Zdroj: GettyImages.com
AKTUALITY VÝZKUM ZAHRANIČNÍ

STUDIE: CTV VYHRÁVÁ NAD MOBILNÍM ZAŘÍZENÍM S NEJVĚTŠÍM PODÍLEM NA VIDEOIMPRESÍCH VE SVĚTĚ

5. 8. 20225. 8. 2022
Podle studie společnosti Innovid předčila CTV v roce 2021 mobilní zařízení a přináší největší podíl na videoimpresích ve světě. 46 % všech videoimpresí v roce 2021 pocházelo z televize připojené k internetu, což je o 40 % více než v roce 2020. Naopak podíl globálních videoimpresí na mobilech poklesl ze 43 % na 39 %. Společnost Innovid také odhalila, že došlo k 32% meziročnímu nárůstu inzerentů s dynamickými kreativními kampaněmi, které „vyvolávají silnější zaujetí v porovnání s inzerenty používajícími standardní pre-roll kreativu“.

Innovid, platforma pro měření a doručování reklamy na CTV - zjistila, že v roce 2021 CTV zvítězila nad mobilním zařízením jako nástroj přinášející největší podíl videoimpresí ve světě. Podle společnosti pocházelo 46 % všech videoimpresí z připojené televize, což je oproti předcházejícímu roku nárůst o 40 %. Naopak podíl videoimpresí na mobilních zařízeních poklesl ve stejném období ze 43 % na 39 %.

Společnost Innovid od 1. ledna do 31. prosince 2021 analyzovala 286 miliard impresí video- a displejové reklamy na všech zařízeních své platformy. Nezávislí výzkumní pracovníci zkoumali mobilní zařízení, počítače, CTV zařízení a sociální platformy a „sestavili úplný obrázek obsahující referenčních hodnoty videoreklamy a poznatky z celého světa“.

Společnost Innovid tvrdí, že region s největším podílem videoimpresí na CTV (48 %) je Severní Amerika, po ní následují regiony EMEA (Evropa, Blízký východ a Afrika) a LATAM (Latinská Amerika) s 22 %. Za nimi je s 11 % region APAC (asijsko-pacifický region). Podle společnosti zasáhly kampaně na CTV v USA v průměru jen lehce nad 9 % z 95 milionů domácností, kterým Innovid poskytuje služby. Podle společnosti to svědčí o „obrovském prostoru pro inzerenty, pokud jde o zásah CTV“.

Společnost také zjistila, že došlo k 32% meziročnímu nárůstu u inzerentů, kteří vedli dynamické kreativní kampaně. Ti „vyvolali silnější zaujetí než inzerenti se standardní pre-roll kreativou“. Inzerenti, kteří nasadili pokročilou kreativu, zaznamenali v roce 2021 nárůst doby sledování svých reklam o 47 sekund, a to oproti 34 sekundám v předcházejícím roce. Interaktivní CTV reklamy posílily o 72 sekund.
„Zařízení CTV jsou nyní nejdominantnější platformou pro imprese videoreklamy. Více spotřebitelů přechází na streamování, a proto do tohoto kanálu přesunují prostředky také inzerenti. Očekáváme, že tento trend bude pokračovat a tržní podíl mobilních zařízení a stolních počítačů se bude snižovat.”

uvedla Jessica Hogue, ředitelka pro měření a odvětví ve společnosti Innovid.

Zdroj: v-net.tv

 

Načítání dalších...