AI generated; Source: Chat GPT
AKTUALITY TRENDY VÝZKUM ZAHRANIČNÍ

STUDIE USA: DIVÁCI TRÁVÍ 60 % ČASU SLEDOVÁNÍM STREAMOVANÉHO OBSAHU

30. 10. 202530. 10. 2025
Sportovní obsah je velmi silný v lineárním vysílání, ale streamovací platformy jeho postavení zpochybňují.

Podle výsledků zprávy o trhu Samba TV tráví televizní diváci více času sledováním streamovaného obsahu než lineární televize, ale sport je pro živé vysílání stále velmi důležitým obsahem.


Zpráva "The State of Streaming U.S. Market Q4 2025" uvádí, že diváci tráví 60 % svého času sledováním streamovaného obsahu, zatímco 40 % tráví sledováním lineární televize. Zpráva uvádí, že toto rozdělení "slouží jako základní metrika pro tvorbu obsahu a strategie nákupu médií"



"Oficiálně jsme překročili propast, kdy žádná platforma v rámci streamingu ani lineárního vysílání nemá dominantní podíl na sledovanosti," uvádí se ve zprávě



zpráva uvádí.


Načítání dalších...