Zdroj: Freepik.com
AKTUALITY VÝZKUM ZAHRANIČNÍ

STUDIE USA: GENERACE Z VYŽADUJE MARKETING, KTERÝ ODRÁŽÍ ROZMANITOST A INKLUZI

25. 6. 202325. 6. 2023
Pokud se značka snaží zaujmout generaci Z, měla by mít na paměti jednu věc: podle studie pro společnost SeeHer, kterou realizovala agentura Horowitz Research, 50 % respondentů věří, že pohlaví je nebinární, a očekává, že marketing bude k této otázce citlivý. SeeHer je globální hnutí za odstranění genderových předsudků v reklamě a médiích.

A co je možná ještě důležitější, 46 % příslušníků generace Z očekává, že značky prokáží svůj závazek k rozmanitosti činy. Shodli se na tom, že "když vím, že se značka zavázala k rozmanitosti a inkluzi, je pro mě pravděpodobnější, že s ní budu obchodovat/nakupovat".

Pozitivní zpráva je, že 47 % příslušníků generace Z souhlasí s tím, že reklama dobře odráží jejich životní styl a vnímá jejich potřeby. Ale ještě působivější je, že 78 % respondentů věří, že se média rychle vyvíjejí tak, aby přesně odrážela identitu a životní styl generace Z.

Gen Z se domnívá, že níže uvedené kategorie výrobků mají také speciální odpovědnost za formování myšlení o rovnosti pohlaví:

  • Krása a osobní péče - 50 %

  • Značky oblečení/příslušenství - 49 %

  • Farmaceutika a zdravotnictví - 20 %

  • Potraviny a nápoje - 18 %

  • Cestování a pohostinství - 16 %


"Marketéři a média musí  proto zvážit, jaké mohou provést změny, aby se více přizpůsobili obavám, vášním, názorům a přesvědčení generace Z," uzavírá Latha Sarathy, vedoucí výzkumu ANA.



Společnost Horowitz Research provedla průzkum mezi 800 osobami ve věku 14 až 24 let v USA a uskutečnila dvoutýdenní online komunitní diskusi mezi 70 osobami této věkové skupiny.

Zdroj: mediapost.com

Načítání dalších...