Zdroj: GettyImages.com
AKTUALITY VÝZKUM ZAHRANIČNÍ

STUDIE USA: INZERENTI PLÝTVAJÍ MILIARDAMI NA OBSAH, KTERÝ NIKDY NEZVEŘEJNÍ

20. 2. 202420. 2. 2024
Podle analýzy založené na umělé inteligenci od společnosti CreativeX není více než polovina nového obsahu, který značky ročně vytvoří, nikdy zveřejněna. Na tyto nevyužité reklamy, texty a další prostředky firmy vynaloží až 100 miliard dolarů.

Toto číslo vychází ze studie, která odhaduje, že průměrná společnost může ročně promrhat nejméně 25 milionů dolarů a v celém odvětví to znamená miliardy.

Proč by měli být inzerenti znepokojeni


Kromě zřejmého finančního dopadu je zřejmé, že inzerenti nemají přehled o životním cyklu kreativního aktiva. Pochopení této skutečnosti umožňuje vyšší efektivitu a umožňuje značkám odpovědět na naléhavé otázky, například jak je obsah využíván a znovu využíván, což následně usnadňuje konverzaci založenou na datech mezi globálními a lokálními týmy.

Ponaučení?

  • Inzerenti by měli zkoumat, kde existují příležitosti ke zvýšení efektivity v kreativním životním cyklu.

  • Přerozdělení rozpočtu směrem k činnostem, které přinesou další hodnotu, může znamenat větší investice do aktivovaného obsahu nebo zvýšení investic do výzkumu či médií.

  • Generativní umělá inteligence by mohla snížit výrobní náklady a čas, ale nemá smysl, pokud výsledný obsah nebude nikdy nasazen.


"Reklamní odvětví žije v představě, že se obsah opotřebovává, ale data ukazují, že více než 50 % reklam, které vytvoří, se nikdy nedostane ke spotřebiteli, natož aby dostaly šanci se opotřebovat."

říká Anastasia Leng, generální ředitelka a zakladatelka CreativeX.

Zdroj: warc.com

Načítání dalších...