PLACENÉ VOD SLUŽBY VYUŽÍVÁ 40 % ČECHŮ. ALE NE VŠICHNI ZA NĚ PLATÍ

3. 8. 2022
Zdroj: GettyImages.com
AKTUALITY DOMÁCÍ KRÁTKÁ ZPRÁVA
Aspoň jednu placenou službu pro sledování televizních pořadů, seriálů a filmů využívá 40 % Čechů ve věku 15 až 69 let. Mívají přístup k více službám, ale ne vždy za všechny využívané platformy platí, protože například využívají sdílený přístup od svých známých. Údaje vyplývají z výzkumu Atmedia Index za 1. pololetí letošního roku.

Ze získaných dat dále vyplývá, že by měl trh placených VODviz Video na vyžádání (VOD) služeb v České republice i nadále růst, neboť 4 % Čechů, kteří zatím placené služby s videem na vyžádání nemají, je plánují začít v příštích dvanácti měsících využívat. V takovém případě by v příštím roce vzrostl počet uživatelů SVODviz Předplacené video na vyžádání (SVOD) služeb na 42 %.

„Výzkum jsme prováděli v březnu a květnu letošního roku, je tedy otázkou, jak se nakonec na ochotě platit za služby s videem na vyžádání projeví vysoká míra inflace a s ním spojená nižší kupní síla. To nám pravděpodobně ukážou již čísla za třetí čtvrtletí,“ upozorňuje Pavel Müller, ředitel výzkumu a marketingu ve firmě Atmedia.

Z celkového počtu uživatelských přístupů k placeným VODviz Video na vyžádání (VOD) službám je prostřednictvím tzv. přímého členství placeno 52 % z nich –- za tyto služby tedy uživatelé platí přímo poskytovateli služby například platební kartou nebo trvalým příkazem. Dalších 12 % je placeno prostřednictvím operátorů placené televize, kteří VODviz Video na vyžádání (VOD) služby nabízejí vedle televizních stanic.

Společnost Atmedia Czech s.r.o. je obchodní zastupitelství téměř 30 tematických televizních stanic, jež na českém trhu působí od roku 2008. Zabývá se prodejem televizní reklamy a na našem trhu zastupuje lokální i většinu mezinárodních televizních stanic z televizních skupin, jako jsou AMC Networks, Discovery Communications, The Walt Disney Company, Sony Pictures Television nebo slovenská JOJ.

DataV oblasti mediálního marketingu se jedná o informace o spotřebitelích, které zahrnují mimo jiné nákupní chování, osobní zájmy nebo psychografiku. Vlastníkem dat je buď klient/inzerent nebo mohou být získána od externích poskytovatelů. „Deklarovaná data“ jsou informace o pohlaví, adrese, věku, ale i postojích či hodnotách a jsou poskytnuta s přímým souhlasem jednotlivých osob, zatímco „pozorovaná/zaznamenaná data“ jsou shromažďována např. pomocí souborů cookies, které sledují preference a zájmy napříč internetem.: Atmedia, Atmedia Index, 17. 03. 2022 –- 29. 03. 2022, 09. 05. 2022 –- 16. 05. 2022, 4 217 respondentů (internetová populace 15–69 let); respondenti: Český národní panel, sběr dat: Nielsen Admosphere, CAWI

Zdroj: lupa.cz

Načítání dalších...