Zdroj: Shutterstock.com
AKTUALITY KRÁTKÁ ZPRÁVA TRENDY ZAHRANIČNÍ

MARKETÉŘI JSOU NADŠENÍ MOŽNOSTMI BUDOUCNOSTI

27. 9. 2023
Po několika letech, kdy se marketéři soustředili na současnost (řešili četné problémy vyvolané pandemií a jejími následky), nový průzkum ukazuje, že nyní hledí do budoucnosti a jsou "plni energie z jejích možností".

Vyplývá to z výroční zprávy Future of Marketing* agentury Econsultancy, která zjistila, že více než tři čtvrtiny (76 %) marketérů na celém světě jsou optimističtí ohledně budoucnosti tohoto odvětví v příštích dvou letech.
"Objevuje se jiný obraz [než v posledních letech] - obraz, který, ačkoli realisticky vnímá současné výzvy ekonomiky, složitost mixu kanálů a rychle se vyvíjející technologie, je zaměřen na budoucnost a plný energie z jejích možností,"

říká Rose Keenová, senior analytička společnosti Econsultancy.

Marketingové priority



  • 80 % marketérů předpovídá, že inovace a zavádění nových technologií budou stále důležitější;

  • 75 % považuje za prioritu data, analytiku a měření;

  • 73 % respondentů poukazuje na agilitu a přizpůsobivost.


Proč jsou trendy v marketingovém odvětví důležité


Vzhledem k tomu, že technologie, data a analytika jsou stále důležitější, je nezbytné, aby marketéři všechny tyto faktory zohledňovali i ve své práci. Z průzkumu také vyplývá, že nejvýkonnější společnosti, definované jako ty, které dosahují lepších výsledků na svém trhu, častěji investují do svých zaměstnanců a oceňují dovednosti zaměřené na zákazníka.



*Budoucnost marketingu 2023 vychází z průzkumu mezi 835 marketéry z řad značek, prodejců a agentur po celém světě. Podrobněji se zprávou bude zabývat webinář ve čtvrtek 21. září. Čerpáno ze zprávy společnosti Econsultancy.

Zdroj: warc.com

Načítání dalších...