TÉMA MĚSÍCE: MLADÉ CÍLOVÉ SKUPINY

Panuje řada mýtů, které tvrdí, že mladí televizní vysílání v dnešní době nesledují. Není to pravda, o čemž svědčí i pestrá programová nabídka filmových a pohádkových hitů nejen na komerčních stanicích.

Například na stanicích televize Prima hledají mladí diváci ve věku 4-18 let v televizi především zábavu a hudební pořady, oblíbené jsou u dětí především prémiové seriály vlastní tvorby jako ZOO, Slunečná nebo Pálava, stejně tak i reality a talentové show. V televizi děti sledují také zprávy, sport a počasí. Na Nově dětské publikum bez ohledu na věk, sleduje rádo filmy, animované hity a populární filmové série, jako je např. Harry Potter, je ale věrné i české tvorbě, kde se na předních příčkách drží klasické i nové české pohádky, např. Tři Bratři a Tři oříšky pro Popelku.

Co se času u televize týče, mladí diváci ve věku 4-18 let stráví sledováním televizního vysílání každý den v průměru přibližně 1h 9 min, což v součtu za celý měsíc představuje více než třicet hodin sledování televizního obsahu.

Více o mladých cílových skupinách, jejich postojích a chování při sledování televize naleznete pod štítkem „mladé cílové skupiny“ zde.

Ve ScreenVoice MAGAZÍNU se tentokrát díváme na dobré a špatné příklady v reklamě cílené na děti a vysvětlíme, jaké mantinely je nutno při tvorbě reklam cílených na děti, dodržovat.

–  –  –

Zdroj: ATO-Nielsen; živě+TS0-3; CS 4-18; ATS/den; rok 2022; MML-TGI, CS 12-18 let, Q1+Q2 2022

Přečtěte si k tématu

TELEVIZE MÁ STÁLE NEJVYŠŠÍ SLEDOVANOST. VELKÁ TELEVIZNÍ OBRAZOVKA MÁ PRO DIVÁKY SVÉ NEPOPIRATELNÉ KOUZLO

14. 4. 2024

Čísla hovoří jasně. Neporazitelnou královnou domácí zábavy je stále televize. Moderní technologie jsou sice zajímavé, ale televizi z trůnu nesesadily. Proč? Přečtěte si v našem shrnutí, jaká esa má dnešní televize v rukávu.

MLADISTVÁ A K VĚCI. JAK STVOŘIT REKLAMU PRO GEN Z

8. 4. 2024

Generace Z je jednou nohou v produktivním věku. Tvoří 40 procent spotřebitelské populace a značky by ji neměly ve své komunikaci podceňovat. Jaký je postoj mladých k reklamě, zjišťovala redakce MAM v posledním čísle MAM 15/2024. Generace Z očekává od značek autenticitu. Zapomeňte na konvenční reklamu a vytvořte obsah, který mluví jejich jazykem a respektuje… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: MLADÉ CÍLOVÉ SKUPINY

STUDIE UK: DVĚ TŘETINY BRITŮ ZŮSTÁVAJÍ U ŽIVÉHO VYSÍLÁNÍ

30. 3. 2024

Mediální návyky s sice během let mění, ale podle nové studie stále téměř dvě třetiny (64 %) Britů sledují televizi živě, zatímco online vysílání (36 %) je pro ně volba až na druhém místě. Zpráva GWI 2024 Global Media Landscape Report říká, že televizní hity jako Zrádci (The Traitors) , uvedla BBC, ukazují, že televize… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: MLADÉ CÍLOVÉ SKUPINY

JENNA STUDT Z CRITICAL MASS: JAK MOHOU ZNAČKY EFEKTIVNĚ OSLOVIT GENERACI Z?

1. 3. 2024

Jenna Studt, „social strategy director“ z Critical Mass říká v rozhovoru pro AdForum, že se zaměstnavatelé a značky k oslovení generace Z musí aktivně podílet na kultuře, udržitelnosti a společenské odpovědnosti. Generace Z nově definuje svět obsahu a komunikace, jak ho známe, prostřednictvím aktivismu, autenticity a sociálních médií. Jenna Studt, „social strategy director“ ve společnosti… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: MLADÉ CÍLOVÉ SKUPINY

TELEVIZE JE TU PRO KAŽDOU GENERACI, BYŤ JI KONZUMUJE KAŽDÁ JINÝM ZPŮSOBEM

29. 2. 2024

Dosah lineární televize se neomezuje jen na starší spotřebitele. Data ukazují, že i mladí lidé stále sledují kvalitní televizní obsah.

MĚNÍCÍ SE ZVYKY GENERACE Z V OBLASTI SPOTŘEBY MÉDIÍ URČUJÍ TRENDY PRO OSTATNÍ VĚKOVÉ SKUPINY

15. 2. 2024

Spotřeba médií a zvyky diváků generace Z se nejen liší od ostatních generací. Podle nejnovějšího výročního průzkumu, který dnes zveřejnila společnost Hub, se zdá, že v některých ohledech určují trend i pro ostatní věkové skupiny, zejména pokud jde o způsob trávení času sledováním. Průzkum s názvem „Video Redefined“ ukázal, že generace Z věnuje stejně času… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: MLADÉ CÍLOVÉ SKUPINY

STUDIE USA: VLIV NA ROZHODOVÁNÍ GENERACE Z O SLEDOVÁNÍ TELEVIZE MAJÍ SOCIÁLNÍ MÉDIA

30. 1. 2024

95 % diváků generace Z ve věku 18 až 24 let se rozhodlo sledovat televizní pořad nebo film, protože byl trendy na sociálních sítích. Nový průzkum ukazuje, že u mladších diváků mají největší vliv na rozhodování o sledování televize sociální média. Z průzkumu společnosti CableTV.com totiž vyplývá, že 95 % diváků ve věku 18 až… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: MLADÉ CÍLOVÉ SKUPINY

STUDIE USA: OČEKÁVAJÍ SE REKORDNÍ VÝDAJE AMERICKÝCH INZERENTŮ Z POLITICKÉHO SEKTORU

7. 1. 2024

Společnost Samba TV, která poskytuje televizní technologie pro měření dat týkajících se publika napříč všemi platformami, vydala svou zprávu Guide to Political Advertising: 2024 Report, která uvádí podrobná vlastní data Samba TV a výsledky studie, která byla součástí průzkumu realizovaného ve spolupráci s globální výzkumnou společností HarrisX. V době historicky nejnižší důvěry a nespokojenosti s… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: MLADÉ CÍLOVÉ SKUPINY

GENERACE Z: ZNAČKY KOFOLA, LIDL A ALZA SPOJUJÍ GENERACE

14. 12. 2023

Generace mladých Čechů, označovaná jako generace Z, není tak jednotnou skupinou, jak se traduje, a navíc kolem ní panuje řada mýtů. Mluvilo se o nich na konferenci retail in Detail: Generace Z. Jak komunikovat s generací, která ráda utrácí za prémiové účty aplikací, aby se vyhnula reklamnímu obsahu? Na tuto a další otázky přinesla odpovědi… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: MLADÉ CÍLOVÉ SKUPINY

RMB’S SLICE: INOVACE A PRŮZKUM POHÁNĚJÍ REKLAMNÍ OBSAH NA NOVÉ ÚROVNĚ

20. 11. 2023

Belgická společnost RMB, která se zabývá prodejem médií, se zaměřuje na transformaci svého podnikání, aby bylo odolnější. Pozornost proto směřuje na inovace, průzkum a udržitelnost. Přesto se cítí pod tlakem nových hráčů na trhu. V důsledku toho se RMB v roce 2022 jako doplněk k jednotce kreativních řešení spuštěné v roce 2018 pod názvem Flash… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: MLADÉ CÍLOVÉ SKUPINY

CO MOTIVUJE RŮZNÉ GENERACE SPOTŘEBITELŮ?

11. 11. 2023

Co stojí za spotřebitelským chováním? Co nás motivuje k výběru, preferencím, nákupům a konzumaci konkrétních produktů a značek? Lze tyto otázky systematicky zodpovědět a vnést do tématu motivací přehled, aniž bychom museli rozvádět složité psychologické teorie a pomohlo nám to v marketingové praxi? Co motivuje spotřebitele? Zodpovězení otázky „co motivuje spotřebitele“ je poměrně složitý úkol… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: MLADÉ CÍLOVÉ SKUPINY

PRŮZKUM: SPOTŘEBITELÉ V USA CHTĚJÍ MÉNĚ ZAŘÍZENÍ, ALE VÍCE TECHNICKÝCH INOVACÍ

26. 9. 2023

Podle společnosti Deloitte se dvě pětiny spotřebitelů (41 %) nerady zabývají správou svých zařízení, zatímco 28 % tvrdí, že správa technologických zařízení a předplatného je pro ně „velmi zatěžující“. Zdá se, že únava z technologií, kterou začala spousta spotřebitelů pociťovat během lockdownů během pandemie covid-19, přerostla do narůstajících rozporuplných pocitů amerických spotřebitelů vůči technologiím. Ti… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: MLADÉ CÍLOVÉ SKUPINY

VŠECHNY CASE STUDIES