OBJEM TELEVIZNÍCH GRP SE STÁLE DRŽÍ NA LOŇSKÉ ÚROVNI

7. 12. 2022
Zdroj: GettyImages.com
AKTUALITY DLOUHÉ ČTENÍ KRÁTKÁ ZPRÁVA
Televizní stanice doručily za jedenáct letošních měsíců srovnatelný objem reklamních GRP jako ve stejném loňském období.

Doručený objem televizních reklamních GRP se za jedenáct letošních měsíců drží na úrovní loňského roku (-0,7 %).  Vyplývá to z dat monitoringu Nielsen Admosphere. Do výsledku jsou započítány klasické televizní spoty i sponzoring.

Nejsilnějšími subjekty na trhu s televizní reklamou z hlediska počtu doručených GRP zůstávají Media Club a TV Nova. Meziročně si nejvyšší nárůsty připsala Atmedia, hlavní komerční hráči dosahují srovnatelného objemu jako ve stejném období loňského roku, o necelou desetinu je nižší počet GRP na stanicích České televize, která má však reklamní prostor výrazně omezen ze zákona.

Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere, TV spoty a sponzoring, spočítáno pro nákupní CS uvedených subjektů


Zdroj: mediaguru.cz

Načítání dalších...