy také tak, že svým zákazníkům umožní registrovat své produkty pomocí QR kódů místo ručního vyplňování registračních formulářů. Jedním z příkladů je společnost Samsung, která QR kódy používá k tomu, aby zákazníci mohli registrovat své nákupy televizorů online.

Inzerce s QR kódem


QR kódy mohou bez námahy poskytnout více informací o produktu nebo službě a tyto informace se rychle přenesou na uživatelské zařízení pouhým naskenováním. Není to nijak náročné ani nepříjemné. QR kódy v zásadě propagují interakci a zapojení pomocí mobilního telefonu. Tento typ marketingové strategie umožňuje podnikům ihned předávat informace uživatelům.

QR kódy v televizní reklamě: další velká reklamní příležitost pro marketéry


Použitím QR (Quick Response) kódů v televizní reklamě mohou značky a marketéři zapojit své televizní publikum a umožnit jim přístup na kanál, kde naskenují kód a mohou hned nakupovat. Na použití QR kódu v reklamě je nejlepší, že lidem dává možnost interakce jen jedním skenem na telefonu. Ještě stále se ptáte, jaké jsou přínosy reklam s QR kódem? Můžete nás kontaktovat ještě dnes a získat další informace.

Zdroj: qrcode-tiger.com

Načítání dalších...