Láska diváků k televizi trvá již několik dekád. Televize je jedním z nejoblíbenějších médií a nejvyužívanějším mediatypem. Oblibu televize dokládají i fakta a výzkumy:
- Čtvrtina lidí dává přednost sledování televize před surfováním po internetu.
- 60 % lidí sleduje televizi více jak 2 hodiny denně.Tj. více jak rádio i internet (deklarovaně).
- A 55 % lidí sleduje TV každý den. (deklarovaně).
Pro mnoho lidí znamená čas strávený s televizí zastavení v hektickém pracovním dni, pravidelnou chvíli s rodinou, pro jiné možnost nasát informace z uplynulého dne, inspirovat se, někdo se rád podívá na své oblíbené hrdiny a žije s nimi jejich příběhy, z nichž třeba načerpá sílu i sám pro sebe, nebo zkrátka jen uteče od reality do jiného světa.
Láska se propisuje do mnoha televizních formátů – nejen do zamilovaných filmůa seriálů, ale například i do reality shows jako je Love Island nebo novinka televize Óčko – nahá seznamka Naked Attraction. A během roku najdete spoustu zamilovaného obsahu na Nova Lady nebo Prima Love.
Pořady a seriály, které vypráví příběh velké lovestory patří k filmovým trhákům. A ani televizní reklama nezůstává pozadu. Výběr článků k tématu láska a emoce v reklamě uvádíme také ve výběru níže.
SOUVISEJÍCÍ POJMY
PŘEDCHOZÍ TÉMATA MĚSÍCE
Přečtěte si k tématu
TELEVIZNÍ REKLAMY S PŘÍCHUTÍ LÉTA: NEJMOKŘEJŠÍ VODA A NEJŽHAVĚJŠÍ PÍSEK V REKLAMNÍCH SPOTECH
2. 7. 2025Televizní reklama natočená u vody není jen o létě. Je to pečlivě zinscenovaný sen, v němž značka zazáří jako slunce na blankytně modrém nebi. V nejnvější sérii TV reklama s příchutí léta se dozvíte, jaký letní vibe skóruje u diváků nejlépe.
PRODUCT PLACEMENT MŮŽE ZNAČKU SKUTEČNĚ PODPOŘIT
1. 7. 2025Provozovatelé vysílání a marketéři nabízejí čím dál víc možností kreativního začlenění značek do svých formátů. To s sebou nese celou řadu výhod pro všechny zainteresované strany, jak vyplývá i z průzkumu. Na překvapení jsme v televizi zvyklí, takovou premiéru ale nikdo nečekal: na začátku jedenácté sezóny televizní soutěže „The Masked Singer“ na ProSieben a Joyn… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: LÁSKA K TELEVIZI
TELEVIZNÍ REKLAMA S PŘÍCHUTÍ LÉTA ANEB KDYŽ ZNAČKY SURFUJÍ NA VLNĚ PRÁZDNINOVÉ LEHKOSTI A POHODY
26. 6. 2025Léto je pro televizní reklamu jako stvořené. Proto se v našem letním seriálu zaměřeném na televizní reklamu s příchutí léta blíže podíváme na různá témata související s letní sezónou, ať už je to letní osvěžení, dovolená, letní móda, nebo grilovací party.
HUDBA, KTERÁ PRODÁVÁ: AC/DC, ROLLING STONES I QUEEN V TELEVIZNÍ REKLAMĚ
21. 6. 2025Rockové hymny, které kdysi rozechvívaly koncertní haly, znějí i z televizních obrazovek – jako součást reklamních kampaní, které chtějí zaujmout na první poslech. Slavné písně dodávají značkám tvář, emoce i důvěryhodnost a stávají se mostem mezi produktem a publikem. Pojďme se u příležitosti Světového dne hudby podívat na to, jakou roli hraje hudba v reklamě.
VÍCE NEŽ JEN PROPAGACE: JAK MŮŽE REKLAMA VYTVÁŘET HODNOTY
31. 5. 2025Reklama dokáže mnohem víc než jen zvyšovat prodeje. Podpora značky je a i nadále bude cenným nástrojem, který obohacuje život lidí i značek – počínaje vytvořením emocionální vazby přes prémiové ceny až po zakotvení značky v rámci kultury. Někdy to vypadá, že jediným dnešním úkolem reklamy je krátkodobě podpořit prodej: „Neprodává se to? Honem udělejte… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: LÁSKA K TELEVIZI
SOUBOJE ZNAČEK: NEJLEPŠÍ DRAMA NA TELEVIZNÍ OBRAZOVCE NEMÁ HERCE, ALE REKLAMNÍ SLOGANY A LOGA
25. 5. 2025Získat pozornost publika je na přesyceném trhu pro značky obtížné. A tak nezbývá, než vytasit zbraně a zasáhnout konkurenci přímo do slabin. A nebo si z ní pěkně vystřelit. Například televizní reklamou.
BITVY NA PŘEHLÍDKOVÉM MOLE I TELEVIZNÍ OBRAZOVCE: REKLAMNÍ SOUBOJE MÓDNÍCH GIGANTŮ ZARA A H&M
10. 4. 2025Ve světě módy už dávno nejde jen o to, co visí na ramínku. Značky soupeří o pozornost ve světě přehlceném reklamou, rychlou módou a neustále se měnícími trendy. Televizní kampaň se stává nástrojem, jak vystoupit z davu, zaujmout zákazníka a přesvědčit jej o smyslu a hodnotě značky. Zara a H&M mají naprosto odlišné strategie. A… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: LÁSKA K TELEVIZI
SOUBOJE ZNAČEK NA TRHU NÁPOJŮ: COCA-COLA A PEPSICO NA VÁLEČNÉM POLI
3. 4. 2025Bitva Cola Wars, která už více než sto let zuří mezi ikonickými značkami Coca-Cola a Pepsi, se neodehrává jen v regálech obchodů, ale zejména v reklamním prostoru. A právě v tomto boji sehrála klíčovou roli televizní reklama, která se stala hlavním nástrojem pro budování loajality spotřebitelů i identity značek. Rivalita mezi oběma výrobci nápojů se… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: LÁSKA K TELEVIZI
SNĚHURKA A TRPASLÍCI V REKLAMĚ DŘÍVE A DNES: JEŠTĚ POŘÁD TO FUNGUJE
1. 4. 2025Do kin nedávno přišlo nové zpracování Sněhurky a spustila se lavina diskusí. I přes rozporuplné ohlasy na nový animovaný snímek od The Walt Disney Studios je zde ale stále dávný příběh o krásné, nevinné dívce, zlé maceše a sedmi trpaslících, který hraje na city dětem i dospělým. A jako takový inspiruje kreativce, kteří pátrají po… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: LÁSKA K TELEVIZI
REESE’S, MANSCAPED, PRICELINE A DALŠÍ: ZNAČKY BEROU APRÍL VÁŽNĚ
1. 4. 2025Apríl! Tento každoroční zvyk není pro značky z nejrůznějších odvětví žádná legrace. No, vlastně trošku možná ano. Portál Muse přináší přehled několika oblíbených reklam, které vyvolávají úsměv na tváři. Reese’s: Čokoládový chléb Je to tak! Značka Reese’s zamířila na trh sendvičů. Výrobce cukrovinek představil „dokonalé vylepšení oblíbených sendvičů s arašídovým máslem a džemem“ v podobě… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: LÁSKA K TELEVIZI
SOUBOJE VELKÝCH ZNAČEK: V REKLAMNÍCH BITVÁCH FUNGUJE NOSTALGIE, SROVNÁVÁNÍ I PROVOKACE
24. 3. 2025Boj o pozornost je nelítostný! A to i mezi značkami, protože kdo zaváhá, může s děsem zjistit, že není mezi prvními, ale na ocase. Inspirujte se, jak se značky snaží držet si své místo na slunci.
SVÍTÁ NA LEPŠÍ ČASY? MIND POSITIVITY V TELEVIZNÍ REKLAMĚ SE (S TROCHOU NADSÁZKY) SNAŽÍ NABÍDNOUT MANUÁL KE ŠTĚSTÍ
20. 3. 2025Mezinárodní den štěstí každý rok připomíná, jak důležitou roli hraje pozitivita v každodenním životě – a ani reklamní svět není výjimkou. Mind positivity se už nějakou dobu stává klíčovou strategií značek, které chtějí oslovit zákazníky nejen efektivně, ale i s emocemi, jež zanechají trvalý dojem. Jak mohou radost, naděje a autenticita proměnit reklamu v inspiraci… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: LÁSKA K TELEVIZI