Výzkum "The 2025 Active Adult/Retirement Community Purchase Funnel Study", kterou provedla společnost Dynata, zkoumala boomery a příslušníky generace X.
Studie zjistila, že osm z deseti spotřebitelů dospělých ze starších věkových skupin je osloveno televizní reklamou a 94 % z těch, které reklama oslovila, po jejím zhlédnutí podniklo nějakou akci, uvedla TVB.
Studie rovněž zjistila:
- Televizní reklama má u starších spotřebitelů dvojnásobný dosah než jakákoli jiná platforma.
- Televize měla největší vliv ve všech fázích nákupního trychtýře.
- 7 z deseti respondentů zvolilo televizní vysílání jako nejdůležitější pro informovanost, oproti kabelové televizi.
- 94 % dospělých ve věku 50 let+ podniklo nějakou akci poté, co v televizi viděli nebo slyšeli reklamu.
- Ze starších dospělých, kteří jsou na internetu, 92 % uvedlo, že lineární televizní reklamy ovlivňují jejich výběr při vyhledávání na internetu.
- Místní televizní webové stránky/aplikace jsou nejpreferovanější a nejnavštěvovanější a více než 90 % dospělých ve věku 50 let a více si při návštěvě webových stránek/aplikací televizní stanice prohlíží reklamy.
Další informace jsou k dispozici na webových stránkách TVB.
Zdroj: tvtechnology.com