Zdroj: Freepik.com
AKTUALITY VÝZKUM ZAHRANIČNÍ

STUDIE USA: SPORT VÝRAZNĚ OVLIVŇUJE VOLBU STREAMOVACÍ PLATFORMY

11. 3. 202411. 3. 2024
Podle nového průzkumu společnosti Hub Research má sport stále větší vliv na výběr streamovacích služeb ze strany spotřebitelů.
"Více než třetina respondentů průzkumu Hubu tvrdí, že sport je "mnohem důležitější než jiné druhy obsahu".

Ve svém nejnovějším průzkumu "What's the Score: Hub Entertainment Research naznačuje, že přístup ke sportu skutečně silně diváky ovlivňuje při výběru platformy. Například téměř 80 % dotázaných sportovních fanoušků uvedlo, že během sezóny je pro ně obsah o jejich oblíbeném sportu důležitější než ostatní věci, které sledují v televizi. Více než třetina (36 %) uvádí, že je mnohem důležitější než jiné druhy obsahu.

Podle Hub Research fanoušci sledují některé sporty častěji než jiné, ale obecně platí, že 70-80 % zapálených fanoušků by alespoň zvažovalo přidání nového předplatného. A polovina fanoušků NFL, NBA a Premier League říká, že by "velmi pravděpodobně" zvážila registraci, pokud by potřebovala novou platformu pro sledování.

Zdroj: HUB Entertainment Research


Hub dodává, že posuny v distribuci sportovních přenosů se kaskádovitě promítnou do zapojení do dalšího obsahu. Kromě toho, že sportovní obsah přitahuje vlastní diváky, podporuje objevování dalšího obsahu na stejných platformách, přičemž přibližně třetina (31 %) často sleduje pořady, které vidí propagované během zápasu nebo jiného sportovního obsahu. Při sledování přímého přenosu zápasu 27 % často zůstává na stejném kanálu, aby se podívalo na pořad, který běží jako další (a dalších 38 % tak činí "příležitostně").

Stručně řečeno, sportovní obsah je hlavním nástrojem pro řešení jednoho z nejtrvalejších problémů v éře streamingu: pomáhá novým pořadům proniknout skrz změť dalšího obsahu a najít si své publikum, uzavírá výzkumník.

Zdroj: HUB Entertainment Research


"Tato zjištění potvrzují, že sportovní obsah bude mít velký vliv na další fázi streamovacích válek a mohl by je zcela vyřešit," řekl Jon Giegengack, ředitel společnosti Hub.
"Existuje spousta sportovních fanoušků a ti se o sport, který sledují, zajímají více než o cokoli jiného v televizi. Jakkoli jsou práva drahá, může se ukázat, že jsou tou nejlepší investicí: hodiny a hodiny jedinečného obsahu, který přichází se zabudovaným publikem, jež si ho naladí každou sezónu bez výjimky."

Zdroj: tvtechnology.com

Načítání dalších...